سایه چشم مراکشی با متدهای حرفه ای و جدید

سایه چشم مراکشی با متدهای حرفه ای و جدید


منبع: آرگا

401

1399/2/11

10:40


در این مطلب مدل هایی از سایه چشم مراکشی با جدیدترین متدهای آرایش چشم روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

سایه چشم تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت میکاپ چشم ها از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل و رنگ سایه چشم ها حساسیت و دقت لازم را به خرج دهید تا آرایش چشم هایتان جذاب و زیباتر به نظر برسد.

مدل های سایه چشم مراکشی

سایه چشمها در انواع مدل های مختلف نظیر سایه چشم عربی و سایه چشم خلیجی و سایه چشم مراکشی و … وجود دارد و شما می توانید با توجه به سبک آرایش صورت خود از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید.

آرایش چشم مراکشی

مدل های سایه چشم زنانه و دخترانه

برای آرایش چشمها به سبک مراکشی از ترکیب رنگ های مختلف سایه استفاده می شود همچنین در برخی از مدل ها نیز رنگ های تیره و روشن سایه با یکدیگر ترکیب می شوند که این سبک آرایش چشمها زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد.

اگر شما تمایل دارید آرایش چشم هایتان زیباتر به نظر برسد می توانید از سایه چشم اکلیل دار استفاده نمایید که در این صورت آرایش چشم ها جذابیت و درخشش خاصی پیدا خواهند کرد.

برای سایه چشمها به سبک مراکشی ابتدا باید پلک چشم هایتان را به کمک کرم پودر زیرسازی نمایید سپس رنگ های مختلف سایه را با یکدیگر ترکیب کنید و آن ها را روی پلک چشمهای خود بزنید. توجه داشته باشید که رنگ سایه را بهتر است با توجه به رنگ پوست و رنگ رژلب و رژگونه انتخاب نمایید.

بعد از اتمام کار سایه چشم ها می توانید به کمک مدل خط چشمی مناسب به چشم هایتان حالت و فرم دهید همچنین برای جذابیت بیشتر چشم ها نیز بهتر است از مژه مصنوعی استفاده نمایید یا مژه هایتان را به کمک فرمژه فر دهید سپس از ریمل برای فرم دادن به مژه ها استفاده نمایید.

سایه چشم زنانه

آرایش چشم زنانه

سایه چشم مجلسی

مدل سایه چشم زیبا و شیک

سایه چشم زیبا و مجلسی

آرایش چشم زنانه

آرایش چشم زیبا و شیک

آرایش چشم مراکشی

سایه چشم زنانه مراکشی

مدل سایه چشم شیک

مدل آرایش چشم زنانه

میکاپ چشم مراکشی

سایه چشم مراکشی

آرایش چشم مجلسی

سایه چشم زنانه

میکاپ ساده چشم

آرایش چشم

آرایش چشم زنانه مراکشی

سایه چشم مراکشی زنانه شیک

آرایش چشم زیبا مراکشی

میکاپ چشم زنانه

مدل آرایش چشم زنانه

سایه چشم زیبا و زنانه

آرایش چشم به سبک مراکشی

سایه چشم مراکشی خاص

مدل آرایش چشم زیبا و شیک

مدل سایه چشم شیک

سایه چشم جدید

سایه چشم شیک

آرایش چشم زیبا و جدید

مدل سایه چشم مراکشی

مدل میکاپ چشم

مدل سایه چشم خاص

آرایش چشم خاص و زیبا

مدل سایه چشم جدید مراکشی

مدل آرایش چشم جذاب

آرایش چشم مراکشی

آرایش چشم به سبک مراکشی

مدل سایه چشم زیبا و شیک

آرایش چشم زنانه زیبا و جذاب

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با انواع مدل های آرایش چشم مراکشی آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدلی مناسب و زیبا را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو