طراحی سه بعدی ساختمان TurboFloorPlan 3D Home & Landscape Pro 2019 v20.0.3.1019

منبع: پی سی دی

175

1399/2/10

05:49


طراحی سه بعدی ساختمان TurboFloorPlan 3D Home & Landscape Pro 2019 v20.0.3.1019

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از مشکلاتی که معماران و آرشیتکت های ساختمان با آن روبرو بودند برطرف شده است و برنامه های زیادی وارد بازار شدند تا بتوانند مشکلات معماران و نقشه کشان ساختمان را برطرف کنند. یکی از برنامه هایی که در این راستا ساخته شده و توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند برنامه IMSI TurboFloorPlan 3D Home and Landscape Pro است. این برنامه قدرتمند و حرفه ای این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید در محیط سه بعدی اقدام به طراحی و ساخت نمای داخلی و خارجی ساختمان و همچنین چشم اندازهای اطراف کنید. شما در محیط برنامه می توانید تنها با چند کلیک موس پروژه ساختمانی خود را بکشید و بصورت اتوماتیک درها , پله ها , پنجره ها , سقف و بقیه موارد را به طرح خود اضافه کنید.

و همچنین می توانید پس از طراحی اولیه و قرار دادن ابزارهای مختلف در ساختمان اقدام به طراحی تجهیزات الکترونیکی , برق کشی و لوله کشی ساختمان کنید. این برنامه تا به حال برنده چندین جایزه شده است و می تواند تمامی نیازهای شما کاربران عزیز را برطرف سازد. این بازی با تمام حرفه ای بودن می تواند برای افراد مبتدی هم مفید زیرا دارای ظاهر بسیار ساده و کارکرد آسان می باشد. شما می توانید طراحی های خود را اسکن و وارد برنامه کنید و سپس با ابزارهای موجود طرح  خود را کامل کنید.شما با کمک این برنامه می توانید تمامی بخش های خانه را آماده و لوازم مورد نیاز را در آن قرار دهید و سپس خانه را با سلیقه خود رنگ آمیزی کنید و مبلمان خانه را تغییر دهید و آشپرخانه خود را با کابینت بندی تکمیل کنید و سپس به نمای خارجی ساختمان بپردازید و تمامی چشم اندازهای اطراف را در برنامه بکشید. از دیگر  قابلیت های این برنامه می توان به تعریف سطوح مختلف مانند طبقات مختلف از ساختمان , وارد کردن خودکار درب، پنجره، پله ها، ستون ها و سقف به طراح شما , پیاده سازی عناصر مدل طراحی داخلی از قبیل کابینت، مبلمان، تجهیزات الکتریکی، لوله کشی، معماری داخلی , اضافه کردن متن و ابعاد به طرح و طبقات خود و… اشاره کرد.

دانلود

دانلود جدیدترین نسخه TurboFloorPlan 3D

#حجمسرور پی سی دی
11.90GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

طراحی سه بعدی ساختمان TurboFloorPlan 3D Home & Landscape Pro 2019 v20.0.3.1019

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. نرم افزار را نصب کنید
3. سپس فایل Update را نیز جهت بروزرسانی نرم افزار اجرا کنید
4. در آخر به کمک Keygen شماره سریال نرم افزار را بدست آورده و وارد کنید تا فعال شود
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو