دانلود بازی Flashing Lights Police Firefighting EMS برای کامپیوتر

دانلود بازی Flashing Lights Police Firefighting EMS برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

225

1399/4/18

21:46


بازی Flashing Lights Police Firefighting EMS شما را در قامت چندین مشاغل هیجان انگیز و مهم قرار می‌دهد و یقینا تجربه‌ی سرگرم کننده‌ای برای‌تان خواهد بود. می‌توانید به‌عنوان نیروی خدمات فوریت پزشکی درآمده یا اینکه در آتش نشانی ثبت نام کنید. ماموریت‌های منحصربه‌فردی در بازی به شما داده خواهد شد و می‌توانید به سرویس‌های گسترده‌ای در فضای جهان باز آن دسترسی داشته باشید. تعقیب و گریز با ماشین، آتش‌ سوزی‌های کشنده و بیمارانی که در وضعیت بدی قرار دارند، همگی چالش‌هایی هستند که در این بازی آن‌ها را تجربه خواهید کرد و باید فراهم کردن دقیق وسایل موردنیاز و ماشین آلات حمل و نقل، هرچه سریع‌تر به محل اعزام شوید. بازی در حین کار وظیفه‌های دیگری را نیز به شما خواهد داد و می‌توانید آن‌ها را نیز انجام دهید. بازی دارای یک بخش تک نفره و بخش دیگر آنلاین است که چندین بازیکن در دنیایی مشترک کار خواهند کرد تا حوادث به کمترین میزان کاهش یابد.

Flashing Lights Police Firefighting EMS (Early-Access) PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Flashing-Lights

اولین کسی که در بازی Flashing Lights Police Firefighting EMS به حوادث پاسخ نشان دهد، می‌تواند به ماموریت اعزام شود. این روند در بخش آنلاین بازی برقرار است و یقینا باید مجهز به سریع ترین تجهیزات نیز بوده باشید. می‌توانید به‌عنوان یک متخصص اورژانس عمل کرده و ظایف خود را به‌خوبی انجام دهید. بازی در تمامی قسمت‌ها سعی کرده است که بازی کاملی باشد. برای مثال بخش پلیس، آتش نشانی و کارهای بیمارستانی، جزئیات بسیار بالایی دارند و شما باید آشنا به تمام اصول این کارها باشید. باید مظنونین را شناسایی کرده و آن‌ها را به دام بیندازید. عملکرد سریع در رسیدن به خانه‌ای که در حال سوختن است، اهمیت بالایی دارد و می‌توانید برای این منظور از ماشین‌های سریع آتش نشانی استفاده کنید. می‌توانید در ماموریت‌ها تماس‌های گوناگونی به هم تیمی‌های خود داشته باشید و از آن‌ها کمک بگیرید.

info

Enrol with the police, emergency medical services or fire department and take on missions unique to each service in an open world. Engage in desperate car chases, diagnose life-threatening injuries, and put out lethal fires! Each department has its own vehicles and equipment for you to operate while on duty. Play in single player, or work together with friends in online multiplayer to tackle incidents across a shared world.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10 (64bit)

Processor: Intel Core i3 2GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD R7 200 Series / NVidia 700 series with 1GB vram or above

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

هشدار مهم! این بازی در حال حاضر به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early-Access) می باشد و نسخه نهایی نیست! زمان انتشار نسخه نهایی بازی از سوی توسعه دهنده اعلام نشده است.

——————

دانلود بازی Flashing Lights Police Firefighting EMS-SKIDROW با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو