تزیین پیشخوان آشپزخانه و ایده هایی برای چیدمان وسایل روی اپن آشپزخانه

تزیین پیشخوان آشپزخانه و ایده هایی برای چیدمان وسایل روی اپن آشپزخانه


منبع: آرگا

367

1399/8/2

19:01


آرگا ایده های جالبی از تزیین پیشخوان آشپزخانه را همراه با توضیحاتی مفید و آسان بیان نموده است، امیدواریم از این تصاویر نهایت استفاده را برده و برای زیباسازی پیشخوان های خود بهره ببرید.

تزیین پیشخوان آشپزخانه و ایده هایی برای چیدمان وسایل روی اپن آشپزخانه

پیشخوان یا همان اپن آشپزخانه با توجه به ساختار منازل امروزی که مانند سابق دیوار اطراف آن را نمی پوشاند، از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است، پیشخوان و یا همان اپن آشپزخانه علاوه بر کاربردهای متعددی که دارد، با به کار گرفتن سلیقه و ایده های خلاقانه در جهت زیبایی منزل خود گام بردارید، در این مطلب به تزیین پیشخوان آشپزخانه پرداخته ایم.

همانطور که گفته شد پیشخوان یکی از ارکان اصلی و تفکیک نشدنی آشپزخانه محسوب می گردد که در طرح و رنگ، و البته ساخته شده از جنس های مختلف می باشد که با توجه به سلیقه صاحب منزل انتخاب می شود، پیشخوان قدرت زیادی برای تغییر چهره و یا زیباسازی چهره آشپزخانه شما دارد، شما با انتخاب پیشخوانی با طرح مدرن و شیک، و تزیینات چشمگیر می توانید زیبایی و جذابیت را در هر بار نگاه کردن، سهم افراد خانه کنید. این کار اصلا سخت نیست، آرگا در این مطلب برای شما عزیزان ایده های زیبا و فوق العاده ای را برای تزیین پیشخوان آشپزخانه ارائه داده است.

ایده های زیبا و جذابی از تزیین پیشخوان آشپزخانه

آَپزخانه یکی از بخش های بسیار مهم منزل است که کدبانوهای عزیز زمان زیادی را در آن مشغول به انجام کارهای روزمره مانند پخت غذا، تهیه چای و شست و شو و … می باشند، به همین خاطر به دو جنبه زیبایی و کاربردی باید توجه ویژه ای گردد، تا سلامت جسمی و روحی و فکری این عزیزان تامین گردد، مثلا دکوراسیون آَشپزخانه ارگونومیک، دیزاین آشپزخانه جزیره، دکوراسیون آشپزخانه چوبی و …. که هر کدام ویژگی های مثبت و مزایای خاص خود را دارند، که با انجام دقیق آنها صورت می گیرد.

استفاده از گلدان با گل های طبیعی

گل های زیبا و بی نظیری که هر کدام زیبایی منحصر به خود را دارند، هر کجا که حرف از زیبایی و لطافت باشد، قطعا ردپایی از گل آنجا وجود دارد، چه خوب است که آشپزخانه خود را با گل های رنگارنگ زیبا کنید، دسته های خارق العاده ای از گل را بر روی پیشخوان قرار دهید و از عطر و زیبایی مدهوش کننده ی آن تمام فضا را به وجد آورید و یا گلدانی از گلها را بر روی پیشخوان جای دهید.

گالری بینظیری از تزیینات پیشخوان آشپزخانه

مجموعه ای بینظیر و منحصر به فرد از تزیینات پیشخوان آشپزخانه

قرار دادن ظرفی از میوه های تازه و زیبا

ظرفی پر از میوه های تازه و زیبا را درون ظرف مناسبی قرار دهید، و بر روی پیشخوان بگذارید، سعی کنید میوه ها با دیوارهای آشپزخانه و پیشخوان شما هماهنگی داشته باشد.

نمونه هایی دوست داشتنی از تزیین پیشخوان آشپزخانه به روش های زیبا و متفاوت

گالری شیکی از طراحی و دیزاین پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی شیک از تزینات پیشخوان آشپزخانه

زیباسازی پیشخوان با کتاب و تابلوهای هنری و عکس های خانوادگی

کتاب از گذشته تا الان از ارزش و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و است، اما امروزه علاوه بر ارزش معنوی که دارد، کاربرد فوق العاده ی آن در دیزاین و زیباسازی می باشد، با قرار دادن تعدادی کتاب قطور که دارای جلدهای زیبا هستند، به محیط آشپزخانه خود حال و هوای ایده آلی ببخشید، همچنین می توانید تعدادی نقاشی را در یک اندازه فراهم آورده و بر روی پیشخوان قرار دهید.

ایده ی جالب دیگر این است که شما می توانید عکس های خانوادگی خودتان را بر روی پیشخوان به صورت متمرکز بگذارید.

ایده هایی متنوع و متفاوت از تزیین پیشخوان آشپزخانه

مجموعه ای خواستنی از زیباسازی پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی ایده آل و بینظیر برای طراحی و دیزاین پیشخوان آشپزخانه

قرار دادن وسایل برقی و سرویس چایخوری و قهوه

آشپزخانه و بوی دلچسب چای و قهوه قطعا لذت بخش است، پیشنهاد نم کنیم پیشخوان خود را با انواع وسایل برقی دچار بی نظمی نمایید، اما با قرار دادن سرویس چایخوری یا قهوه، توستر، مخلوط کن و همچنین فنجان های قهوه زیبا و خوش رنگ می توانید جذابیت مثال زدنی به پیشخوان خود ببخشید و از سردی و یکنواختی جلوگیری می کنید.

کلکسیونی زیبا و چشم نواز از تزیینات پیشخوان آشپزخانه

قرار دادن قوطی های هم شکل

شاید در بیشتر آشپزخانه شاهد جای گیری قوطی های مواد غذایی بر روی پیشخوان بوده اید، این روشی جالب برای زیبای بخشیدن به پیخشوان آشپزخانه محسوب می شود، حبوبات، شکر، آرد و … را درون قوطی های زیبا ریخته و بر روی پیشخوان با نظم بچینید.

ایده هایی زیبا برای تزیین پیشخوان آشپزخانه

مجموعه ای شیک از تزیینات پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی زیبا و کاربردی از تزیینات پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی بینظیر و زیبا از تزیین پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی زیبا و جذاب از زیباسازی پیشخوان آشپزخانه

نمونه هایی ایده آل از تزیینات پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی زیبا و متفاوت از تزیین پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی خاص و ویژه از تزیینات پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی زیبا برای زیباسازی پیشخوان آشپزخانه

ایده های زیبا و متنوع از تزیین پیشخوان آشپزخانه

نمونه هایی خاص از طراحی و زیباسازی پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی زیبا و متنوع از دیزاین پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی متفاوت از تزیین پیشخوان آشپزخانه

گالری یکی از دیزاین پیشخوان آشپزخانه

ایده هایی متنوع و متفاوت از تزیینات پیشخوان آشپزخانه

در این مطلب برای شما عزیزان مجموعه ای دوست داشتنی از تزیین پیشخوان آشپزخانه را مشاهده نمودید، روش های زیادی برای این منظور وجود دارد که در این مطلب بیان شد، می توانید با الگوبرداری و اعمال این تغییرات در پیشخوان آَشپزخانه ی خود چهره ای جدید و زیبا خلق کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو