دانلود بازی Aria Chronicle v1.0.0.2 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Aria Chronicle v1.0.0.2 برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

136

1399/4/26

04:38


بازی Aria Chronicle اثری کاملا داستان‌محور است که قصد دارد به اصول آثار نقش‌آفرینی پایبند باشد و توصیفی عمیق از ماجرایی تاثیرگذار را در اختیار گیمرها بگذارد، مملوء از کاراکترهای جذاب بوده و گرافیکی متحرک دارد. ماجراجویی‌های زیاد و مبارزات سرتاسر اکشن در انتظار شماست تا در نبردهای آن حضور یافته و تجربه‌ای جدید در روستایی کوچک و خیالی به نام Latebra داشته باشید. داستان بازی درباره‌ی پرنسس امپراطوری Tamageria است که عازم سفر خود می‌شود. همراهانش Paladin Tila و منشی‌اش Gerom خواهند بود که همراه با Aria هستند. آن‌ها سازمانی کاملا اسرارآمیز را کشف می‌کنند که در آن جرم و جنایت بیداد می‌کند و آریا باید برای حذف عوامل اصلی این بی‌قانونی مبارزه کند. در میانه‌های سفر، آریا متوجه هویت ساکنان قدیمی روستای Latebra شده و حقیقت آن‌ها را کشف می‌کند، البته حقایق و قدرت‌های نهان خود را نیز شکوفا می‌کند.

Aria Chronicle v1.0.0.2 PC-PLAZA

دانلود-بازی-ARIA-CHRONICLE

مطالب مرتبط

بازی Aria Chronicle کاراکترهای منحصربه‌فرد و هیولاهای جالبی دارد که هرکدام شخصیت‌های خاص خود را دارند. همراه آریا، Tila، زنی جوان و پالادین است که قدی بلند داشته و آرمورهای سنگین همراه خود دارد. منشی‌اش یعنی Gerom شخصیتی شرور دارد و سعی دارد تا با تفکرات تفرقه‌انگیز خود اوضاع را به نفع آریا پیش ببرد. هیولاهایی که در سیاهچاله‌ها زندگی می‌کنند طراحی ویژه‌ای دارند؛ گاهی اوقات ضعیف بنظر می‌آیند اما حرکات مخرب خاصی دارند. بخش عظیمی از وقت خود را باید در شناسایی و تحلیل کاراکترهای بازی بگذارید تا بهترین تصمیمات را علیه آن‌ها اتخاذ کنید.

info

A princess of the Tamageria kingdom, Aria, made her pilgrimage with Paladin Tila and secretary Gerom to the edge of villege, Latebra,and she noticed Lord Tyler was missing when she gets there, and Aria and her companies found out that mysterious organization, Cult was involved in this case and fight with the denomination.

In the middle of this journey, you become realizing the identity of the elders in Latebra with the truth in the past and the power hidden in Aria. Let’s explore this exciting story!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: Intel Pentium G630 @ 2.70GHz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics

DirectX: Version 11

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.0.0.2-PLAZA با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Aria Chronicle-PLAZA با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو