معرفی انواع ماسک توت فرنگی و طرز تهیه آن

معرفی انواع ماسک توت فرنگی و طرز تهیه آن


منبع: آرگا

81

1399/2/25

10:42


اگر می خواهید پوستی زیبا و درخشان داشته باشید و به دنبال راهی برای درمان جوش های صورت هستید می توانید با استفاده از ماسک توت فرنگی صورتی زیبا و درخشان داشته باشید.

یکی از میوه های که برای سلامت پوست بسیار مفید است توت فرنگی است که به دلیل داشتن آنتی اکسیدان هایی مثل ویتامین C از پیری زودرس جلوگیری می کند، همچنین به دلیل داشتن الاجیک اسید مانع از بروز چین و چروک می شود به طور کلی می توان گفت توت فرنگی رنگ پوست را درخشان و بدون لک می کند.

ماسک صورت توت فرنگی

 انواع ماسک توت فرنگی

با توت فرنگی می توانید ماسک های بسیار مفیدی تهیه کنید که باعث درخشندگی و روشنی پوست شود.

توت فرنگی و لیمو ترش

این ماسک برای کم رنگ کردن لکه های پوستی مناسب است.

طرز تهیه : چند عدد توت فرنگی را له کنید و با یک قاشق غذا خوری آب لیمو مخلوط کنید و این مخلوط را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت خود بگذارید و با آب گرم بشویید.

ماسک توت فرنگی

توت فرنگی و شکلات

این ماسک کمک زیادی به براق و نرم شدن پوست می کند.

طرز تهیه: چند عدد توت فرنگی را له کنید و با یک قاشق غذا خوری عسل و پودر کاکائو مخلوط کنید و اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت بماند و با آب گرم بشویید.

توت فرنگی و خامه

این ماسک باعث کم شدن آکنه صورت می شود.

طرز تهیه: چند عدد توت فرنگی را له کنید و اگر دارای پوست خشک هستید با خامه تازه مخلوط کنید و اگر پوست چرب دارید با ماست مخلوط کنید و یک قاشق غذا خوری عسل را نیز به این ترکیب اضافه کنید و به مدت ده دقیقه بر روی صورت خود بگذارید و با آب گرم بشویید.

ماسک صورت توت فرنگی

توت فرنگی با آرد برنج

این ماسک باعث روشن شدن پوست می شود.

 طرز تهیه : چند عدد توت فرنگی را له کنید و یک قاشق غذا خوری آرد برنج به آن اضافه کنید این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی صورت قرار دهید و با آب بشویید.

ماسک صورت توت فرنگی

توت فرنگی و ماست

این ماسک به درخشندگی پوست کمک زیادی می کند.

 طرز تهیه : چند عدد توت فرنگی را با مقداری ماست ساده باهم ترکیب کنید و به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه این مخلوط را بر روی صورت قرار دهید و با آب بشویید.

ماسک صورت فرنگی

توت فرنگی ماست و موز

این ماسک کمک زیادی به روشن شدن و لطافت پوست می کند.

طرز تهیه : یک عدد موز را قطعه قطعه کنید سپس ماست، موز و توت فرنگی در مخلوط کن با هم مخلوط کنید و حالا این مخلوط را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی صورت بزنید و با آب گرم بشویید.

ماسک صورت توت فرنگی

توت فرنگی و عسل

این ماسک برای لایه برداری پوست مناسب است.

طرز تهیه: دو تا سه عدد توت فرنگی را له کنید و با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید سپس به مدت ۱۵ دقیقه  این ماسک را بر روی پوست تان قرار دهید و با آب بشویید.

با داشتن پوستی زیبا، چهره شما زیبا و جذاب به نظر می رسد، پس سعی کنید با استفاده از ماسک های خانگی پوستی زیبا  و به دور از لک و آکنه داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو