تصاویر جدید محل زندگی صبا راد پس از مهاجرت

منبع: پرشین وی

70

1399/4/29

16:30


در این ویدئو تصاویر مکان جدید زندگی صبا راد را در ترکیه مشاهده می کنید

تصاویر جدید محل زندگی صبا راد پس از مهاجرت

صبا راد مجری با سابقه تلویزوین ایران که سال گذشته برای همیشه از آن خداحافظی کرد گویا از کشور مهاجرت کرده است. او و همسرش مانی رهنما خواننده معروف با انتشار تصاویر و ویدئوهایی در اینستاگرام اعلام کردند که به ترکیه سفر کرده اند. در ادامه در پرشین وی مکان جدید زندگی صبا راد را می بینید

مکان جدید زندگی صبا راد

صبا راد در صفحه شخصی اش استوری هایی منتشر کرد از محل زندگی جدیدش در ترکیه

ویدئو تصاویر مکان جدید زندگی مانی رهنما و همسرش

بد نیست بدانید علت مهاجرت صبا راد و همسرش چیست؟

صبا راد با انتشار پستی علت مهاجرتش را این‌گونه اعلام کرد: چى شد که ما(من و مانى جانم)تصمیم گرفتیم مسافر تهران_استانبول بشیم اگه حوصله داشته باشین توى چند تا پست براتون بنویسم و قبلش این رو بگم که روال صفحه حتما مثل قبل خواهد بود همونطور که توى این مدت بوده البته توى صفحه مانى هم با ابعاد دیگه این کوچ و هجرت آشنا مى شید.

زندگی صبا راد

زندگی صبا راد و مانی رهنما

بچه ها جون! ما شمال یه ویلاى با صفا داشتیم و در ماه چند بار حتما مى رفتیم که توى اون محیط زیبا روزگار بگذرونیم همیشه با اومدن نیمه دوم سال و آلودگى هوا و مشکلات تنفسى به فکر کوچ از تهران به شمال مى افتادیم تا اینکه نشستیم و خیلى جدى این موضوع رو برآورد کردیم و به نتایج خوبى هم رسیدیم که یهو مانى گفت: صبا تو اگه مى تونى شمال زندگى و از تهران دور باشى و براى کارهامون(ضبط کار و آموزشگاه و کنسرت هاى مانى)بیایم تهران و برگردیم چرا نریم ترکیه که یک کشور جدید با فرهنگ و آداب رسوم جدید آشنا بشیم که هم فال هم تماشا توى چشماش نگاه کردم دیدم اثرى از شوخى یا یه پیشنهاد همینجورى نیست گفتم:آره عزیزم چرا که نه؟!

زندگی صبا راد

زندگی صبا راد و همسرش

آیا توى استانبول خونه بخریم یا اجاره کنیم؟ وسایل خوونه رو چکار کنیم؟ بفروشیم یا بار بزنیم ببریم؟

اینستاگرام و ساعدنیوز

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو