بهروز غریب پور از بیمارستان مرخص شد

منبع: برترین ها

73

1399/8/3

13:09


بهروز غریب پور که هفته گذشته به دلیل وضعیت جسمانی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، با بهبود علائم مرخص و در منزل به سر می برد.

خبرگزاری فارس: بهروز غریب پور که هفته گذشته به دلیل وضعیت جسمانی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود، با بهبود علائم مرخص و در منزل به سر می برد.
 

بهروز غریب پور از بیمارستان مرخص شد

 
 بهروز غریب پور هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و سرپرست گروه تئاتر عروسکی آران که هفته گذشته به دلیل شرایط جسمی ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان بستری شده بود، در چند روز اخیر مرخص شده و به منزل آمد.
 
«علی ابوالخیریان»، هنرمند تئاتر عروسکی و دستیار بهروز غریب پور در گروه تئاتر عروسکی آران آخرین اطلاعات را از حال این هنرمند کشورمان که به ویروس کرونا مبتلا شده داد و در گفت وگو با خبرنگار تئاتر فارس گفت: با توجه به مرخص شدن آقای غریب پور از بیمارستان فعلا به دلیل ضعیف شدن بدنشان در منزل استراحت می کنند.
 
وی در ادامه افزود: خدا را شکر حالشان خوب است و امیدواریم در روزهای آتی بهتر هم بشوند.
 
ریب‌پور، نویسنده، کارگردان تئاتر و سینما ، بنیان گذاری و مدیریت خانه هنرمندان ایران و فرهنگسرای بهمن، از دستاوردهای مهم این هنرمند است و سال‌ها فعالیت در عرصه بین‌المللی تئاتر عروسکی، وی را چهره‌ای شاخص جهانی در این زمینه معرفی کرده است. غریب‌پور از سال ۱۳۴۶ تا کانون بیش از ۵۰ نمایش و اپرای عروسکی را طراحی و کارگردانی و بیش از ۲۰ اثر تالیف و ترجمه کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو