الهام طهموری در سکانس های حذف شده از سریال پرگار

الهام طهموری در سکانس های حذف شده از سریال پرگار


منبع: نیک صالحی

339

1399/3/10

11:04


سکانس های حذف شده از سریال پرگار را با بازی الهام طهموری مشاهده می کنید.

الهام طهموری بازیگر ایرانی و متولد سال ۶۷ در اصفهان می باشد. از نقش های پر رنگ و برجسته این بازیگر می توان بازیگر نقش وارش را در سریال وارش نام برد. او در سریال پرگار هم که هم اکنون از شبکه یک در حال پخش است، بازی می کند. او با انتشار عکس هایی در صفحه شخصی اش به بیان این موضوع پرداخته که بخش هایی از بازی اش در این سریال حذف شده است و این بازیگر از این موضوع ابراز ناراحتی کرد . در ادامه در نیک صالحی سکانس های حذف شده سریال پرگار را مشاهده می کنید.

الهام طهموری در سریال پرگار

او با انتشار عکس های زیر نوشت: متاسفانه سکانس های زیادی از بازی من در سریال پرگار حذف شده و سکانس های باقی مونده اینقدر از سر و تهش زده شده که تمام حس صحنه خراب و اشتباه شده ،که فکر میکنم ای کاش کاملاً بازی بنده رو حذف میکردن. این کار برای من و بعضی از دوستانم از روز شروع تا الان که ۳ سال میگذره و در حال پخش است پر از توهین و تحقیر بوده و الان هم با این شیوه پخش تمام خستگی رو به تنمون‌گذاشت. امیدوارم دوستان خوبم توی این کار بدرخشن و شما ببینید و لذت ببرید.

سریال پرگار

سکانس های حذف شده سریال پرگار

بازیگران سریال پرگار

تصاویر سانسور شده در سریال پرگار

درباره الهام طهموری، بازیگر نقش وارش بیشتر بدانید

الهام طهموری می گوید : من در هنرستان تئاتر خواندم و خیلی دوست داشتم در دانشگاه هم ادامه‌اش دهم، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد. مجبور شدم رشته هنر بخوانم و گرافیک و صنایع دستی را ادامه دادم. البته از زمان هنرستان کار تئاتر را شروع کردم تا این‌که مرحوم اکبر خواجویی کارگردان سریال «پدر سالار»، من را در تئاتر دیدند و برای سریالشان نام «پیک راستان» را انتخاب کردند. این سریال هم مثل «وارش» از شبکه سه پخش شد.
فکر کنم این ماجرا برای حدود هشت تا ده سال پیش باشد.

در پیک راستان نقش اصلی
را بازی می‌کردم. قصه درباره زن و شوهر نویسنده‌ای بود که راجع‌به یک پیک موتوری
داستان می‌نوشتند. این زن و شوهر در تمام طول سریال حضور داشتند،
اما بقیه شخصیت‌ها در هر اپیزود می‌آمدند و می‌رفتند.

راه طولانی الهام طهموری تا وارش

فکر می‌کنم یکی از دلایلی که باعث شد من بعد از سال‌ها کار کردن با نقش وارش دیده شوم، این است که متولد اصفهان هستم و در این شهر کار بازیگری را شروع کردم. با این‌که بیشتر عوامل سریال پیک راستان از تهران بودند، اما این مجموعه در اصفهان
تصویربرداری شد. در واقع چند سالی را در اصفهان گذراندم و بعد به تهران آمدم.
وقتی به تهران آمدم تا جا بیفتم و نقش‌های خوب به من پیشنهاد شود، زمان برد.

الهام طهموری می گوید: کمتر کسی مرا می‌شناخت و سابقه‌ام را می‌دانست و به همین خاطر می‌شود گفت یک جور‌هایی از اول شروع کردم. این پروسه شش تا هفت سال طول کشید تا با نقش‌های کوچک‌تر در سریال‌های نفس گرم، پرستاران، پدر و همچنین سریال سرزمین کهن آقای
کمال تبریزی و مجموعه ماه تی‌تی آقای داود میرباقری که پخش نشد،
توانستم خودم را به دیگران ثابت کنم و به اینجا و بازی در وارش برسم.

اینستاگرام ، روزنامه جام جم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو