پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده


منبع: برترین ها

85

1399/7/2

10:26


امروز در این مطلب همراه شما خواهیم بود تا بدانیم با رعایت کردن چه نکاتی می‌توان لباس‌هایی به‌تن کرد تا سن‌مان بیشتر از عدد واقعی نشان دهد.

وب‌سایت چی‌بپوشم - امید جعفری: استایل لباس پوشیدن برای مردان جدا از اینکه آن‌ها را خوش‌تیپ و خوش‌پوش نشان می‌دهد در بسیاری از موارد باعث می‌شود که سن آن‌ها بیشتر یا کمتر از حالت عادی و آن چیزی که هستند نشان دهد. برای مثال لباس پوشیدن به سبک اسپرت هر مردی را کم سن و سال‌تر از سن واقعی خودش نشان می‌دهد و پوشیدن لباس‌های رسمی و مجلسی در اغلب موارد پسر‌های کم سن و سال را بزرگ‌سال و مسن‌تر نشان می‌دهد.

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

این مباحث زمانی اهمیت پیدا می‌کنند که شما بر اساس روحیه و موقعیتی که باید لباس بپوشید نیاز دارید سن خودتان را بالا یا پایین‌تر نشان دهید. امروز در این مطلب همراه شما خواهیم بود تا بدانیم با رعایت کردن چه نکاتی می‌توان لباس‌هایی به‌تن کرد تا سن‌مان بیشتر از عدد واقعی نشان دهد.

اغلب مردان نوجوان پوشیدن لباس‌های کلاسیک که متعلق به پدر و پدربزرگ آن‌ها بوده است را عاملی برای بزرگ نشان دادن خودشان استفاده می‌کنند، اما این ویژگی نباید به قیمت زشت و نامناسب دیده شدن لباس روی تن شما تمام شود؛ بنابراین بدون اینکه لباس و استایل کلاسیک داشته باشید هم می‌توانید با رعایت نکات اندکی لباس‌هایی که شما را بزرگ‌سال جلوه می‌دهد بپوشید. در ادامه به شما یازده قانون مهم در همین مورد را خواهیم گفت.

کت و شلوار مناسب و اندازه پیدا کنید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

لباس زمانی که کودکان برای اولین بار کت‌شلوار به‌تن می‌کنند بانمک دیده می‌شوند، اما با گذشت زمان پوشیدن کت‌شلوار آن‌ها را بانمک نشان نمی‌دهد و نشانی از بزرگ شدن آن‌ها است. انتخاب کت‌شلوار فلسفه پیچیده‌ای دارد که در این مقاله در مورد آن نمی‌توانیم بحث کنیم.


شلوار جین تیره خریداری کنید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

شلوار سن و سال است و می‌تواند به پای هر فردی با هر سنی دیده شود؛ اما در مورد شلوار چینی که سن شما را بیشتر نشان دهد باید بگوییم که ویژگی‌هایی همانند اندازه بودن، رنگ تیره و دوخت و دوز محکم داشته باشد. اگر شلوار جین شما این ویژگی‌ها را داشته باشد می‌توانید آن را هر جایی که دوست دارید و هر جمعی که می‌خواهید بپوشید.


لباس‌های خودتان را ارتقا دهید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

سرما کم کم از راه می‌رسد و زمان آن است که پالتو به‌تن کنید. پس وقت آن رسیده است که صرفه‌جویی را در مورد خرید پالتو گران‌قیمت بردارید و یک مورد خوب با کیفیت بالا انتخاب کنید. پالتو شما نباید زیادی از حد بلند باشد. آنچه که در مورد پالتو مهم است اندازه و فیت بودن آن به روی تن شما است. علاوه بر این اگر قرار است که زمستان پالتو روی کت بپوشید، پس بهتر است، پالتو کمی فاصله با تن شما داشته باشد تا کت شما را اذیت نکند. پالتو بلند شما را همانند کسانی که صبح ربدوشمابر به‌تن دارند و به خرید شیر می‌روند، خواهد کرد.


کفش نو چرمی بخرید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

لطفاً دیگر دست از سر کتانی‌های خودتان که سال‌ها است می‌پوشید بردارید و بگذارید کمی نفس تازه کنند. وقت آن رسیده که جای خودشان را به کفش‌های چرمی و کلاسیک بدهند. انتخاب کفش‌های کلاسیک و چرمی تقریباً کاری حرفه‌ای است که اگر در آن مهارت نداشته باشید دچار مشکل می‌شوید. برای درک صحیح و دریافت اطلاعات درست در مورد انتخاب کفش خوب می‌توانید به مقالات مرتبط ما در مورد کفش‌های چرمی مراجعه کنید.


استفاده از تی‌شرت را محدود کنید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

تی‌شرت پوشیدن را قرار نیست فراموش کنید و دیگر دور آن را خط بکشید. بلکه اگر می‌خواهید که لباس پوشیدنتان بزرگ سالانه دیده شود باید تی‌شرت را در جای درست به‌تن کنید. هیچ‌وقت یک مجلس رسمی جایی برای پوشیدن تی‌شرت ندارد، اما اگر آخر هفته است و می‌خواهید به تفریح بروید، پوشیدن تی‌شرت چندان بد هم نیست.


رنگ لباس‌هایتان را تغییر دهید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

هنوز هم کمد لباس‌های شما پر از رنگ‌های زرد و سبز روشن یا قرمز است؟ مسلماً اگر بخواهید که سنتان با لباس بالاتر نشان داده شود اولین کاری که باید بکنید خداحافظی کردن با رنگ‌های نوجوانانه است. به جای این رنگ‌ها باید جایگزین‌هایی همانند سبز تیره، خاکستری، قهوه‌ای و سیاه قرار دهید.


الگو‌های روی لباس را به درستی انتخاب کنید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

اگر بیست سال داشتید و می‌خواستید همان‌طور که هستید به نظر برسید پوشیدن تی‌شرت و پیراهن با الگو‌های بزرگ و حتی نامتعارف غیرعادی نبود؛ اما زمانی که پا به سن گذاشتید یا حتی در همان سنین خواستید که بزرگ‌تر از سن خودتان در لباس‌هایتان دیده شوید، از الگو‌های ساده و یکدست استفاده کنید. الگو‌هایی که معمولاً اشکال هندسی هستند و توجه هیچ کسی را به خودشان جلب نمی‌کند.


به‌جزییات دقت کنید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

اکسسوری‌های مردانه حدومرز مخصوصی بین نوجوانی و بزرگ‌سالی دارند که شما باید بتوانید آن را رعایت کنید. اگر از جمله کسانی هستید که اکسسوری نظیر گردنبند و دستبند دارید، بهتر است اگر می‌خواهید چند سال بزرگ‌تر دیده شوید، آن‌ها را به رسمی‌تر و حتی با زرق‌وبرق کمتر انتخاب کنید. یک‌تکه طلا روی دستبند کار هزاران تکه فلز آویزان را می‌کند.


کیف چرمی خوب پیدا کنید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

کیف چرمی یا کیف‌دستی چرمی وسیله‌ای نیست که بخواهید در مورد آن هزینه کم کنید و بخواهید که صرفه‌جویی کرده باشید. برای انتخاب یک کیف‌دستی مناسب چرمی می‌توانید از مقالات موجود در چی بپوشم استفاده کنید.


اتو لباس را فراموش نکنید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

مدرسه و زمانی که لباس فرم داشتید را یادتان است؟ مجبور بودیم اغلب لباس را اتوکشی شده بپوشیم این عادت را دوباره باید در سنین بزرگ‌سالی هم تکرار کنید. هیچ لباسی که نیاز به اتو دارد با همراه چروک‌هایش نپوشید. این حرکت نشان می‌دهد که شما هنوز به اندازه کافی بزرگ نشده‌اید.


جواهرات خودتان را نو کنید

پیشنهاد‌هایی برای استایل مردانه و جاافتاده

وقت آن رسیده است که آن گردنبند بزرگ به همراه مدال ناجورش را از گردن خارج کنید و به جای آن اگر عاشق استفاده از گردنبند هستید از گردنبند‌های مردانه مناسب با سن خودتان استفاده کنید. این رویه را باید در مورد طرح‌های روی لباس‌هایتان هم انجام دهید. به‌جز مواد خاص که لباس می‌تواند طرح دار باشد در باقی موارد شما می‌بایست لباسی بدون طرح گرافیکی به‌تن داشته باشید.

امیدواریم که توانسته باشیم راهکار‌های خوبی برای شما عزیزان نشان دهیم تا لباس پوشیدنتان باعث شود کمی از لحاظ سنی بزرگ‌تر دیده شوید. ما را در قسمت نظرات با تجربیات خودتان در این مورد آشنا کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو