تفاوت‌های عجیب نمایندگان مجلس اول و فعلی

منبع: برترین ها

48

1399/7/2

08:11


ماجرای خودروی تحویلی دنا پارس به نمایندگان جدید مجلس خبری ناراحت‌کننده است که عواقب جبران ناپذیری را هم در پی دارد. در اولین دور از نمایندگی مجلس، وقتی صحبت از حقوق و مزایای نمایندگان شد بسیاری به این موضوع اعتراض کردند که یعنی چی نماینده باید حقوق و مزایا داشته باشد؟ نسل من چنین مجلسی را به خاطر دارد اما حالا کار به جایی رسیده است که سر مدل خودرو تحویلی این چنین جنجال می‌آفرینند.

روزنامه آفتاب یزد: ماجرای خودروی تحویلی دنا پارس به نمایندگان جدید مجلس خبری ناراحت‌کننده است که عواقب جبران ناپذیری را هم در پی دارد. در اولین دور از نمایندگی مجلس، وقتی صحبت از حقوق و مزایای نمایندگان شد بسیاری به این موضوع اعتراض کردند که یعنی چی نماینده باید حقوق و مزایا داشته باشد؟ نسل من چنین مجلسی را به خاطر دارد اما حالا کار به جایی رسیده است که سر مدل خودرو تحویلی این چنین جنجال می‌آفرینند.

همین چندماه پیش بود که به هر نماینده مبلغ ۲۰۰میلیون تومان بابت مسکن دادند حال سوال اینجاست که نمایندگانی که از چنین امکاناتی استفاده می‌کنند به معنای واقعی کلمه چقدر نماینده مردم بوده‌اند و برای آنها کار کرده اند؟ متاسفانه این اقدامات باعث از بین رفتن اعتماد مردم به نماینده‌ها شده است نمونه بارز آن را می‌توان در حضور کم مردم در انتخابات میان دوره مجلس دید. به همین دلایل است که مشارکت مردم کمرنگ شده است در واقع آنها دیگر امیدی به برخی مسئولان ندارند.

قطعاً چنین نمایندگانی نمی‌توانند گره گشای مشکلات مردم باشند همان طور که در حال حاضر بسیاری از قوانین در مجلس خاک می‌خورد.بی شک نمایندگان احساس مسئولیت نمی‌کنند و به فکر خودشان هستند. متاسفانه این عدم اعتماد مردم نسبت به مسئولان به اندازه کافی وجود دارد و با امثال چنین اقداماتی به خصوص در خصوص ماشین‌های تحویلی به نمایندگان فقط نمک به زخم مردم پاشیده شد که طبعا بی‌اعتمادی بیشتر را از سوی مردم نسبت به آنها سبب می‌شود.

یک جوان حسرت شروع یک زندگی ساده را دارد که حقش است یا نیاز به کاری دارد که بتواند امور زندگی‌اش را بگذراند آن هم در این روزهای گرانی از همین رو خود می‌گوید به جای اینکه نمایندگان به فکر ما باشند سر مدل خودرو دعوا راه می‌اندازند. این درد بزرگی است برای جامعه ما. نمایندگان عزیز لطفاً بیشتر از این نمک به زخم مردم نپاشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو