تیپ تابستانی جذاب برای خانم ها و آقایان خوش پوش

تیپ تابستانی جذاب برای خانم ها و آقایان خوش پوش


منبع: آرگا

654

1399/3/31

14:05


در این مطلب انواع مدل های تیپ تابستانی مخصوص خانم ها و آقایان خوش سلیقه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید در فصل تابستان استایلی متفاوت و جذاب داشته باشید.

تیپ تابستانی جذاب برای خانم ها و آقایان خوش پوش

تیپ تابستانه در انواع استایل های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود استایلی متفاوت را برای خود انتخاب نمایید تا شیک پوش و خاص تر به نظر برسید.

مدل های تیپ تابستانی با جدیدترین استایل ها

برخی از خانم ها و آقایان جوان تمایل دارند در فصول مختلف سال استایلی متفاوت داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است در فصل تابستان از لباس های رنگ روشن و خنک استفاده نمایید. در ادامه با انواع مدل استایل تابستانه آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل تیپ تابستانه

استایل تابستانه دخترانه و زنانه

تابستان فصل رنگ های شاد و گرم می باشد و بهترین انتخاب برای یک استایل تابستانی ترکیب هوشمندانه رنگ ها با یکدیگر است. رنگ های روشن نظیر سفید و قرمز و سبز و زرد و آبی و … از انواع رنگ های مناسب برای فصل تابستان می باشند و شما می توانید در پوشش خود از این رنگ ها استفاده نمایید و علاوه بر این جذابیت ظاهری خود را به کمک رنگ های خنثی نظیر طوسی و سفید تکمیل نمایید.

در فصل تابستان بهتر است از لباس های آزاد و راحت و مانتوهای گشاد بلند یا کوتاه استفاده نمایید تا احساس خنکی بیشتری داشته باشد همچنین شلوارهای گشاد و نخی نیز برای فصل تابستان انتخابی مناسب و ایده آل می باشند.

مدل مانتوی تابستانه

استایل زیبا تابستانی

استایل تابستانی شیک

مدل تیپ دخترانه تابستانه

تیپ تابستانه شیک

تیپ تابستانه شیک

تیپ دخترانه تابستانه

مدل مانتو طرح دار

مدل مانتو شیک

استایل تابستانی شیک و زیبا

تیپ دخترانه زیبا و شیک

استایل شیک دخترانه

لباس های تابستانه در انواع جنس های نخی و کتان و حریر و … موجود می باشند و این پارچه ها از عرق کردن شما جلوگیری می کنند و بوی بدن تان را می گیرند.

عینک آفتابی مهم ترین جزء یک استایل تابستانه می باشد و بهتر است شما عینک آفتابی را از بین مدل هایی انتخاب نمایید که با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مدل مانتو قرمز

مدل مانتو سفید

مانتو دخترانه

مانتو تابستانی

استایل دخترانه تابستانی

مانتو سفید شیک

استایل تابستانه پسرانه و مردانه

آقایان و پسران جوان بهتر است برای داشتن استایلی متفاوت و شیک در فصل تابستان از تیشرت و پیراهن های مردانه آستین کوتاه خنک استفاده نمایند همچنین شلوارهای خنک نیز از عرق کردن قسمت پایین تنه جلوگیری می کنند از این رو بهتر است شما شلوارها با پارچه خنک و طرح گشاد را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

صندل های مردانه نیز انتخابی مناسب برای فصل تابستان هستند و بهتر است شما رنگ صندل را با رنگ کمربند یا سایر اکسسوری هایتان ست نمایید تا شیک پوش و خوش تیپ تر به نظر برسید.

تیپ تابستانی شیک

تیپ مردانه

استایل تابستانی

تیپ مردانه تابستانی

استایل زیبا مردانه

استایل مردانه زیبا

تیپ شیک تابستانی

استایل زیبا مردانه

تیپ تابستانی شیک

تیپ تابستانی شیک

تیپ تابستانی شیک

تیپ زیبا تابستانی

تیپ شیک مردانه

تیپ شیک و جذاب مردانه

تیپ مردانه

تیپ زیبا و خاص مردانه

مدل تیپ تابستانی شیک

تیپ مردانه

تیپ جذاب مردانه

استایل شیک مردانه

استایل تابستانی و خاص مردانه

تیپ مردانه زیبا و تابستانی

تیپ مردانه تابستانی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل های تیپ تابستانی را پیش رو داشتید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید تیپی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو