شیائومی

برند شیائومی به یکی از برندهای پرفروش و موفق در بازار تکنولوژی تبدیل شده است. گوشی‌های شیائومی با کیفیت خوب و بعضا بسیار بالا و قیمت مناسب، یک گزینه مقرون به صرفه و کاربردی برای همه افراد جامعه است. به همین دلیل کم‌کم تبدیل به رقیبی برای سایر برندهای میان‌رده، در بازار دیجیتال شده است. اگر گوشی شیائومی دارید، قطعا به ظرافت و زیبایی در انتخاب‌هایتان بسیار اهمیت می‌دهید. خرید انواع لوازم جانبی گوشی، باتوجه به تنوع در قیمت، کیفیت و سلیقه‌های مختلف افراد، نیاز به یک سری اطلاعات اولیه دارد. مطالعه اطلاعات مربوط به بررسی و خرید لوازم جانبی گوشی شیائومی Xiaomi می‌تواند به انتخاب بهتر شما کمک کند. در این مقاله ما درباره انواع لوازم جانبی گوشی شیائومی صحبت می‌کنیم. لوازم جانبی‌ یکی از که ملزومات استفاده از گوشی‌های هوشمند است، بخصوص با توجه به قیمت‌های روزافزون بازار.

انواع لوازم جانبی برای گوشی‌های برند شیائومی

لوازم جانبی غیر از وظیفه محافظت از گوشی شما، بخشی از استایل شما را تشکیل می‌‌دهد. لوازم جانبی گوشی شیائومی در این مورد انقدر متنوع است که شما می‌توانید با انتخاب هرکدام، علاوه بر خاطرجمع شدن از سلامت گوشی‌تان، استایل شخصی خودتان را بسازید. سلیقه شما در انتخاب لوازم جانبی برای گوشی‌تان، درست مانند سلیقه شما برای خرید لباس، نمایانگر استایل فردی شما در زندگیتان است.

لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند به چند دسته تقسیم می‌شود: محافظ صفحه یا گلس. قاب یا گارد گوشی. انواع هندزفری. شارژر و باتری. البته که پیشرفت صعودی تکنولوژی و استفاده ضروری و همگانی از آن، به تعداد این محصولات به شکل ادامه‌داری اضافه می‌کند.

گلس گوشی  Xiaomi محافظ ایمن صفحه نمایش

شیائومی

گلس یکی از الزامات همیشگی گوشی هوشمند است. وظیفه گلس‌ها مراقبت از صفحه اسکرین گوشی شما در برابر هرگونه ضربه و خط و خش است. اسکرین گوشی از مهم‌ترین و حساس‌ترین قسمت‌های هر گوشی‌ است. استفاده از گلس به محافظت، امنیت، کیفیت و سلامت گوشی شما کمک شایانی می‌کند. گلس‌ها انواع مختلفی در جنس دارند: گلس شیشه‌ای و گلس پلاستیکی. گلس‌هایی از جنس پلاستیک، طبعا ارزان‌تر هستند. در بین مدل‌های پلاستیکی هم دو مدل PET و TPU تولید شده‌اند که در این میان مدل‌های TPUاز کیفیت به مراتب بهتری برخوردار هستند.

اما گلس‌های شیشه‌ای که به طور دقیق‌تر از شیشه‌ی حرارت‌دیده (Tempered Glass) ساخته شده‌اند در مقابل خراش و ضربه مقاومت بیشتری به نسبت گلس‌های پلاستیکی دارند و گران‌تر هم هستند.

 گلس‌های پلاستیکی معمولا نازک هستند و همین نکته مثبتی در کاربری آنها است. زیرا گوشی را سنگین و حجیم نمی‌کنند. از طرفی به دلیل اینکه کدرتر از گلس های شیشه ای هستند تا حدی در انتقال نور و رنگ‌ها ضعیف‌تر از گلس های شیشه‌ای عمل می‌کنند و بعد از چندماه استفاده نیاز به تعویض دارند.

گلس‌های شیشه‌ای اما، مقاومت بالاتری دارند و از صفحه نمایشگر گوشی در برابر ضربه‌ نیز می‌توانند مقاومت کنند. گلس‌های شیشه‌ای طی یک فرآیند حرارتی به شیشه و تبدیل آن به یک ورق و در ادامه سرد کردن خیلی سریع ماده تولید می‌شوند. آنها در انتهای فرآیند تبدیل به یک شیشه سخت شده‌اند. گلس‌های شیشه‌ای ضخامت بیشتری نسبت به نوع پلاستکی خود دارند. این مطالب برگرفته از سایت PCMag است.

شیائومی

قاب و کاور و کیف برای جذابیت گوشی شما

قاب یا گارد گوشی، محافظت‌کننده اصلی بدنه گوشی شما است. قاب‌ها برخلاف گلس‌ها تنوع بالایی در طرح و مدل و قیمت دارند.

قاب‌ها جنس‌های مختلفی دارند:

  • قاب سیلیکونی
  • قاب جنس هیبریدی
  • فیبرکربن
  • کاور چرم
  • کاور فانتزی و...

قاب‌های سیلیکونی متداول‌ترین نوع از کاورهای گوشی‌ها هستند که طرفداران زیادی دارند. رنگ ساده، جنس مرغوب، قیمت مناسب و طراحی دقیق این نوع از قاب‌ها آنها در بازار لوازم جانبی گوشی بسیار محبوب کرده است.

فیبر کربن یا کامپوزیت کربن، از الیاف کربن با شکلی شبیه اپوکسی تشکیل شده و در صنعت به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. علت این استفاده زیاد هم، مقاومت بالای آن است. ماده فیبرکربن حتی از استیل هم مقاوم‌تر است و همین امر قاب‌هایی از این جنس را، تبدیل به یک قاب سخت و محکم و ضد ضربه کرده است. ظاهر قاب‌های فیبر کربن حرفه‌ای و زیبا است و سادگی آن موردپسند همه سلایق است، اما به خاطر جنس سخت و باکفیت و عمر طولانیش، قیمت نسبتا بالایی هم دارد.

چرم همیشه جزو مواد سازنده انواع اکسسوری‌ها بوده که مناسب افراد خاص‌پسند و شیک است. قاب‌های چرمی گوشی هم از این قاعده مستثنا نیستند. قاب‌های چرمی گوشی، مقاومند و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. چرم بر دو نوع است: طبیعی و مصنوعی. چرم طبیعی از کیفیت بالاتری برخوردار است و گران‌تر است اما استفاده از چرم طبیعی به نوعی از بین برنده حقوق حیوانات است و به ضرر محیط زیست تمام می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از چرم‌های مصنوعی استفاده کنند.

کاور گوشی هیبریدی از دو نوع پلاستیک نرم و سخت ساخته می‌شود و با توجه به نحوه ساخت و طراحی قاب، می‌تواند دارای دو یا سه لایه باشد. تعداد لایه‌های بالاتر در ساخت، مقاومت قاب را هم بالاتر می‌برد. قاب‌های گوشی هیبریدی یکی از باداوام‌ترین و مقاوم‌ترین نوع از قاب‌های گوشی موجود در بازار است. این قاب‌ها معمولا ساده بوده و دارای یک نوار رنگی در دور تا دور گوشی هستند. قاب هیبریدی بسیار خوش‌دست است و استفاده از آن بسیار ساده است. تنها نقطه ضعف این قاب سر بودن آن است که بعضا باعث می‌شود گوشی دچار مشکل شود.

شارژر، ضامن سلامتی باتری گوشی

شارژرها در گوشی‌ها مهمند. زیرا سلامت باتری گوشی شما را تضمین می‌کنند و باتری گوشی برای عملکرد گوشی شما در دراز مدت بسیار مهم است. شدت جریان خروجی و تعداد درگاه خروجی از بخش‌های مهم شارژر‌ها است. وات یک شارژر یکی از رایج‌ترین مشخصات آن است. در واقع سرعت شارژر شدن گوسی هوشمند هم، به واتی که شارژر برای گوشی فراهم می‌کند، بستگی دارد. به همین دلیل شارژر‌هایی با عنوان "شارژر سریع" هم در تولید شده‌اند. اما معمولا شارژرهایی که همراه هر گوشی در جعبه آن قرار دارد، متناسب‌ترین شارژر با سیستم گوشی است.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید راهنمای خرید لوازم جانبی گوشی از استایل آپ را بخوانید.

لوازم جانبی گوشی شیائومی در تمام موارد گفته شده، با تنوع بالایی در کمیت و کیفیت در بازار موجود هستند. برای خرید لوازم جانبی، پیش از هرچیز سابقه، تخصص و مشتری‌مداری آن مجموعه را در نظر بگیرید. همینطور از کیفیت خدمات و محصولات آنها مطمئن شوید. فروشگاه تخصصی لوازم جانبی استایل آپ به شما در انتخابی بهتر و بهینه‎تر کمک می‌کند و خرید شما را آسان و راحت می‌کند. فروشگاه اینترنتی استایل آپ، با تنوع کامل، قیمت‌های مناسب و پاسخگویی مسئولانه به مشتری، مجموعه قابل اعتمادی برای خرید انواع لوازم جانبی گوشی است. استایل آپ به استایل، کیفیت و رضایت مشتری خود، اهمیت می‌دهد خرید شما را تضمین می‌کند.