دانلود بازی Death Stranding برای کامپیوتر – نسخه CPY

دانلود بازی Death Stranding برای کامپیوتر – نسخه CPY


منبع: دانلود ها

135

1399/7/24

01:48


بازی دث استرندینگ (به انگلیسی: Death Stranding) یک بازی ویدئویی جهان باز در سبک اکشن است که توسط کوجیما پروداکشنز توسعه یافته و به‌وسیلهٔ سونی اینتراکتیو انترتینمنت در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹، برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده‌است. نورمن ریدس بازیگر آمریکایی مجموعه تلویزیونی مردگان متحرک که پیشتر در پروژهٔ لغو شده سایلنت هیلز با کوجیما و کونامی همکاری کرده بود، یکبار دیگر به عنوان شخصیت اصلی در این بازی حضور دارد.

Death Stranding یک بازی ویدئویی اکشن در محیطی جهان باز است که همچنین شامل حالت چندنفره نیز می‌باشد. کوجیما سبک این بازی را با عناوین اولیه خود همچون متال گیر مقایسه می‌کند که در حال حاضر به عنوان یک بازی مخفی‌کاری به‌شمار می‌رود، اما در زمان عرضه یک بازی اکشن نامیده می‌شد، چون سبک مخفی‌کاری هنوز در آن زمان در نظر گرفته نشده بود. دث استرندینگ همچنین با موتور گرافیکی دسیما، مشابه با موتور بازی استفاده شده در عنوان هورایزن زیرو داون (۲۰۱۷) ساخته شده‌است. بر طبق گفته‌های کوجیما، یکی از جنبه‌های اصلی تریلر رونمایی شده ایدهٔ ارتباط بین زندگی و مرگ بود.

Death Stranding PC-CPY

نسخه کرک شده CPY اضافه شد

دانلود-بازی-DEATH-STRANDING

زمانی که شخصیت اصلی داستان به نام سم، جان خود را از دست می‌دهد، بازیکن به جهان دیگری به نام دنیای وارونه فرستاده می‌شود، که در آب غوطه‌ور است. زمانی که بازیکن به جهان انسان‌های فانی بازمی‌گردد، هر آن چیزی که انجام داده یا هر آسیبی که به دلیل انفجار و موارد مشابه صورت گرفته در این جهان نیز ادامه دارد و از بین نخواهد رفت. یکی دیگر از مکانیزهای مهم در طول بازی شامل نوعی باران است که تحت عنوان «سقوط زمان» شناخته می‌شود. این ماده توانایی پیر کردن یا از بین بردن هر آنچه که با آن برخورد داشته باشد را دارد.

روایتی کوتاه از داستان بازی Death Stranding

در آینده‌ای نه چندان دور، انفجارهایی اسرارآمیز و متوالی کره زمین را به لرزه می آورد، و سبب به وجود آمدن مجموعه‌ای از رویدادهای فراطبیعی شد که تحت عنوان دث استرندینگ شناخته می‌شوند. با وجود طیفی از مخلوقات شبح‌وار که در طبیعت فاجعه به بار آورده بودند، و سیاره در آستانه انقراض دسته جمعی قرار گرفت، این مسئله دیگر به سم بریجز بستگی دارد که به سرتاسر این طبیعت ویران شده سفر کرده و بشریت را از انقراض قریب‌الوقوع نجات دهد.

info

From legendary game creator Hideo Kojima comes an all-new, genre-defying experience.

Sam Bridges must brave a world utterly transformed by the Death Stranding. Carrying the disconnected remnants of our future in his hands, he embarks on a journey to reconnect the shattered world one step at a time. Starring Norman Reedus, Mads Mikkelsen, Léa Seydoux, and Lindsay Wagner.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 10

Processor: Intel® Core™ i5-3470 or AMD Ryzen™ 3 1200

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1050 3 GB or AMD Radeon™ RX 560 4 GB

DirectX: Version 12

Storage: 80 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: AVX instruction set required

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 10

Processor: Intel™ Core i7-3770 or AMD Ryzen™ 5 1600

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 6 GB or AMD Radeon™ RX 590

DirectX: Version 12

Storage: 80 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

Additional Notes: AVX instruction set required

راهنمای نصب

در حال آماده سازی…!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Death Stranding –CPY:

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 06:00 صبح)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو