دانلود بازی GONNER2 v1.1.8.2 برای کامپیوتر – نسخه GOG و CHRONOS

دانلود بازی GONNER2 v1.1.8.2 برای کامپیوتر – نسخه GOG و CHRONOS


منبع: دانلود ها

82

1399/8/7

01:02


قهرمان همیشگی و دوست داشتنی ما یعنی Ikk هم‌اکنون با بازی GONNER2 بازگشته است و این‌بار قرار است که به ما کمک کند. موجودات اسرارآمیزی لانه‌ی وی را تسخیر کرده‌اند و دوستان وی به Ikk برای نابودی آن‌ها نیاز دارند. شما با جهانی روبرو هستید که رنگ‌پاشی گوشه‌ گوشه‌ی آن را تشکیل داده است و باس‌های دیوانه‌وار در سرتاسر آن حلقه زده‌اند. در این اثر می‌توانید عمق تاریک مکان‌های بازی را کشف کرده و سپس به سراغ دشمنانی بروید که جهان شما را تسخیر کرده‌اند. همه‌ی موجودات این جهان سعی می‌کنند که کشته نشده و به‌دنبال پیروزی بر دشمن باشند.

بازی GONNER2 یک پلتفرمر هیجان انگیز است و می‌توانید آن را با المان‌های راگ لایک دنبال کنید. بازی را می‌توانید با افزودن رنگ بیشتر، وارد هرج و مرج بیشتری کرده و بر دشمنان خود پیروز شوید. بازی صحنه‌های اکشن هیجان انگیزی دارد و جهانی عجیب و سورئال انتظار شما را می‌کشد. ساختار کلی بازی غیرخطی است و باید با تفکر کامل، مسیر درست را شناسایی کنید. بازی از اسرار فوق‌العاده جذابی تشکیل شده است و با سلاح‌ها و ارتقاهایی روبرو خواهید شد که پیشروی تا انتهای داستان را برای شما جذاب خواهند کرد. سعی کنید با اسرار بازی همراه شده و اجازه ندهید که دشمنان، بر شما چیره شوند.

GONNER2 v1.1.8.2 PC-GOG + Goodies

GONNER2 Build 5682675 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-GONNER2

در بازی GONNER2 سفری تک‌نفره و هیجان انگیز است که برای کمک به مفهوم مرگ صورت می‌گیرد. بازی یک حالت مشارکت دارد که شما و دوستان‌تان می‌توانید در آن شرکت کرده و پیروزی بر دشمنان خود را ساده‌تر کنید. کلیت روایت بازی عجیب و غریب است و نباید گول ظاهر ساده‌ی آن را بخورید. دسته‌ای از سرهای جداشده پیش‌روی شما قرار دارد و اتفاقا در بخش کو‌آپ نیز با دوستان خود گروه می‌سازید تا با همدیگر سر خود را از دست بدهید. چنین ساختار عجیب و غریبی تنها از دنباله‌ی بازی IGF GoNNERT برمی‌آید و افرادی که نسخه‌ی اولیه این بازی را تجربه کرده‌اند، یقینا آشنایی بیشتری با چنین تجربه‌ای خواهند داشت.

info

In GONNER2, our altruistic and unexpected hero Ikk is back! And this time Death needs his help. Her lair has been taken over by a mysterious presence and she needs Ikk to take it down. Journey your way through deep dark chaotic places with sparks of unimaginable colour and crazy bosses, all while trying to literally keep your head!! GONNER2 is a procedurally generated platformer with roguelike elements that will keep you on your toes – now with more added, colour and chaos!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Pentium CPU G4560 @ 3.50GHz or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Intel HD Graphics Family / AMD Radeon RX Vega 7

DirectX: Version 10

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or equivalent

DirectX: Version 12

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. دقت کنید که محل اکسترکت بازی شما، یک مسیر ساده مثل D:\Games باشد.

3) کرک بازی به صورت پیش فرض اعمال شده است. تنها کافیست بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

نظرات


تصویری


ویدئو