مجموعه ما از سال ۲۰۱۵ نگرشی تازه را در دنیای جواهرات ایجاد کرده است که از همان آغاز با استقبال بسیار توسط اقشار مختلف جامعه رو به رو شد.

پیشینه گالری سراج

در سال ۱۳۹۴٬ مدیر مجموعه آقای سراج ایده خود و نگرشی که نسبت به طراحی طلا داشتند را به وارد این دنیای پر زرق و برق کردند و آن چیزی نبود جز ساخت گردنبند های اسم طلا زنانه و مردانه در طرح هایی کاملا منحصر به فرد برای هر شخص به گونه ای که آن طرح تکرار نشده باشد و بیانگر شخصیت فرد نیز باشد. 

 ارزش بالای طلا صرفا مختص به خود طلا گره نخورد و در کنار آن ارزش های دیگری به این محصول اضافه گردد از آنجا بود که ایده طراحی طلا به نام هر فرد با نگرش ارائه ست ها ، نیم ست ها و همچنین به صورت تک ایجاد و مجموعه شروع به فعالیت نمود و سپس  با ترکیب طرح های خاص از نام ها و سنگ اونیکس آثاری هنری را خلق کردیم.

هدف سراج

گالری سراج از همان ابتدای مسیر هدف اصلی را ارائه محصولی با بالاترین کیفیت ممکن تببین کرده و با همین نگرش با همت و کمک متخصصان و طراحان حرفه ای و با تجربه مسیر خود را طی کرده است. سراج اولین وب سایت فروش اینترنتی طلا و جواهرات ایرانی است که تمام طرح های خود را با طلای ۱۸ عیار با سبک مشخص و منحصر به فرد ساخته و به تمام کشور و حتی کشور های همسایه مانند ترکیه و امارات و...ارسال می کند. از این رو بسیار به خودمان مفتخریم که هم در زمینه ارز آوری و هم تولید ملی گام برداشته ایم و با ایجاد موقعیت های شغلی برای دیگران به چرخ اقتصادی کمک کرده ایم.

خرید پلاک اسم طلا

سراج

آویز های اسم طلا به عنوان محصولات اصلی سراج شناخته می شوند و پرفروش ترین جواهرات ما محسوب می شوند چرا که تمام نام ها منحصر به فرد هستند و اینکه طرح یک نام به صورت های مختلف روی گردنبند ها بسیار بهتر از دیگر زیورآلات دیده می شود. از طرفی خرید پلاک اسم طلا برای مناسبت های مختلف برای عزیزان بسیار رواج دارد و نشانی از عشق و علاقه به شخصی خاص است.

حتما شما نیز به هنگام انتخاب و خرید هدیه نگران کیفیت آن هستید. همه ی ما دوست داریم تا هدیه ی ما سال های سال و با ماندگاری بالا در زندگی عزیزانمان نقش داشته باشد. افتخار گالری سراج زر این است که عکس های گالری خود را بدون روتوش، و بدون هیچ گونه ویرایش دیگری برای شما منتشر می کند تا شما خود در مقام داروی کیفیت و رنگ اجناس را قضاوت کنید، مقایسه کرده و انتخاب نمایید. جهت ثبت سفارش می توانید به وب سایت گالری سراج زر به آدرس www.serajzar.gold مراجعه کنید