مجموعه منتخب متن و استوری تبریک هفته وحدت

مجموعه منتخب متن و استوری تبریک هفته وحدت


منبع: دلگرم

172

1399/8/11

14:34


مجموعه منتخب متن و استوری تبریک هفته وحدت

متن تبریک هفته وحدت

به روایت اهل سنت 12 ربیع الاول، سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) می باشد. اما شیعیان معتقدند که ولادت پیامبر (ص)، در تاریخ 17 ربیع الاول است. برای یکی شدن نظر دو دسته، فاصله میان این دو تاریخ هفته وحدت نامگذاری شده است.

در ادامه متن های تبریک هفته وحدت را خواهید دید، که می توانید از این متن ها به عنوان اس ام اس، کپشن اینستاگرام، استوری، استاتوس واتساپ و ... استفاده نمایید.

متن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر (ص)

فرا رسیدن ۱۷ربیع الاول خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع)، ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری بر تمامی مسلمین تبریک و تهنیت باد.


ربیع، ماه زیبایی هاست، تجلی رحمت الهی بر هستی و کائنات و طلوع آفتاب حقیقت که از سرزمین وحی متجلی شد و جهانی را از عطر آگاهی بخش حضورش بهره مند ساخت.
حضرت محمد مصطفی (ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید
و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.


متن رسمی تبریک هفته وحدت

فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و ولادت مسعود و فرخنده رئیس مذهب فقه جعفری حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) و هفته ی وحدت، این میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (سلام الله علیه) را که نوید بخش همدلی و همبستگی برای نیل به اهداف عالیه اسلامی است، به محضر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دام ظله)، علمای اعلام شیعه و سنی، عموم مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر پهنه گیتی تبریک و تهنیت عرض نموده، پیروزی روز افزون سپاه اسلام را بر لشگریان کفر و الحاد از درگاه الهی آرزو می نمایم.


گرامی باد هفته ی وحدت، که در آن میثاق ها تحکیم می شود، پیمان ها استوار می گردد، خون ها در هم می جوشد، دست ها و بازوها درکنار هم قرار می گیرد، چهره ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا می زند، قشرها همه باهمند، امت، یکپارچه و منسجم است.

پیام تبریک هفته وحدت

متن تبریک هفته وحدت برای استوری

پیام تبریک هفته وحدت

گرامی باد هفته وحدت که ملت ما را منسجم تر می کند و امتمان را با رهبر خود پیوندی مجدد می زند

گرامی باد این هفته که بازوها را با هم گره زده، توان ها را در جهت واحد و بر ضد دشمن متجاوز به کار می گردد

گرامی باد هفته وحدت، سالروز ولادت پبامبر رحمت و مربی انسانها و سفیر گرانقدر الهی به سوی مردم.


قبله ی مشترک، رسول مشترک، کتاب واحد و رهبر واحد، وحدت بخش قشرهای این امت شهید است.


متن زیبا درباره هفته وحدت

گرامی باد هفته وحدت که در بردارنده ولادت ششمین پبشوای شیعه است. گرامی باد هفته ی وحدت، که خنثی کننده ی توطئه های دشمنان، درمسیر تفرقه افکنی است.


گرامی باد هفته وحدت، که هفته نور و سرور، و ایام شادی و همبستگی است.


هفته ی وحدت، چتری مبارک ازایثار و فداکاری بر مردم است.


جملات زیبا درمورد هفته وحدت

چشمه ساری از معرفت و شعور، در کام تشنه ی خلق خداست.
سایه ساری آرامش بخش، دل انگیز و روح پرور برای هموطنان مسلمان ماست.
الهام بخش حرکت و انسجام و اخلاص است.
زداینده ی کینه ها، کدورت ها، خودخواهی ها، گروه گرائی ها، تعصب ها، ملیت پرستی ها، فرقه بازی ها و تفرقه جوئی هاست.
هفته ی وحدت، ایام میثاق با خون شهیدان است.


هفته ی وحدت هفته ی پیمان با راه اسلام و خط امام فقیدمان، حضرت روح الله (ره) است.

اس ام اس تبریک هفته وحدت

متن درمورد هفته وحدت برای واتساپ

متن تبریک ولادت امام صادق (ع) و هفته وحدت

هفده ربیع الاول، سالروز طلوع خورشید پرفروغ آسمان علم الهى و برگیرنده نقاب از چهره حقایق، امام جعفر صادق علیه السلام بر همه مسلمانان عالم مبارک باد!


میلاد جامع علم و عمل و عبادت، پرچمدار شاهراه ولایت علوى، حضرت امام جعفر صادق علیه السلام گرامى باد!


استوری تبریک ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت

میلاد نبی اکرم بهانه خلقت و قرآن ناطق، امام صادق علیه السلام و هفته وحدت بر شما تبریک و تهنیت باد


میلاد نور؛ پیام آور توحید، رسول وحدت، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی )ص) و هفته ی وحدت گرامی باد

پیامک تبریک هفته وحدت

متن تبریک هفته وحدت برای اینستاگرام

متن ادبی درمورد هفته وحدت

گرامی باد هفته ی وحدت، که درآن میثاق ها تحکیم می شود، پیمان ها استوارتر می گردد، خون ها در هم می جوشد، دست ها و بازوها در کنار هم قرار می گیرد، چهره ها بر یکدیگر لبخند پیروزی و صفا می زند، قشرها همه باهمند، امت، یکپارچه و منسجم است و شیعه و سنی، به یاد سالروز میلاد رسول گرامی اسلام، با هم و در کنار هم، در یک راه و به سوی یک هدف سرود وحدت می خوانند.


هفده ربیع الاول، سالروز طلوع خورشید پرفروغ آسمان علم الهى و برگیرنده نقاب از چهره حقایق بر همه مسلمانان عالم و فرا رسیدن هفته وحدت و همدلی بر مسلمانان جهان مبارک باد!


متن سخنرانی هفته وحدت

هفته وحدت، یادگار پیر فرزانه انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله است. پیام هفته وحدت این است که مسلمانان همه با هم برادرند. پیام گران سنگ هفته وحدت این است که بدانیم پافشاری بر تاریخ، قشری گری است و بها دادن به اختلافات ظاهری، سطحی نگری. باید میراث نبوت را پاس داریم تا به قهقرای جهل و ظلمت سقوط نکنیم. پیام هفته وحدت این است که با دست اتّحاد و ذهن هوشیار، در سایه دستورات پیامبر خدا و عترت پاک آن حضرت، مجال از تفرقه افکنیِ بیگانگان بگیریم. پیام هفته وحدت این است که در سایه قرآن و سنت و سیره رسول اکرم صلی الله علیه و آله، وحدت و یکرنگی خود را حفظ کنیم. در سایه امامت و ولایت، صراط مستقیم جمهوری اسلامی را بپیماییم و جز در مقابل خدا و رسولش برای کسی سر خَم نکنیم.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو