بیوگرافی سیروان خسروی

سیروان خسروی و زانیار خسروی دو برادری هستند که نامشان در عرصه آهنگسازی و خوانندگی کشورمان می درخشد و دارای طرفداران خاص خود هم هستند. ما در این مقاله از پارسی نو برای شما در مورد بیوگرافی سیروان خسروی مطالبی را به صورت کامل گردآوری و منتشر کرده ایم.

از جمله آیدی اینستاگرام سیروان خسروی را منتشر کرده ایم و و به آلبوم های سیروان خسروی اشاره کرده ایم. ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.


بیوگرافی کامل سیروان خسروی

سیروان خسروی یکی از هنرمندان موفق ایرانی به شمار می رود که در تاریخ ۴ مرداد سال ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمده است. وی علاوه بر این که خواننده پاپ محبوب است، آهنگساز، تنظیم‌ کننده، صدابردار و ناظر ضبط موسیقی هم هست و در همه این هنرها هم موفق عمل کرده است. وی از سال ۱۳۷۹ تا کنون به شکل حرفه ای در عرصه هنر کشورمان مشغول به فعالیت است.

در مورد سیروان خسروی بیشتر بدانید

در مورد میزان تحصیلات سیروان خسروی باید گفت که او دارای دیپلم ریاضی و فیزیک است و دانشجوی انصرافی سال سوم دانشگاه در رشته اقتصاد نظری است. مادر سیروان خسروی اهل سنندج است و پدر سیروان خسروی هم اهل کرمانشاه است و بنابراین سیروان خسروی دارای اصالت کرد است. وی دارای یک برادر کوچکتر از خود است. نام برادر سیروان خسروی که خواننده هم هست، زانیار خسروی است.

ازدواج سیروان خسروی

در مورد وضعیت تاهل سیروان باید بدانید که سیروان خسروی مجرد است و تا کنون ازدواج نکرده است. برخی از سایت های خبری در مورد سیروان خسروی و همسرش اخبار و عکس هایی را منتشر کرده اند که همه جزو اخبار کذب به شمار می روند.

سن سیروان خسروی

سبک هنری سیروان خسروی

سیروان خسروی دارای سبک پاپ، پاپ-راک، دریم پاپ، هاوس کلاب است و در نواختن پیانو، کیبورد و گیتار آکوستیک دارای مهارت است و بنا به این که دارای استعداد هنری زیادی است، طرفداران زیادی هم دارد. وی در زمینه انتشار آثارش با شرکت های آوای باربد و ایران گام همکاری دارد.

همکاران سیروان خسروی

سیروان با احسان خواجه امیری، بهنام صفوی، زانیار خسروی و مهدی یراحی بیشترین همکاری های هنری را داشته است. سیروان خسروی این را هم گفته است که کوروش یغمایی یکی از محبوب‌ ترین هنرمند های من بوده و هست. او در مورد حس اش به یغمایی گفته است که دیده اید که آدم بدون اینکه کسی را دیده باشد حس خوبی نسبت به او دارد؟ حس من به کوروش یغمایی همین حس است.

شروع فعالیت هنری سیروان خسروی

سیروان فعالیت در عرصه موسیقی را از سن ۱۱ سالگی شروع کرد. وی در ابتدا نزد استادی به نام اِوی جونیو که اصالتا ایتالیایی ساکن تهران بوده است با موسیقی راک آشنایی یافته است و بعد از آن با کاوه یغمایی این شناخت او کامل تر شده است و در این سیر آموزش ها نگاهش به موسیقی تغییر یافت. گفتنی است که کاوه که خودش از جمله ستاره های موسیقی راک ه شمار می رود، موسیقی را به شکل علمی به سیروان آموخت. با اینکه ساز تخصصی وی گیتار الکتریک بود، کیبورد نوازی را به صورت علمی به سیروان یاد داد.

اینستاگرام سیروان خسروی

فعالیت ‌های هنری سیروان خسروی

سیروان خسروی در شهریور ماه ۱۳۹۴ کنسرت «آنپلاگد» خود را در سالن برج آزادی تهران به اجرا درآورد که مورد توجه زیادی هم قرار گرفت. وی همچنین ساخت موسیقی متن، تیتراژ آغازین و تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان را بر عهده داشته است. وی موفق شد تا در بیست و یکمین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر حاضر شود و عنوان بهترین تنظیم‌کننده این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

این هنرمند جوان سابقه بازیگری را هم در کارنامه هنری خود دارد. او در تابستان سال ۱۳۸۹ در فیلمی به نام «سوت پایان» به کارگردانی نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد.

وی همچنین در کار تبلیغات هم سابقه فعالیت دارد و با برندهایی از قبیل اکس همکاری داشته و با برند سان استار هم همکاری های زیادی داشته است.

اولین کنسرت سیروان خسروی

خسروی مدتی بعد از یادگیری موسیقی به همراه چهار نفر از دوستان اش یک گروه راک زیر زمینی را راه اندازی کردند که در آن به اجرای قطعات گروه ‌های مطرح راک از قبیل بیتلز، پینک فلوید، دایر استریتس و Police و… می‌ پرداختند. ام سیروان پس از یک سال همکاری در این گروه تازه تاسیس از آنها جدا شد.

در ادامه مسیر فعالیت های هنری، سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال ‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ در قالب نوازنده کیبورد در آن حاضر شد. قابل ذکر است که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌ است.

سیروان خسروی از آهنگسازی تا انتشار اولین آلبوم

ساخت آلبوم مترسک کاوه یغمایی محرک اصلی برای سیروان در شروع آهنگسازی به شمار می رود. سیروان از سال ۱۳۷۹ در تهیه آلبوم های بسیاری از خوانندگان همکاری داشته است و در این همکاری ها بعنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم کننده و آهنگساز حضور داشته است تا اینکه پس از آشنایی با امید اطهری نژاد در سال ۱۳۸۰، مراحل تهیه اولین آلبوم شخصی اش با نام تو خیال کردی بری را آغاز کرد و پس از اخذ مجوز ارشاد در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار این آلبوم شد.

اینستاگرام سیروان خسروی

در مورد استودیوی شخصی سیروان خسروی

احتمالا شما هم شنیده اید که سیروان خسروی استودیوی شخصی خودش را دارد. نکته جالب استودیو خسروی آن است که بیش از آن که دارای تجهیزات و وسایل مدرن و عتجیب و غریب باشد، دارای نوازنده و آهنگسازی است که کارش را خوب بلد است. خود سیروان معتقد است که امکانات عجیب و غریب به درد نمی خورد و بر عکس بیشتر مهارت و تجربه است که حرف اول را می زند و باعث می شود تا هنرمندی در عرصه آهنگسازی موفق شود.

گفتنی است که در طول سال های فعالیت سیروان در قالب آهنگساز و تنظیم کننده همیشه این اتهام به او وارد شده است که بسیاری از کارهای او در زمینه آهنگسازی کاور هستند و صرفا با تغییرات کوچکی ایرانیزه شده اند که در این مورد سیروان هم نه تایید کرده است و نه تکذیب!


حواشی سیروان خسروی

ماجرای کنسرت سیروان خسروی در سنندج در سال ۱۳۹۱

در سال ۱۳۹۱ این خواننده و آهنگساز جوان که اصالتا کرد است خبری را منتشر کرد که در زادگاه مادری اش می خواهد کنسرت برگزار کند که انتشار این خبر با ایجاد کمپین‌ های «تحریم سیروان خسروی» توام بود که به نوع خود یک اتفاق عجیب به شمار می رفت. خسروی به دنبال این اتفاق در صفحه اجتماعی ‌اش اینگونه نوشت که: «چند روز گذشته، پس از اعلام برگزاری کنسرتم در سنندج، با سیل پیغام ‌های غیر دوستانه و کمپِین ‌های «تحریم سیروان خسروی» رو به رو شدم و بعد از پیگیری علت این ماجرا متوجه شدم که دلیلش انتشار عکسی از برج میلاد و آلودگی هوا بوده که من در صفحه شخصی‌ام به اشتراک گذاشته بودم و زیر آن نوشتم «شهر من!» و ظاهراً برخی از هموطنان کُرد زبانم با دیدن این عکس و نوشته آن، به این نتیجه رسیدند که من چه کُردی هستم که زیر عکسی از تهران نوشتم «شهر من!» و به این نتیجه رسیدند که از این تاریخ به بعد سیروان خسروی، این کُرد خود فروخته، تحریم می‌ باشد!

 

عذرخواهی می کنم که آهنگ کُردی نمی ‌خوانم و یا لباس کُردی نمی‌پوشم و در تهران متولد شده ام و در این شهر زندگی می‌کنم! برای من باعث خوشحالی است که ایرانی ‌های سراسر جهان جدا از این‌که من ترک، لر یا کُرد هستم، آنقدر به من لطف دارند و ابراز تاسف می کنم برای افکار پوسیده بعضی ‌ها. به این وسیله هم اعلام می‌ کنم که در شهر مادری ‌ام هیچ زمانی اجرا نخواهم داشت.» این را هم باید افزود که یک سال قبل از این ماجرا کنسرت سیروان خسروی در سنندج بدون مشکل برگزار شد و مورد استقبال هم قرار گرفت.

جزییات همکاری سیروان خسروی و انریکه ایگلسیاس

در تاریخ ۲۴ مهر سال ۱۳۹۱ بزرگترین شایعه موسیقی ایران در رسانه ها منتشر شد. این شایعه مبنی بر همکاری سیروان خسروی و انریکه ایگلسیاس بود. احتمالا شما هم می دانید که انریکه ایگلسیاس ستاره اسپانیایی موسیقی جهان است که خبر همکاری او و سیروان در قطعه Stay Here Tonight منتشر شد. انتشار این خبر به قدری سرو صدا کرد که حتی خبرگزاری های رسمی کشور هم آن را مورد پوشش قرار دادند. جالب است که این خبر یک خبری بود که حتی خود سیروان آن را روی صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشت.

ماه ها از انتشار این خبر گذشت اما به مرور زمان مشخص شد که در حقیقت همکاری در کار نبوده و همه این جار و جنجال ها و انتشار این همه اخبار صرفا یک مدل بازار گرمی برای انتشار آلبوم جدید این خواننده جاده رویاها بوده است!

سیروان خسروی و انریکه ایگلسیاس

سیروان خسروی در عرصه مدلینگ

چند سالی است که بازیگران و خوانندگان کشورمان علاوه بر فعالیت در عرصه هنر در زمینه مدلینگ هم فعالیت دارند. سیروان خسروی هم از این قافله عقب نمانده است و با برخی از برندها از جمله برند آکس، به عنوان مدل فعالیت دارد. وی همچنین برای نوشیدنی چون سان استار و تیغ صورت خارجی و … هم کارهای تبلیغاتی انجام داده است.

اینستاگرام سیروان خسروی

این روزها بسیاری از افراد صاحب نام در عرصه های مختلف از جمله در عرصه های هنر، سیاست، اقتصاد و… از طریق فضای مجازی با مخاطبان خود در ارتباط هستند. در این فضا اپلیکیشن های مختلف ارتباطی وجود دارد که مهمترین آنها اینستاگرام است و شاید بتوان گفت که محبوب ترین آنها به شمار می رود. علت این محبوبیت هم آن است که از طریق اینستاگرام می توان فیلم و عکس های زیادی را دانلود و انتشار داد.

به این ترتیب مخاطبان این افراد صاحب نام از این طریق می توانند جدیدترین عکس ها و یا فیلم ها در مورد فرد مورد نظرشان را مشاهده کنند. سیروان خسروی در اینستاگرام دارای یک پیجی به آدرس sirvankhosravi است که شما هم اگر طرفدار او هستید می توانید به این آیدی در اینستا مراجعه کرده و اطلاعات، اخبار و عکس های جدید در مورد او را دنبال کنید.

سیروان خسروی و همسرش


آهنگ شناسی سیروان خسروی

آلبوم های سیروان خسروی

آلبوم تو خیال کردی بردی سیروان خسروی در سال ۱۳۸۴

آلبوم ساعت ۹ سیروان خسروی در سال ۱۳۸۸

آلبوم جاده رویاها سیروان خسروی در سال ۱۳۹۱

آلبوم آنپلاگد سیروان خسروی در سال ۱۳۹۵

آلبوم بی مرز سیروان خسروی در سال ۱۳۹۶

آهنگ های سیروان خسروی با همکاری دیگران

آهنگ نمی دونم احسان خواجه امیری با سیروان خسروی

آهنگ احساس آرامش احسان خواجه امیری با سیروان خسروی

آهنگ عشق من باش بهنام صفوی با سیروان خسروی

آهنگ وایسا دنیا رضا صادقی با سیروان خسروی

آهنگ خاطره ها معین با سیروان خسروی

آهنگ یالا مهدی اسدی و زانیار خسروی با سیروان خسروی

آهنگ طفره نرو زانیار خسروی با سیروان خسروی

آهنگ هیپنوتیزم زانیار خسروی با سیروان خسروی

آهنگ ریسک زانیار خسروی با سیروان خسروی

آهنگ همینه که هست زانیار خسروی با سیروان خسروی

آهنگ دلتنگتم بهنام صفوی با سیروان خسروی

آهنگ لحظه ها شهاب رمضان با سیروان خسروی

آهنگ دو هفته علیرضا قمیشی با سیروان خسروی

آهنگ شکوه جاودان میثم ابراهیمی با سیروان خسروی

آهنگ ایستگاه اول گروه واران با سیروان خسروی

تک آهنگ های سیروان خسروی

تک آهنگ با من میمونی سیروان خسروی در سال ۱۳۸۴

تک آهنگ ساختمان پزشکان سیروان خسروی در سال۱۳۹۰

تک آهنگ تو خیال کردی بردی سیروان خسروی در سال ۱۳۹۰

تک آهنگ تو مریضی سیروان خسروی در سال ۱۳۹۰

تک بهار نزدیکه سیروان خسروی در ۱۳۹۰

تک آهنگ عاشقتم سیروان خسروی در سال ۱۳۹۱

تک آهنگ بی قرار سیروان خسروی در سال ۱۳۹۱

تک آهنگ دوست دارم زندگی رو سیروان خسروی در سال ۱۳۹۲

تک آهنگ آره سیروان خسروی در سال ۱۳۹۲

تک آهنگ به همین زودی سیروان خسروی در سال ۱۳۹۲

تک بارون پاییزی با سیروان خسروی در سال ۱۳۹۲

تک آهنگ بازم بتاب سیروان خسروی در سال ۱۳۹۲

تک آهنگ هفتاد میلیون ستاره سیروان خسروی در سال ۱۳۹۳

تک آهنگ خاطرات تو سیروان خسروی در سال ۱۳۹۳

تک آهنگ کجایی تو سیروان خسروی در سال ۱۳۹۳

تک آهنگ یه روزی میاد سیروان خسروی در سال ۱۳۹۴

تک آهنگ نه نرو سیروان خسروی در سال ۱۳۹۵

سیروان خسروی تنها نذار

تک آهنگ سوژه هات تکراریه سیروان خسروی در سال ۱۳۹۵

تک آهنگ قاب عکس خالی سیروان خسروی در سال ۱۳۹۵

تک آهنگ تعجب نکن سیروان خسروی در سال  ۱۳۹۵

تک آهنگ برگرد سیروان خسروی در سال ۱۳۹۵

تک آهنگ زیباترین اتفاق سیروان خسروی در سال ۱۳۹۶

تک آهنگ کجایی تو سیروان خسروی در سال ۱۳۹۶

تک آهنگ خیلی روزا گذشت سیروان خسروی در سال ۱۳۹۶

تک آهنگ یه روزی میاد سیروان خسروی در سال ۱۳۹۶ (اجرای زنده)

تک آهنگ خوشحالم سیروان خسروی در سال ۱۳۹۶

تک آهنگ اینجا جای موندن نیست سیروان خسروی در سال ۱۳۹۶

تک آهنگ جای من نیستی سیروان خسروی در سال ۱۳۹۷

تک آهنگ درست نمیشم سیروان خسروی در سال ۱۳۹۸

قد سیروان خسروی

سیروان خسروی و ساخت موسیقی فیلم

سیروان خسروی و ساخت موسیقی فیلم ساختمان پزشکان

سیروان خسروی و ساخت موسیقی فیلم آذر

سیروان خسروی و ساخت موسیقی فیلم زندگی همین امروزه

سیروان خسروی و ساخت موسیقی فیلم جای من نیستی

موزیک ویدئوهای سیروان خسروی

موزیک ویدئو تو خیال کردی بردی سیروان خسروی

موزیک ویدئو رسم دنیا سیروان خسروی

موزیک ویدئو حذف آخر سیروان خسروی

موزیک ویدئو اون روزا سیروان خسروی

موزیک ویدئو زندگی همین امروزه سیروان خسروی

موزیک ویدئو نه نرو سیروان خسروی

موزیک ویدئو خاطرات تو سیروان خسروی

موزیک ویدئو کجایی تو سیروان خسروی

موزیک ویدئو دوست دارم زندگی رو سیروان خسروی

موزیک ویدئو نه نرو سیروان خسروی (آنپلاند)

موزیک ویدئو سوژه هات تکراریه سیروان خسروی

موزیک ویدئو کجایی تو سیروان خسروی (اجرای زنده)

موزیک ویدئو یه روزی میاد سیروان خسروی (اجرای زنده)

موزیک ویدئو خوشحالم سیروان خسروی

موزیک ویدئو قاب عکس خالی سیروان خسروی

موزیک ویدئو این جا جای موندن نیست سیروان خسروی

موزیک ویدئو خیلی روزا گذشت سیروان خسروی

موزیک ویدئو نمیرم عقب سیروان خسروی

موزیک ویدئو جای من نیستی سیروان خسروی (اجرای زنده)