دانلود MAGIX Sequoia 15.3.0.471 – نرم افزار مسترینگ مجیکس

دانلود MAGIX Sequoia 15.3.0.471 – نرم افزار مسترینگ مجیکس


منبع: پی سی دی

77

1399/2/22

20:07


دانلود MAGIX Sequoia 15.3.0.471 - نرم افزار مسترینگ مجیکس

MAGIX Sequoia یک نرم افزار کاملا حرفه ای برای رفع تمامی نیازهای افراد متخصص در رابطه با توسعه نرم افزارهای مربوط به پخش رادیویی می باشد. کارهای مربوط به صدا و میکس و مسترینگ از قابلیت های اصلی نرم افزار است. نسل جدید این نرم افزار دارای استانداردهای جدید با کیفیت DAW به همراه انعطاف . کارآیی بسیار بالا می باشد.
توسعه های بسیار زیاد در ویرایش MultiSync، اندازه گیری مقدار صدا بر اساس EBU R128، توسعه در ویرایش منبع و مقصد و دیگر قابلیت های این نرم افزار می تواند بالاترین سطح در ویرایش و تولید صدا را برای شما فراهم کند.

امکانات MAGIX Sequoia :

–    مسترینگ و تولید : برای کارهای بعد از تولید، گزینه استفاده از ورودی صوت از کارت صدا برای همگام سازی Sequoia با Timecode خروجی محلی نیز از قابلیت های مهم نرم افزار است. پشتیبانی از AAF/OMF نیز برای تبادل پروژه های مختلف بین پلتفورنم ها نیز از ویژگی های جدید نرم افزار است. بعد از دوبله فیلم به صورت کاملا، این نرم افزار به شما یک کپی را نمایش می دهد. ویدئو می تواند از فرمت های مختلفی وارد نرم افزار شود.
–    جامعه جهانی Sequoia : برای سالیان سال، Sequoia جز جدانشدنی نرم افزارهای استودیو صوتی و پخش می باشد. این نرم افزار توسط شبکه هایی مانند BBC، WDR آلمان، MDR، SWR، کتابخانه سمفونی Vienna و Sterling Sound در نیویورک مورد استفاده قرار می گیرد. برای سازنده ها صدا، تهیه کننده های موسیقی، خبرنگاران رادیویی و … ، Sequoia یکی از نرم افزار جداناپذیر می باشد.

دانلود

دانلود جدیدترین نسخه MAGIX Sequoia | حجم: 8GB

#حجمسرور پی سی دی
12GBDOWNLOAD
22GBDOWNLOAD
32GBDOWNLOAD
41.80GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود MAGIX Sequoia 15.3.0.471 - نرم افزار مسترینگ مجیکس

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. MAGIX Sequoia را با اجرای فایل Start نصب کنید
3. پس از نصب وارد پوشه Crack شده و ابتدا فایل MAGIX Sequoia 15.3.0.471 (cumulative) update only.exe را اجرا کرده
4. سپس وارد پوشه Fix Files شده و 2 فایل Protein را به مسیر C:\Program Files\MAGIX\Sequoia 15\Protein کرده تا نرم افزار کرک شود
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو