آیت‌الله محجوب جهرمی درگذشت

منبع: برترین ها

95

1399/3/8

20:28


آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی، پس از طی یک دوره بیماری در بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) شهر مقدس قم دارفانی را وداع گفت.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله حاج شیخ ابوالقاسم محجوب جهرمی، از اساتید و فقهای حوزه علمیه قم صبح امروز، ۸ پس از یک دوره بیماری در بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) شهر مقدس قم دارفانی را وداع گفت.

بنابر این گزارش، مرحوم آیت‌الله محجوب جهرمی در سال ۱۳۰۵ در جهرم متولد شد، دروس اولیه حوزوی کتاب جامع المقدمات را نزد پدر خویش فرا گرفته و از روحانیّون و اساتید مدرسه‌ علمیّه‌ زمانیّه‌ جهرم استفاده نموده و بهره‌هایی هم از آیت الله حق‌شناس داشته‌اند.

آیت‌الله محجوب جهرمی درگذشت

سپس در شیراز از محضر، آیات حاج سیدنورالدین حسینی‌الهاشمی شیرازی، حاج شیخ ابوالحسن حدایق، سیدمحمدباقر آیت‌اللهی شیرازی(حاج عالم) و در قم از محضر آیات عظام بروجردی، امام خمینی، اراکی و علامه طباطبایی کسب فیض کرد.

آن عالم ربانی که دارای تحصیلات عالی تا درجه رفیع اجتهاد بود، سال‌ها به تدریس دروس سطح، خارج فقه و اصول در حوزه علمیه قم مشغول و صاحب تقریرات و تالیفات حوزوی بود.

آیت‌الله محجوب، سال‌ها ساکن قم و به تدریس دروس خارج و اصول حوزه، مشغول بود، این فقیه عالیقدر داماد آیت الله سیّد محمّد باقر آیت اللهی (حاج عالم) بودند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو