بیوگرافی و عکس های متفاوت محسن بهرامی مجری و هنرپیشه محبوب

بیوگرافی و عکس های متفاوت محسن بهرامی مجری و هنرپیشه محبوب


منبع: آرگا

151

1399/4/27

13:34


در این مقال به بیوگرافی محسن بهرامی بازیگر، گوینده معروف و محبوب کشورمان آشنا خواهید شد، وی افتخارات ارزشمندی در زمینه بازی در تلویزیون و همچنین حضور در نمایش های رادیویی دارد.

محسن بهرامی مجری، هنرپیشه، گوینده موفق کشورمان است که تجربه بازیگری خود را در دو بخش تلویزیون و رادیو را کسب نموده است، او متولد پنجمین روز ماه اول بهار در سال ۱۳۶۱ است که آغاز فعالیت او در عرصه بازیگری در سال ۱۳۷۵ با بازی در مجموعه تلویزیونی «رد پای دوست» بود.

محسن بهرامی که هنرپیشه ای است در تلویزیون، و گوینده ای در رادیو، و در حال حاضر بازیگر تئاتر و مجری تلویزیون می باشد، او در روز ۵ فروردین سال ۱۳۶۱ در تهران تولد یافت، وی مجری، گوینده و هنرپیشه فعال و بااستعداد کشورمان است که در سال ۱۳۷۵ با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی «رد پای دوست» فعالیت خود را آغاز نمود، اما فعالیت حرفه ای او در سال ۱۳۸۰ با بازی در نمایش «از دست رفته» به کارگردانی فرهاد اصلانی شروع گردید.

آَنایی بیشتر با شرح زندگی محسن بهرامی بازیگر معروف

بیوگرافی محسن بهرامی و تحصیلات او

محسن بهرامی مدرک گرفته از مدرسه ی عالی بازیگری در بخش هنری است، او که بازیگری را ابتدا از تلویزیون شروع و پس از آن گویندگی رادیو را عهده دار شد، اما آخرین فعالیت او در زمینه ی تئاتر می باشد.

آشنایی با شرح زندگی محسن بهرامی

آغاز فعالیت محسن بهرامی

سال ۱۳۸۳ در ۲۲ سالگی با بازی در سریال «روشنایی های شهر» که کارگردان آن مسعود کرامتی بود و مضمونی اجتماعی دارد، فعالیت خود را در تلویزیون آغاز نمود.

محسن بهرامی سپس در تله فیلم «میان سایه ها» که فیلمی در حوزه دفاع مقدس یود را ایفای نقش نمود.

اما در سن ۲۶ سالگی یعنی در سال ۱۳۸۷ قدم در دنیای رادیو گذاشت و در شبکه های فرهنگ، جوان، ورزش، سلامت، پیام فعالیت کرد، در حال حاضر هم که در رادیو نمایش هنرپیشه است.

زندگینامه محسن بهرامی بازیگر و گوینده رادیویی

بیوگرافی محسن بهرامی و همسرش

محسن بهرامی هنرپیشه رادیویی و تلویزیونی موفق کشورمان مدتی است که با خانم گوینده رادیو ازدواج کرده و متاهل می باشد، وی که با همکار خویش ازدواج نموده، برخی اوقات برنامه ای را نیز با یکدیگر اجرا می نمایند.

زندیگنامه محسن بهرامی بازیگر و دوبلور

به شهرت رسیدن محسن بهرامی

محسن بهرامی در سال ۱۳۹۳ با سریال «پازل» که به کارگردانی ابراهیم شیبانی شناخته شد، او در این سریال هم بازی رضا کیانیان بود، اما شهرت رسیدن او با بازی در سریال «نوار زرد» بود که در آن نقش سروان پلیس را ایفا می کرد و همبازی امیر آقایی بازیگر معروف و پیشکسوت سینما بود.

بیوگرافی محسن بهرامی هنرپیشه تلویزیون

وی در مورد همبازی بودن با آقای رضا کیانیان در سریال «پازل» می گوید:

«در سریال پازل کنار آقای رضا کیانیان حضور داشتم که افتخار بزرگی برای بازیگر جوانی مثل من بود، ایشان در برخی سکانس ها نکات ظریفی می گفتند که واقعا به من کمک می کرد.»

افتخارات محسن بهرامی

محسن بهرامی بازیگر محبوب و معروف تلویزیون و رادیو که دارای شهرت خوبی است، اما این شهرت و محبوبیت هیچگاه همراه با حاشیه از سوی او نبوده است، از جمله افتخارات و امتیازات این بازیگر با سابقه به خصوص در رادیو می توان به کسب تندیس اول بازیگر مرد در قسمت نمایش رادیویی از جشنواره تئاتر دانشجویی اشاره کرد.

آشنایی با زندگینامه محسن بهرامی

دلیل حضور کمرنگ محسن بهرامی در تلویزیون

او در مورد کمرنگ بودن حضورش در تلویزیون و ایفای نقش می گوید:

«نبود کار خوب و فیلنامه خوب باعث می شود دوری ام از جلوی دوربین خود خواسته باشد و بیشتر وقتم را در رادیو صرف کنم، ضمن اینکه جای خالی آدم ها خیلی احساس نمی شود چرا که حجم ورود آدم های جدید بازیگر زیاد است و بدون ضابطه هم افزایش می یابد.»

آشنایی بیشتر با بیوگرافی محسن بهرامی

نظر بهرامی در مورد رادیو

محسن بهرامی رادیو را میوه ای ممنوعه می داند که خورده است، او راجب رادیو چنین می گوید:

«وقتی وارد رادیو می شویم، دل کندن از آن کار دشواری است، نه اینکه رادیو اتفاق عجیب و غریبی است نه، اما نمی توان به هیچ شکلی از آن دل کند. رادیو افراد را به خودش وابسته می کند.»

بازیگری در رادیو و تلویزیون از دیدگاه محسن بهرامی

محسن بهرامی بازیگر موفق و با استعداد تلویزیون و رادیو در مورد بازیگری در این دو بخش چنین می گوید:

«بازیگری در رادیو خصوصیتی دارد که اصلا با میزان دیده شدن هنرپیشه در تلویزیون قابل قیاس نیست، یک عشق غریبی استف هنگامی که شما نخستین بار پشت میکروفن رادیو قرار می گیرید و نقشی را ایفا می کنید دیگر نمی توانید آن میکروفن، حس و جایگاهتان را را رها کنید، این حس نسبت به رادیو در بسیاری از پیشکسوتان و فعالان قدیمی تر رادیو هم دیده می شود که نمی توانند رادیو را ترک کنند.»

و اما در پایان محسن بهرامی از کم شدن مخاطبان رادیو در طی سال های اخیر می گوید و دلیل آن را احتمالا ساخت آثار تلویزیونی می داند که اغلب مردم دیدن سریال های تلویزیونی را نسبت به گوش دادن نمایش های رادیویی بیشتر می پسندند.

آشنایی بیشتر با بیوگرافی محسن بهرامی بازیگر محبوب و معروف

آثار محسن بهرامی

  • «روشنایی های شهر» در سال ۱۳۸۳
  • «استخوان» در سال ۱۳۸۶
  • «بی گناهان» ۱۳۸۷
  • «در میان سایه ها در سال ۱۳۸۷
  • «نوار زرد» در سال ۱۳۹۶
  • «نجوا» در سال ۱۳۹۶
  • «سلام آقای مدیر» در سال ۱۳۹۸

بوگرافی محسن بهرامی بازیگر محبوب و معروف ایران

محسن بهرامی و گلاره عباسی

گلاره عباسی بازیگر معروف کشورمان تصویری را از دوران دبیرستان خود همراه با محسن بهرامی منتشر نمود و نوشت:

«تصویر سمت چپ محسن بهرامی و من در کلاس بازیگری، تصویر سمت راست محسن بهرامی و من که در رادیو سوینا در حال ضبط «قصه شب» هستیم»

در ادامه عکس های زیبایی از وی را مشاهده می کنید.

آَنایی با بیوگرافی محسن بهرامی

شرح زندگی محسن بهرامی صداپیشه و هنرپیشه ایرانی

شرح زندگی محسن بهرامی یکی از بازیگران نمایش های رادیویی

بیوگرافی محسن بهرامی بازیگر تلویزیون

آشنایی بیشتر با بیوگرافی محسن بهرامی هنرپیشه رادیویی

آشنایی با بیوگرافی محسن بهرامی و آثارش

شرح زندگی جالب محسن بهرامی

در این مطلب شما با بیوگرافی محسن بهرامی یکی از بازیگران محبوب و با استعداد در تلویزیون و همچنین رادیو آشنا شدید، وی با صدای بم و گیرایی که دارد یکی از چهره های شناخته شده ای است که در نمایش های رادیویی حضور پررنگی دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو