بیوگرافی و عکس های ماهان عبدی کمدین جوان سینما و تلویزیون

بیوگرافی و عکس های ماهان عبدی کمدین جوان سینما و تلویزیون


منبع: آرگا

168

1399/3/29

21:33


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی ماهان عبدی بازیگر محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایرانی همراه با تصاویر شخصی و جدید وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

بیوگرافی و عکس های ماهان عبدی کمدین جوان سینما و تلویزیون

ماهان عبدی بازیگر طنزپرداز معروف و مشهور تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی می باشد. این هنرمند جوان کمدین فعالیت هنری خود را با نمایش های طنز آغاز کرد و از سال ۱۳۸۷ در سن ۲۱ سالگی با فیلم سینمایی ” ماه عسل” با کارگردانی شهاب عباسی جلوی دروبین رفت. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه ماهان عبدی همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

شناخت بیشتر ماهان عبدی

ماهان عبدی هنرپیشه جوان و کمدین دوست داشتنی تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۲۵ آذر ماه سال ۱۳۶۶ که هم اکنون وی ۳۳ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است.

شرح حال خواندنی ماهان عبدی

ماهان عبدی بازیگر کمدی کشورمان از دوران کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشت و به دلیل صورت و سبک خاصی که داشت خلی سریع به دنیای بازیگری در سینما و تلویزیون وارد شد. وی اغلب در تلویزیون فعالیت می کندو به عنوان یک طنزپرداز موفق شناخته می شود همچنین او علاقه زیادی به موسیقی و تئاتر و ساز ساکسیفون داشته و در آن فعالیت دارد.

بیوگرافی ماهان عبدی بازیگر محبوب ایرانی

زندگینامه جامع ماهان عبدی بازیگر محبوب ایرانی

زندگینامه ماهان عبدی و همسرش

ایشان نخستین بار در سینما در سال ۱۳۸۷ در سن ۲۱ سالگی در فیلم «ماه عسل» کاری از شهاب عباسی به ایفای نقش پرداخت. مارال فرجاد، فاطمه هاشمی، هادی کاظمی، آرش میراحمدی و … از بازیگران این فیلم بودند.

خوب است بدانید که ایشان در مجموعه تلویزیونی خنده بازار و شکرآباد حضور داشته است و با نقش های کوتاهی که در این فیلم ها داشته چهره اش شناخته شد و توانست مهارت و توانایی خود را به مردم نشان بدهد.

زندگینامه جالب ماهان عبدی

عکس جدید و جذاب ماهان عبدی

بیوگرافی ماهان عبدی + تصاویر

عکس و بیوگرافی ماهان عبدی

شهرت اصلی ماهان عبدی از سال ۱۳۹۰ با سریال پرمخاطب « سه دونگ سه دونگ» با کارگردانی شاهد احمدلو آغاز نمود. سپس وی در سال ۱۳۹۴ در سریال پربیننده « خانم و آقای سنگی» با کارگردانی احمدشاملو بازی کرد. در این سریال بازیگران محبوب همچون کامبیز دیرباز، مهدی ماهانی، هومن برق نورد، گیتی معینی، داریوس سلیمی، حسن عابدینی، هومن حاجی عبداللهی، سعیده عرب، رضا رویگری، حدیثه تهرانی، عباس محبوب و … حضور داشتند.

زندگینامه جالب و خواندنی ماهان عبدی

گالری شخصی و جدید ماهان عبدی

زندگینامه جامع ماهان عبدی

عکس دوران کودکی ماهان عبدی هنرپیشه کشورمان

زندگینامه جالب و زیبا ماهان عبدی

اگر شما عزیزان از مخاطبان سریال پرطرفدار کمدی « کامیون» با کارگردانی مسعود اطیابی در سال ۱۳۹۹ هستید، قطعا وی را در این سریال در نقش یحیی دیده اید. ایشان در این سریال در کنار بازیگرانی  همچون مهسا طهماسبی، گیتی قاسمی، مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، بیتا سحرخیز، هاید مرتضی زاده، سپند امیرسلیمانی، خشایار راد، شیوا خسرومهر، شیدا یوسفی، امیرحسین صالحی، هادی مرتضی زاده و .. همبازی بود.

زندگینامه خواندنی و کامل ماهان عبدی

عکس جذاب و زیبا ماهان عبدی در یک روز برفی

زندگینامه کامل ماهان عبدی

عکس آتلیه ای ماهان عبدی

بیوگرافی ماهان عبدی + تصاویر شخصی

ماهان عبدی هنرپیشه توانا کشورمان در سریال و فیلم های متعددی ایفای نقش کرده که از جمله می توان به سریال های شهرک جیم، خانوم و آقای سنگی، خندخ بازار، سه دونگ سه دونگ، کامیون و به فیلم های قرارگاه مسکونی، ماه عسل، دوبلاره با هم، سفر در خانه، کافه تارانتینو و … اشاره کرد.

شرح حال ماهان عبدی + عکس

عکس اینستاگرامی ماهان عبدی

بیوگرافی ماهان عبدی + گالری

ازدواج و همسر ماهان عبدی

ماهان عبدی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

زندگینامه جذاب و خواندنی ماهان عبدی

عکس های شخصی و خاص ماهان عبدی

بیوگرافی ماهان عبدی کامل و جالب

امیدواریم از خواندن بیوگرافی ماهان عبدی بازیگر کمدین کشورمان و از تماشای تصاویر جذاب و دیدنی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو