نیکا فرقانی اصل با دوستان تا تولد عرفان برادر پندار اکبری (۱۰۱۰)

نیکا فرقانی اصل با دوستان تا تولد عرفان برادر پندار اکبری (۱۰۱۰)


منبع: نیک صالحی

805

1399/4/15

05:14


نیکا فرقانی اصل و خواهرش سارا که با سریال دوباره زندگی از ۹ ماهگی وارد عرصه هنر شده بودند و با پایتخت به اوج شهرت رسیدند این روزها در سوئد زندگی می کنند.

دو بازیگر دوقلوی سریال پایتخت که از همان فصل اول در این سریال حضور داشتند از کودکی وارد عرصه هنر شده اند و در این روزها نیز به جز بازیگری در سوئد به همراه خانواده زندگی و در آنجا تحصیل می کنند. در ادامه عکس های از نیکا فرقانی اصل را در Niksalehi مشاهده کنید.

عکس های نیکا فرقانی اصل

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از نیکا فرقانی اصل , ساره بیات , متین ستوده , مصطفی کیایی , پندار اکبری , مهراب قاسم خانی , سحر ولدبیگی , ویشکا آسایش , مجید واشقانی , مینا ساداتی , الناز شاکردوست , نازنین بیاتی , هدی زین العابدین , بابک جهانبخش , حدیثه تهرانی , پانته آ بهرام , زیبا کرمعلی , ماهایا پطروسیان , محسن کیایی و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

نیکا فرقانی : یک روز عالی با دوستان عالی👌🏽😍♥️💙

نیکا فرقانی اصل با مهدی قایدی و همسرش

نیکا فرقانی اصل

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

ساره بیات : زوج نمونه،فرشته های زیبای من، سالگرد ازدواجتون مبارک خوشبخت باشید و رستگار.

ساره بیات

متین ستوده : تو مرجانی

تو درجانی

تو مروارید غلتانی

اگرقلبم صدف باشد

میان آن تو پنهانی

مولانا

متین ستوده

مصطفی کیایی : جلسه کانون کارگردانان ، با ماسک و رعایت اصول بهداشتی.

مصطفی کیایی

پندار اکبری :  برادر جان ، رفیق ، با معرفت تولدت مبارک همه چی بشه اون چیزی که میخوای به تمام آرزوهات برسی ما هم بهت افتخار کنیم
❤پ ن : لحظاتی از حرکات نا موزون و محیرالعقول در برنامه کودک شو ، ثبت شده توسط سرکار خانم آتوسا امینی

پندار اکبری

مهراب قاسم خانی : مهم نیست چقدر احساس قدرت میکنید. مهم اینه که شعور داشته باشید.

مهراب قاسم خانی

سحر ولدبیگی : نوشته بود:« شما روان شناس هستید؟…»  من با خودم فکر کردم من روانشناسِ روانِ خودم هستم. اصلا هر آدمی بهترین روانشناس خودش است. هیچ آدمی مثل خود آدم، خودش را نمی شناسد. هر کسی می تواند به همه دروغ بگوید، نقاب بزند به چهره، فیلم بازی کند، اما نمی تواند به خودش دروغ بگوید خودش را گول بزند. نوشته بود: « …من با خودم مشکل دارم…»

سحر ولدبیگی

ویشکا آسایش : یکى از صحنه هاى خیلى سخت فیلم سینمایى “گورکن” به کارگردانى کاظم ملایى عزیز که براش خیلى انرژى گذاشتیم 🙈😊

ویشکا آسایش

مجید واشقانی : چنان قحط سالی شد اندر دمشق

که یاران فراموش کردند عشق

مجید واشقانی

مینا ساداتی :دوران هایی هست که هنرمند می تواند کناره بگیرد و هنگامی که شیر و قربانی در میدان به جان هم افتادند کنار گود، ناظر باشد. دوران هایی که کناره گرفتن نوعی انتخاب شمرده می شود. در چنین دوران هایی هنرمند در شمار پارو زنان کشتی بردگان زمان خویش است. در برابر این همه وحشت، هنرمند دیگر نمی تواند به سرگرمی بی هدف و‌کمال صوری اکتفا کند.

هنر جلف و سبک، باب طبع برگزیدگان خوشبختی است که ساعات فراغتشان به آنها اجازه می دهد که احساس ها را از پیچ و خم آزاد کنند یا وزن و آهنگ ها را میزان کنند. هنرمند امروز این تجمل کاذب را رد می کند! او احساس می کند که اگر فلاکت های تاریخ را در نظر نگیرد، بیهوده حرف زده است. ◼️بخشی از سخنان آلبر کامو پس از دریافت جایزه نوبل در استکهلم

پینوشت: عکسها مربوط به دوران ماقبل کروناست به علاوه اینکه حیوانات خانگی شما به صورت فیزیولوژیک کرونا را منتقل نمی کنند

مینا ساداتی

الناز شاکردوست : نرگس آبیار عضو جدید آکادمى اسکار. در ساعات گذشته آکادمى اسکار لیست جدید اعضاى خود را در گروه هاى مختلف اعلام نمود در این لیست نام “نرگس آبیار” کارگردان فیلم هاى ,, دیده مى شود.🧿😍💪🏼
آبیار پیش از این در سال۲۰۱۸ با فیلم نماینده کشور ایران براى اسکار فیلم غیرخارجى زبان بوده است.💙

الناز شاکردوست

نازنین بیاتی : (امان از دست این کرونا)🦠🦠🦠😷😷😷😷 مجید توکلی: کارگردان فیلم سینمایی «عروسی مردم»، پاییز را فصل مناسبی برای اکران این فیلم دانست.

نازنین بیاتی

هدی زین العابدین : PHOTO by KEYVAN FARD

هدی زین العابدین

بابک جهانبخش : 🌻 گاهی هم به خودت سر بزن ! حال چشمهایت را بپرس و دستی به سر و روی احساست بکش ؛ رو به روی آیینه بایست
و تمام تنهایی ات را محکم در آغوش بگیر وَ با صدای بلند به خودت بگو که تـو تنها داراییِ من هستی .بگو که با همه ی کاستی های جسمی و روحی  تو را بی بهانه و عاشقانه دوست دارم ❤

برای خودت وقت بگذار، با مهربانی دستت را بگیر و به هوای آزاد ببر نگذار احساس تنهایی کنی نگذار ابرهای سیاه چشمهایت را از پا در بیاورد…
مطمئن باش ؛هرگز کسی دلسوزتر از تو نسبت به تو پیدا نخواهد شد 😊

بابک جهانبخش

حدیثه تهرانی :با این همه

ای قلب در به در

از یاد مبر که ما

یعنی من و تو

عشق را رعایت کردیم

از یاد مبر

که ما یعنی من وتو

انسان را رعایت کردیم

خود اگر شاهکار خدا بود یا نبود…
.
.
#احمد_شاملو 💎🦋

حدیثه تهرانی

پانته آ بهرام : “حال و روز من چرخشی دایره وار دارد. همواره در یک نقطه ی مشخص تکرار شونده گیر می کنم و فریاد می زنم.”

پانته آ بهرام

زیبا کرمعلی : این روزا فکر می‌کنم توانایی پذیرش “ابهام” سخت‌ترین بخش زندگیه. ابهام از نتیجه تصمیماتی که میگیری و تصور اینکه ” بعدش چه خواهد شد؟” تبدیل به ترسی میشه که تو رو از اتخاذ هر تصمیم درستی بازمیداره و باز رها میشی در یک گنگی بی انتها. جهانی تاریک و بی‌نور که عصایی هم برای توسل جستن و پیش رفتن در این ظلمت عمیق پیدا نمی‌کنی.

هر چه زمان می‌گذره، تنها بودنت در پذیرش تمام ابهامات پیش رو، بیشتر خودنمایی می‌کنه و قدم‌هات استحکامشونو از دست میدن، چشمات کمرنگ‌تر و مبهم‌تر می‌بینن و صدات لرزش بیشتری می‌گیره.

ابهام تو رو تنهاتر می‌کنه. همونقدر که تو حاضر به پذیرش روزها و آینده ی پر از ابهام نیستی آدم‌ها هم پذیرای یک انسان مبهم نخواهند بود. اون‌ها از تو یک تصویر روشن می‌خوان. تصویری که به وضوح بدونن قراره از دست‌های تو چه چیزی هدیه بگیرن و باز زمان به تو میگه که هدیه دلخواه اون‌ها، معمولا قلبت نیست.

قلب برای اونها وضوح لازمو نداره و آدمیِ گریزان از گنگی، به دنبال چیزی ملموس‌تر و روشن‌تر می‌گرده که اگر در تو پیدا نکنه، جای دیگه به دنبالش خواهد گشت.

زیبا کرمعلی

ماهایا پطروسیان :فردا دوازدهم تیرماه میشود دو سال که رفتی که نیستی…، یک چیزهایی از «من» ، در آن تاریخ و روز ماند و با «من» به این روزها نیامد، و دیگر هم نخواهد آمد.

عکس دوم کارتی است که پدرم برای تولدم به همراه هدیه از طرف خودش و خانواده بهم داده بود، و در آن از دغدغه های آن روزهایم گفته، همان موقع که خواندمش اشک در چشمانم نشست ، از اینکه چطور با وجود آنکه در مورد بعضی از آنها کم و یا کوتاه با او حرف زده بودم، اما او چقدر زیاد و چطور عمیق آنها را در من دیده و حس کرده بود و بهشان در نوشته اش اشاره کرده بود…، چنین نزدیکی‌های روحی و ژرفی در زندگی هر انسانی بسیار کم و شاید یکی دو بار رُخ دهد…،خدا عزیزانتان را حفظ کند. 🙏🌹🙏

ماهایا پطروسیان

ماهایا پطروسیان

محسن کیایی : پیر شو لعنتی 😁😁

محسن کیایی

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو