۱۵ مصدوم در یک حادثه آتش‌سوزی در رشت

منبع: برترین ها

71

1399/3/26

01:26


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از امدادرسانی و نجات ۱۵ مصدوم آتش سوزی عصر امروز "یکشنبه" در رشت خبر داد.

ایرنا: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان از امدادرسانی و نجات ۱۵ مصدوم آتش سوزی عصر امروز "یکشنبه" در رشت خبر داد.

دکتر پیمان اسدی عصر روز یکشنبه افزود: این حریق عصر امروز به اورژانس گیلان اطلاع داده شد که بلافاصله ۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ موتور لانس به همراه ۱۵ پرسنل اورژانس به محل حریق اعزام شدند.

وی اظهار داشت: تیم مدیریت بحران و فرماندهی عملیات اورژانس گیلان "مسول حراست، مسؤل واحد MCMC و مسول فنی عملیات اورژانس گیلان" هم فوری در محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۵ نفر دچار مصدومیت و مشکلات تنفسی ناشی از حریق شدند ، گفت : ۱۱ نفر در محل حادثه توسط فوریت های پزشکی گیلان مورد مداوا قرار گرفته و ۴ نفر به بیمارستان های پورسینا، ولایت و رازی منتقل شدند.

ربیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان بیان داشت: در این حادثه ۴ نیروی آتش نشانی نیز مصدوم شدند که در محل مورد مداوا قرار گرفتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت نیز درباره این حریق گفت: حادثه آتش سوزی در شهرک شهید بهشتی " گلستان ۱۴" عصر امروز به ستاد فرماندهی ۱۲۵ این سازمان اطلاع داده شد.

شهرام مومنی افزود: با دریافت خبر حریق ۴۱ آتش نشان به همراه ١٧ خودروی اطفایی برای امدادرسانی به محل حریق اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه انبار مواد غذایی واقع در طبقه اول یک سوپر مارکت در این شهرک دچار حریق شد که دود ناشی از آن موجب مصدومیت تعدادی از ساکنان طبقه های بالای انبار مواد غذایی شد.

وی با بیان اینکه اکنون حریق مهار شده، خاطر نشان کرد: علت این آتش سوزی در دست بررسی است.

۱۴ ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو