همسران رامبد جوان + حواشی ازدواج و طلاق های رامبد

همسران رامبد جوان + حواشی ازدواج و طلاق های رامبد


منبع: ستاره

669

1399/3/21

18:32


همسران رامبد جوان چه کسانی هستند؟ رامبد در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرد و پس از مدتی جدا شد. سال ۸۷ با سحر دولتشاهی ازدواج کرد و بعد از ۵ سال جدا شدند. در سال ۹۵ ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره اعلام کرد.

همسران رامبد جوان + تمام حواشی ازدواج و طلاق های رامبد


ستاره |
سرویس چهره‌ها -
رامبد جوان کارگردان و مجری برنامه محبوب خندوانه متولد ۱ دیماه ۱۳۵۰ در تهران است. زندگی این بازیگر، کارگردان و مجری توانمند کشورمان با حواشی زیادی به همراه بوده است. یکی از مسائلی که رامبد را به تیتر اول اخبار در فضای مجازی کشاند، ماجرای ازدواج و طلاق او بود. رامبد تا کنون سه بار ازدواج کرده است. ازدواج اول و دوم او ناموفق بوده و از ازدواج سوم صاحب یک دختر است. اگر می‌خواهید با همسران رامبد جوان آشنا شوید، با ما همراه باشید.
 

اولین همسر رامبد جوان: ماندانا روحی

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرد، ماندانا مانند رامبد هنرمند بود. برخلاف ازدواج سایر هنرمندان خبر ازدواج رامبد و ماندانا زیاد به اطرافیان نرسید. خطبه عقد این زوج را محمد خاتمی رئیس جمهور وقت خواند. ماندانا در مصاحبه‌ای می‌گوید اگرچه برخی از خلق و خو و رفتار‌های رامبد برایش جذاب نیست، ولی او را همانطور که هست پذیرفته و به نظر او رامبد فردی پرانرژی و خانواده دوست است. با این حال این ازدواج بعد از چند سال به جدایی کشیده شد.
 

ماندانا روحی و رامبد جوان

 

سحر دولتشاهی، همسر دوم رامبد جوان

رامبد چند سال بعد از جدایی از ماندانا روحی با سحر دولتشاهی آشنا شد و در سال ۸۷ با یکدیگر ازدواج کردند.

نگاهی کوتاه به بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران است. او بازیگری را با تئاتر شروع کرد. بازی در تئاتر نیمروز خواب آلود اولین تجربه بازیگری حرفه‌ای اوست. سحر دولتشاهی لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان دارد. از فیلم‌های موفق این بازیگر توانمند می‌توان به عرق سرد، عصر یخبندان و چهاراه استانبول اشاره کرد، او برای ایفای نقش در این فیلم‌ها برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

ازدواج رامبد با سحر در سن ۳۶ سالگی

رامبد در سن ۳۶ سالگی با سحر دولتشاهی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ازدواج کرد. آشنایی رامبد و سحر به صحنه تئاتر برمی گردد. سحر در گروه تئاتر پسیانی کار می‌کرد که با رامبد جوان آشنا شد. بعد از مدتی که از آشنایی سحر و رامبد می‌گذرد، رامبد تصمیم به ازدواج مجدد می‌گیرد و در ۲۷ اسفند ۸۷ با سحر ازدواج می‌کند. سریال مسافران از تجربه‌های مشترک سحر و رامبد است که از شبکه سه سیما پخش شد.
در سال ۹۳ شایعاتی در مورد جدایی رامبد و سحر دولتشاهی به گوش می‌رسید. این شایعات بعد از مدتی به واقعیت پیوست. سحر در مصاحبه‌ای سال ۹۳ را سال رشد او در بازیگری می‌داند که همراه با یک رهایی جالب برایش بوده است.
 

سحر دولتشاهی همسر دوم رامبد جوان


همسر سوم، ازدواج با نگار جواهریان

مدتی کوتاه بعد از جدایی جوان و دولتشاهی، زمزمه‌های ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان به گوش می‌رسید که با دیده شدن این دو کنار یکدیگر این شایعات قوت گرفت.

نگاهی کوتاه به بیوگرافی نگار جواهریان

نگار جواهریان متولد ۲۲ دیماه سال ۱۳۶۱ در تهران است. نگار لیسانس طراحی صحنه و لباس دارد. بازی در تلویون را با سریال باران عشق در سال ۸۰ شروع کرد، اما با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی زیر تیغ به شهرت رسید. فیلم سینمایی من ترانه ۱۵ سال دارم، اولین تجربه سینمایی اوست. از دیگر فیلم‌های سینمایی نگار می‌توان به یک حبه قند، طلا و مس، حوض نقاشی، نگار اشاره کرد. جواهریان برای ایفای نقش زهراسادات در فیلم طلا و مس در چهارمین جشن خانه سینما برنده تندیس بهترین بازیگر زن نقش اول شد.

آشنایی و ازدواج رامبد با نگار

نمایش دیوار چهارم از کار‌های مشترک رامبد جوان و نگار جواهریان است که در سال ۹۱ به روی صحنه رفت و آشنایی رامبد و نگار به این نمایش بر می‌گردد، آشنایی که بعد از چند سال به ازدواج ختم شد. در تیرماه ۹۴ یک سایت سینمایی ازدواج این زوج را تائید کرد. بعد از آن رامبد در سال ۹۵ در برنامه سه ستاره با اجرای احسان علیخانی، از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانوداه اش نامبرد، که مهر تائیدی بر ازدواج این زوج بود. این زوج مراسم ازدواجشان را با حضور برخی از بازیگران و هنرمندان، در کشور یونان برگزار کردند.
 

نگار جواهریان و رامید جوان


شایعه طلاق نگار و رامبد

مدتی بعد از ازدواج شایعاتی درباره طلاق زودهنگام رامبد و نگار در فضای مجازی منتشر شد. ظاهر نشدن رامبد و نگار در کنار یکدیگر در انظار عمومی و افت برنامه خندوانه به این شایعات قوت بخشید. این شایعات واکنش رامبد جوان را در پی داشت و بعد از مدتی رامبد عکسی از خودش و نگار در جمع بچه‌های خیریه بهشت امام رضا متتشر کرد و در زیر همان پست در کامنتی نوشت «امیدوارم دیگه با دیدن این عکس فهمیده باشین طلاق شایعه‌ای بیش نبوده است.». انتشار این پست به شایعات طلاق رامبد و نگار پایان داد.
 

 

رامبد و  نگار در جمع بچه‌های خیریه بهشت امام رضا


نوردخت فرزند پرحاشیه رامبد جوان

نگار و رامبد در ۳۱ تیرماه ۱۳۹۸ صاحب فرزند دختری به نام نوردخت شدند. اولین بار خبر بارداری نگار در اسفندماه ۹۷ منتشر شد، خبری که مدتی کوتاه بعد از انتشار توسط رامبد جوان تائید شد. نگار و رامبد برای تولد فرزندشان و اکران فیلم قانون مورفی به کانادا رفتند و همین موضوع حواشی زیادی را به دنبال داشت. بسیاری از مردم و هنرمندان سرشناس کشور نسبت به تولد فرزند رامبد در کاناد، که خود را فردی وطن پرست می‌دانست، واکنش نشان دادند.
 

فرزند رامبد جوان

 

جالب است بخوانید: رامبد جوان؛ دورویی یا آزادی؟ اینجا شما قضاوت می‌کنید


سخن آخر

اخبار طلاق بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی همیشه جنجال آفرین بوده و توجه زیادی را به خود جلب کرده است. زندگی اکثر بازیگران با حواشی زیادی همراه است، از دیگر بازیگران پرحاشیه کشور می‌توان به ریحانه پارسا اشاره کرد. بازیگری که با سریال پدر به شهرت رسید. اگر می‌خواهید با بیوگرافی این بازیگر آشنا شوید، نگاهی به مطلب «بیوگرافی ریحانه پارسا؛ لیلای پرحاشیه سریال پدر» در ستاره بیندازید. آیا شما از طرفداران رامبد جوان هستید یا منتقدان؟ در صورت تمایل می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما و همراهان ستاره در میان بگذارید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو