زهره نعیمی در پرگار تا خواهران برومند در کنار هم با الناز و تی تی (۹۹۷)

زهره نعیمی در پرگار تا خواهران برومند در کنار هم با الناز و تی تی (۹۹۷)


منبع: نیک صالحی

516

1399/3/31

06:03


زهره نعیمی بازیگر نقش زهره در سریال پرگار سومین کار تلویزیونی خود را تجربه می کند و در این سریال در کنار بازیگران مطرحی از جمله مرجانه گلچین و بابک کریمی حضور دارد.

سریال پر بیننده تلویزیونی که پخش آن به تازگی شروع شده سریال پرگار می باشد که بازیگران جوانی در آن هنرنمایی می کند و یکی از آن ها بازیگر نقش زهره دختر مرجانه گلچین می باشد. در ادامه عکس های از زهره نعیمی در پرگار را در نیک صالحی مشاهده کنید.

زهره نعیمی در پرگار

زهره نعیمی متولد یکم خرداد ۱۳۷۵، زاده تهران و دانشجوی دانشگاه سوره است. سریال پرگار سومین کار تلویزیونی زهره نعیمی بعد از سریال های چرخ و فلک و بی قید و شرط است. زهره خانواده کوچک چهار نفره ای دارد و تا بحال ازدواج نکرده است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از زهره نعیمی , الناز شاکردوست , علی مسعودی , مونا فرجاد , مهشید جوادی , زهره فکورصبور , آناهیتا همتی , امیر عابدزاده , نجمه جودکی , کوروش سلیمانی , لاله صبوری , علی عبدالمالکی , غزل شاکری , مجید اخشابی , مینا وحید , فاطیما بهارمست ,  مهران احمدی , بهزاد خداویسی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

زهره نعیمی : اولین دیدار.📌 پرگار هنوز ادامه داره و قراره کلى اتفاقات هیجان انگیز بیفته

مرجانه گلچین و زهره نعیمی در پرگار

زهره نعیمی

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

الناز شاکردوست : اسمش “سکینه شنبه سراییه” ولی دلش میخواد صداش کنن: تى تى

الناز شاکردوست

علی مسعودی : آقا دادا دیگه داره مردی میشه واسه خودش

علی مسعودی

خواهران برومند، احترام، مرضیه، راضیه و طاهره، در کنار هم

خواهران برومند

مونا فرجاد : خوشی های بزرگ زیاد مهم نیست مهم این است که آدم بتواند با چیزهای کوچک خیلی خوش باشد. بابا جون، من رمز واقعی خوشبختی را کشف کرده ام و آن این است که باید برای حال زندگی کرد و اصلا نباید افسوس گذشته را خورد یا چشم به آینده داشت بلکه باید از همین لحظه بهترین استفاده را برد. من میخواهم بعد از این زندگی فشرده بکنم و هر ثانیه از زندگی ام را خوش باشم.

میخواهم وقتی خوش هستم بدانم که خوش هستم. بیشتر مردم زندگی نمیکنند فقط با هم مسابقه ی دو گذاشته اند. میخواهند به هدفی در افق دور دست برسند ولی در گرماگرم رفتن آن قدر نفس شان بند می آید و نفس نفس میزنند که چشم شان زیبایی ها و آرامش سرزمینی را که از آن میگذرند نمیبینند، و بعد یک وقت چشم شان به خودشان می افتد و میبینند پیر و فرسوده هستند و دیگر فرقی برایشان نمیکند به هدفشان رسیده اند یا نرسیده اند. .💥از کتاب بابا لنگ دراز

مونا فرجاد

مهشید جوادی : 🕊🌱

مهشید جوادی

زهره فکورصبور : تولدت دست خودت نبوده است…اما تحولت دست خودت است…زندگی ات را بساز…«اشو» اینم یه کار زیبا از هنر جوی الیکای دوستداشتنی خانم سمانه جعفری زاده

زهره فکورصبور

آناهیتا همتی :آقای #محمد_علی_کشاورز …. #عمو_ممدل …با همین چهره مهربان و لبخند زیبا #جاودانه شدید.

آناهیتا همتی

امیر عابدزاده : تمرکز بر خوبیها

امیر عابدزاده

نجمه جودکی :در روز خوشی همه جهان یار تواَند..#حضرت_مولانا

نجمه جودکی

کوروش سلیمانی :به هشت ماه دارد می رسد تحملِِ دشوارِ دوریِ از دیار و دارد سخت تر می شود این و کم تاب تر می شوم من…

کوروش سلیمانی

لاله صبوری :من هر جا میرم سفر دلم نمی خواد برگردم و همیشه کلی پول کنسلی بلیط برگشت باید بدیم اگر هم سفر داخلی باشه اطرافیانم بیچاره میشن چون همش باید یکی دو روز مرخصیشونو شارژ کنن ، فکر کنم از اون بچه ها بودم که وقتی از پارک میخوان برگردن میخوابن رو زمین و دست وپا میزنن و گریه و کشون کشون برشون میگردونن، حالا فرقی هم نمی کنه سفر کجا باشه، انزلی باشه یا پاریس ، رشت، باشه یا ترکیه، بوشهر یا ارمنستان ، کیش ، شهرکردهر جا ، باور کردنش سخته ولی تنها جایی که می خواستم زود برگردم کالیفرنیا بود… هر بار…

لاله صبوری

علی عبدالمالکی : برای خودت زندگی کن بپوش، برقص بگو،بخند هرطور که دلت میخواهد یادت باشد تو تنها کسی هستی که میتوانی حال دلت را زیرو رو کنی پس با خودت رفیق باش خودت رو دوست داشته باش

علی عبدالمالکی

غزل شاکری : در خانهء مادربزرگ با ٣ سال سن و لبخندی کودکانه لابلای دست و پای بزرگترها و زیر سایهء عروسک خواهر من هم یکی از هزاران هزار کودک آن روزها .

غزل شاکری

مجید اخشابی: اگر یکدم بیاسایم

روان من نیاساید

من آن لحظه بیاسایم

که یک لحظه نیاسایم … مولانا

مجید اخشابی

مینا وحید : برای حال خوب، خواندن اخبار را متوقف کردم.گویی شادی در نادانیست.حس یه شهروند بی‌خاصیت را دارم که گوش هایش را گرفته تا قتل دختران چهارده ساله،خودکشی کارگران بدون مزد،آمار کرونا و…را نشنود…تاکی می تواند در این خوب شیرین خرگوشی فرو روم؟!!!

مینا وحید

فاطیما بهارمست : نام اثر : ضعف اعصاب

فاطیما بهارمست

مهران احمدی : اقا بنظرتون عجیب نیست !!!؟؟؟ نه جان من عجیب هست یا نه؟

مهران احمدی

بهزاد خداویسی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو