سریال برادر جان چند قسمت است ؟

منبع: کولاک

504

1399/2/2

13:28


سریال برادر جان چند قسمت است ؟ به همراه اطلاعات دقیقی از تمام قسمت های این سریال همچنین عکس بازیگران سریال برادر جان در این مطلب. سریال برادر جان به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کننده گی محمدرضا شفیعی با موضوع مذهبی و پرداختن به حق الناس در ایام ماه رمضان ۹۸ هر شب از شبکه سه سیما پخش شد. در این سریال بازیگرانی چون علی نصیریان حسن پورشیرازی مارال فرجاد کامران تفتی حسام منظور و … به ایفای نقش می پردازند.

سریال برادر جان چند قسمت است

سریال برادر جان چند قسمت است

طبق نظرسنجی های محتلف پربیننده ترین و بهترین سریال ایام رمضان ۹۸ شود . یکی از نکاتی که باعث توجه بیشتر به این سریال شده است حضور علی نصیریان در این سریال می باشد که مورد تمجید بسیاری از اهالی سینما و منتقدین قرار گرفته است . پرویز پرستویی , حبیب رضایی و چند تن دیگر از هنرمندان با انتشار پست هایی از بازی ایشان تقدیر کرده اند. این سریال در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما در حدود ۲۷ قسمت پخش شد.

سریال برادر جان داستانی پر افت و خیز دارد و موضوع اصلی درباره اختلاف مردی به نام چاوش با شرک پدرش به نام کریم بوستان است. نقش چاوش را حسام منظور بازی کرده و بازیگر نقش کریم بوستان استاد علی نصریان است. ماجرای سریال برادر جان از اختلاف چاوش و کریم بوستان شروع می‌شود. کریم بوستان مدعی است پدر چاوش دو دانگ از حجره میوه‌فروشی‌اش در میدان تره بار را به او داده بود اما چاوش می‌گوید چنین ادعایی صحت ندارد.

کریم بوستان برای گرفتن طلبش تقلا می‌کند. او در یک سوی ماجرا است و در سوی دیگر چاوش و برادرش آراز با بازی سجاد افشاریان و خواهرشان به نام عاطفه با بازی نسیم ادبی قرار دارند و در میان حنیف با بازی کامران تفتی که شاگرد حجره است نیز از آنها حمایت می‌کند. در این میان آراز عاشق دختر کریم بوستان به نام لیلا با بازی ندا جبرائیلی است اما این دو به خاطر اختلاف خانواده نمی‌توانند با هم ازدواج کنند.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو