سفر فرمانده سپاه قدس به البوکمال در سوریه

منبع: برترین ها

101

1399/4/7

19:31


سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس طی روزهای اخیر با سفر به البوکمال در سوریه، از مناطق عملیاتی نبرد با داعش در این منطقه بازدید به عمل آورده است.

تسنیم: فرمانده نیروی قدس گفت: با توجه به اینکه موجودیت داعش با مدیریت آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، باید اطمینان داشت که توطئه های این دو رژیم جنایتکار پایان نیافته است.

سردار قاآنی همچنین در جمع برخی رزمندگان جبهه مقاومت، با اشاره به توطئه امریکا و رژیم صهیونیستی در ایجاد و حمایت از داعش اظهار داشته است: جنگ با گروه تروریستی داعش سبب متلاشی شدن حکومت این گروه شد اما با توجه به اینکه موجودیت این گروه با مدیریت آمریکا و رژیم صهیونیستی بود، باید اطمینان داشت که توطئه های این دو رژیم جنایتکار پایان نیافته است.

فرمانده نیروی قدس در بخش دیگری از سخنان خود گفته است: رژیم حاکم بر امریکا که پیش از این به بهانه انهدام برج های دوقلو (که بعدها مشخص شد توسط خود آنها انجام گرفته) به منطقه غرب آسیا حمله کرد و تعداد زیادی از ملت های مسلمان را شهید کرد و اکنون نیز در حال کشتار و سرکوب وحشیانه ملت خود است.

قاآنی ادامه داد: حکومت امریکا که اینگونه وحشیانه با ملت خود برخورد کرده و آنها را سرکوب می کند چگونه می خواهد با ملت های دیگر برخورد کند؟

وی خاطرنشان کرد: شما رزمندگان به خوبی می دانید که ما فرزندان پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) هستیم که عاشق مبارزه با جهانخوارانیم و همین روحیه سبب ناکامی آمریکا و اسرائیل از یک سو و از سوی دیگر موجب سرکوب پس مانده های داعش خواهد شد.

فرمانده نیروی قدس همچنین با اشاره به جایگاه رفیع شهادت ضمن تاکید بر بالا بردن معنویت و آمادگی رزمی در بین رزمندگان جبهه مقاومت گفت: سرلشکر شهید سلیمانی ارزش والایی برای شهدا و رزمندگان بویژه رزمندگان فاطمیون قائل بود و ما نیز پس از این، همان راه شهدا و شهید بزرگوارمان را ادامه خواهیم داد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو