مدل مانتو کراش شیک و جذاب برای خانم های با سلیقه

مدل مانتو کراش شیک و جذاب برای خانم های با سلیقه


منبع: آرگا

309

1399/7/6

12:04


در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتو کراش دخترانه و زنانه جلب خواهیم کرد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مانتو کراش شیک و جذاب برای خانم های با سلیقه

مانتوی کراش از انواع طرح های پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان می باشد و شما می توانید این طرح مانتو را برای پوشیدن در مکان های مختلف انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتو کراش با جدیدترین طرح و رنگ ها

مانتو از انواع لباس های کاربردی برای خانم های ایرانی به شمار می رود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج دهید. در مطالب قبلی تصاویری از انواع طرح های مانتوی پانچ و مانتوی چند تکه را مشاهده کردید در ادامه با انواع طرح های مانتوی کراش در خدمت شما خواهیم بود.

مدل مانتو کراش

طرح های مانتوی کراش

مانتوی کراش در انواع طرح های مانتوی ساده و مانتوی اسپرت موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید مانتویی با تن پوش راحت داشته باشید بهتر است از این طرح مانتو استفاده کنید.

برخی از طرحهای مانتوی کراش در قسمت بالاتنه و سرآستین ها گلدوزی شده اند که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

مانتوی کراش در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و برخی از این مانتوها به صورت ست با شلوار دوخته می شوند و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید پوشش و تیپی امروزی داشته باشید طرح های ست مانتو و شلوار کراش می توانند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار روند.

این طرح مانتو برای خانم ها و دختران جوان انتخابی مناسب به شمار می رود و در صورتی که شما تمایل دارید مانتوی کراش را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است برای داشتن ظاهری جذاب تر این مانتو را با اکسسوری ها و سایر لباس هایتان به زیبایی ست کنید.

مانتوی کراش بلند

مانتو بلند کراش

مانتوی زنانه کراش

مانتوی گلدوزی شده کراش

مانتوی شیک کراش

انتخاب رنگی مناسب برای این طرح مانتو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ مانتو را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مانتوهای رنگ روشن کراش برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب می باشند همچنین اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است مانتوی خود را از بین رنگ های تیره انتخاب نمایید تا استایل و اندام تان لاغر تر به نظر برسد.

طرح مانتو کراش

مانتو زیبا کراش

مدل مانتو کراش بلند

مانتو و شلوار کراش

مدل مانتو کراش زنانه

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو کراش را برای شما همراهان عزیز و همیشگی گردآوری کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو