دانلود ویندوز 10 اینترپرایز Windows 10 Enterprise v2004 May 2020 + کرک

دانلود ویندوز 10 اینترپرایز Windows 10 Enterprise v2004 May 2020 + کرک


منبع: پی سی دی

297

1399/5/28

19:38


دانلود ویندوز 10 اینترپرایز Windows 10 Enterprise v2004 May 2020 + کرک

نسخه Enterprise از ویندوز 10 در حال حاضر توسط شرکت سازنده در دسترس قرار گرفت ، که در این نسخه به ویژگی های امنیت و کارایی بسیار توجه و توصیه خاصی شده است . نرم افزار و کنسول های بسیاری برای کامپیوتر منتشر شده اند بنابراین ویندوز 10 نیز در جدید ترین آپدیت خود سعی خود را در سازگاری هرچه تمام تر خود با تمامی کنسول ها و نرم افزار ها کرده است و حتی پا را فراتر گذاشته و از ویندوز نسخه بهینه تر و با امنیت خارق العاده ساخته است .

Windows 10 Enterprise ترکیبی از نسخه های پیشین با نو آوری جدید میباشد که حاصل و دستاورد کدینگ مایکروسافت بوده و به نوعی طراحی گشته تا کاربر با محیط آن آشناییت داشته و با آن احساس راحتی کند (نسخه های پیشین) . Windows 10 از نظر ظاهر شبیه Windows 8.1 است ولی عملکرد آن بهبود یافته ، به نوعی هسته ویندوز به طور وسیعی تغییرکرده و بسیاری از مشکلات آن برطرف گردیده . هدف مایکروسافت در Windows 10 یکپارچه سازی سیستم عامل‌های ویندوز است، به طوری که یک سیستم عامل برای تمامی دستگاه‌ها نظیر دسکتاپ‌ها و لپ تاپ‌ها و تلفن‌های همراه هوشمند و Xbox One تهیه شده است که به طور یکنواخت با یکدیگر ارتباط دارند و بدون نیاز به ابزار دیگری می‌توانند به یکدیگر متصل شوند و کنترل همگی آن‌ها هرچه آسان‌ و پیشرفته ‌تر شود.

ویژگی های Windows 10 Enterprise :

  • یکسان سازی و یکپارچه بودن
  • بهینه و سبک
  • دارای امکانات فراوان
  • دارای قابلیت پشتیبانی گیری
  • پشتیبانی از directx 12
  • قابلیت ارتقا و آپدیت
  • دارای امنیت و کارایی بالا
  • دارا بودن زبانهای مختلف
جهت دانلود Windows 10 Professional کلیک کنید
جهت دانلود نسخه کم حجم Windows 10 Lite کلیک کنید
دانلود

دانلود ویندوز 10 اینترپرایز Windows 10 Enterprise 20H1 May 2020 v2004.19041.264

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit3.77GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

توجه: نسخه Enterprise فقط مناسب سازمان و شرکت ها است و به هیچ عنوان برای کاربران خانگی و بازی کردن پیشنهاد نمی شود! در صورتی که ویندوز 10 را برای استفاده خانگی وگیم می خواهید حتماً Windows 10 PRO را دانلود و نصب کنید!

 

دانلود کرک Windows 10 Enterprise به صورت جداگانه

نوعسرور پی سی دی
دانلود کرک ویندوز 10DOWNLOAD
تصاویر

دانلود ویندوز 10 اینترپرایز Windows 10 Enterprise v2004 May 2020 + کرک

راهنمای نصب
1. پس از دانلود تمامی بخش ها, بخش اول را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
(رمز فایل: www.p30day.com)
2. فایل ISO را با برنامه های Nero,CloneDVD و … بر روی دی وی دی رایت کنید و به صورت Bootable ویندوز را نصب کنید و یا به کمک برنامه Rufus بر روی فلش دیسک نصب کنید.
3. هنگام نصب گزینه Trial را انتخاب کنید و در پس از نصب ویندوز از کرک های موجود در پوشه Crack شده استفاده کنید.
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو