دانلود نسخه هک شده بازی Aragami + Update v1.08 برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Aragami + Update v1.08 برای PS4


منبع: دانلود ها

232

1399/3/1

18:42


بازی Aragami دارای سبک سوم شخص و مخفیانه بوده که ابتدا با نام Twin Souls: The Path of Shadows خطاب می‌شد. بنا بر گفته سازندگان در ساخت بازی Aragami از عناوینی همچون Tenchu ، Mark of the Ninja و Dishonored الهام گرفته شده است. داستان بازی Aragami از سایه‌ای منتهی به نور آغاز می‌شود، جایی که شخصیت اصلی داستان بدون بخاطر داشتن گذشته از جهان پس از مرگ فراخوانده شده و با دختری به نام یامیکو آشنا می‌شود، این آشنایی، در ادامه مکالمه‌ای کوتاه را میان یامیکو و آرگامی، دوشخصیت اصلی داستان رقم می‌زند.

به دنبال حمله قوم کایهو به دهکده Nisshoku، کشتاری بی سابقه به راه افتاده و نیشوکو به ورطه نابودی کشیده شده است، به دنبال این اتفاق یامیکو در نهایت موفق می‌شود تا از زندانی که به همراه ملکه در آن حبس شده، با برگزاری یک آئین مذهبی، آرگامی، یک روح انتقام جو را فراخوان کند. وظیفه شما جمع آوری ۶ طلسم (Talisman) در مناطق تحت کنترل قوم کایهو است. البته رسیدن به این ۶ طلسم آنقدرها هم آسان نخواهد بود.

Aragami PS4-PRELUDE

Update v1.08; ID: CUSA-06168

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Aragami

وی یک روح قاتل بوده که کنترل سایه‌ها را در دست دارد. شما با استفاده از قدرت‌های سایه می‌توانید به قاتلی پنهان تبدیل شوید. می‌توان با استفاده از این قدرت به سرعت از منطقه‌ای به منطقه دیگر رفت به طوری که قابل تشخیص نباشید. زمانی که به سویی خیز بر می‌دارید در یک ثانیه طی حمله‌ای دشمنان را غافلگیر و نابود می‌کنید؛ همچنین با استفاده از این قدرت قادر خواهید بود حواس دشمنان را پرت کرده یا آن‌ها را درون سیاه چاله‌هایی که درست می‌کنید، بیاندازید.

برای پیشبرد مراحل و طی کردن مسیر نیاز به استفاده از تمامی قدرت‌های خود دارید؛ به عنوان مثال باید در برخی از مواقع به صورت آهسته و پنهانی به دور از چشم نگهبانان حرکت کنید یا از قدرت جابه‌جایی بین سایه‌ها کمک بگیرید و در برخی موارد با ایجاد مناطق تاریک و پنهان شدن در آن بهترین استراتژی و نقشه جهت انجام حمله‌ای برق‌آسا را پی ریزی کنید.

info

You are Aragami, a vengeful spirit with the power to control the shadows. You’ve been summoned by Yamiko, a girl imprisoned in the city fortress of Kyuryu. Embark on a dark journey full of blood and secrets to discover the truth about aragami. Infiltrate the occupied city of Kyuryu with your supernatural powers and fight Light with Shadow. Uncover a story about twin souls bound together by destiny that surpasses time and memory.

Key Features:

* EMBRACE THE SHADOWS

Create your own shadows to become invisible. Teleport from shadow to shadow while you hunt down your targets. Use a wide array of Shadow Powers to creatively dispatch your enemies.

* CHOOSE YOUR PLAYSTYLE

Multiple paths to beat each scenario and approach every situation. Play as a merciless emissary of death or an undetectable ghost. Your story, your choices.

* BECOME ARAGAMI

Fight Kaiho, the army of Light, and rescue Yamiko – the mysterious girl that summoned you and that is the key to your existence.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 4.55 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.08-PRELUDE :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Aragami PS4-PRELUDE :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو