مدل تونیک ۲۰۲۱ با انواع طراحی زیبا و دلبرانه

مدل تونیک ۲۰۲۱ با انواع طراحی زیبا و دلبرانه


منبع: آرگا

283

1399/8/18

15:03


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل تونیک ۲۰۲۱ جلب خواهیم کرد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تونیک با طرح و رنگی زیبا و خاص را برای خود انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل تونیک ۲۰۲۱ با انواع طراحی زیبا و دلبرانه

تونیک از انواع لباس های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید در سال جدید استایل و ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از مدل تونیک ۲۰۲۱ برای پوشیدن در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی استفاده نمایید.

مدل تونیک ۲۰۲۱ زنانه و دخترانه

طرح و رنگ تونیک اگر بدرستی انتخاب شود عیب های موجود در اندام شما کمتر به نظر می رسد از این رو بهتر است خانم ها و دختران جوان در انتخاب تونیک مجلسی یا تونیک ساده خود به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری شان توجه داشته باشند. در ادامه با انواع طرح های تونیک ۲۰۲۱ آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

تونیک 2021 طرح دار

طرح های تونیک ۲۰۲۱

برای دوخت تونیک دخترانه و زنانه از پارچه های مختلف طرح دار و ساده استفاده می شود که انتخاب هر یک از این طرح ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید که از تونیک می توانید برای حضور در مهمانی های کوچک استفاده نمایید و اگر شما تمایل دارید ظاهری ساده و آراسته داشته باشید بهتر است مدل تونیک ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید. تونیک های طرح دار و گلدار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم ها با فرم اندام متناسب یا لاغر انتخابی مناسب به شمار می روند.

تونیک ها اغلب به صورت آستین دار دوخته می شوند و در برخی از مدل ها نیز آستین تونیک به صورت کوتاه یا سه ربع دوخته می شود که این طرح ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

 

مدل تونیک طرح دار

تونیک زیبا و خاص زنانه

تونیک طوسی

تونیک قرمز 2021

تونیک زیبا

مدل تونیک دخترانه و شیک 2021

تونیک اسپرت

تونیک دخترانه زیبا و شیک

تونیک گلدار

تونیک دخترانه اسپرت

تونیک ها در انواع طرح های اسپرت نیز موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی اسپرت داشته باشید بهتر است تونیک های اسپرت و چهارخانه را برای پوشیدن انتخاب نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

انتخاب رنگی مناسب برای تونیک از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ تونیک را با توجه به سلیقه شخصی و رنگ سایر لباس ها و فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب نمایید. در دوخت برخی از تونیک ها از ترکیب رنگ های روشن و تیره استفاده می شود که این مدل ها نیز برای خانم های امروزی و مشکل پسند انتخابی مناسب به شمار می روند.

تونیک ها در انواع طرح های دکمه دار و بدون دکمه موجود می باشند که در برخی از مدل ها فقط در قسمت بالایی و یقه تونیک دکمه هایی دوخته می شود.

توجه داشته باشید که می توانید تونیک زنانه و دخترانه را در پوشش خود با شلوار و ساپورت و اکسسوری های مناسب ست نمایید و جذابیت استایل خود را تکمیل نمایید همچنین تونیک برای استفاده دختران و خانم ها در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

تونیک دخترانه

تونیک سبز

مدل تونیک 2021 شیک و زیبا

تونیک مشکی

تونیک زیبا و طرح دار

تونیک زیبا

تونیک مشکی

مدل تونیک طرح دار 2021

تونیک ساده

تونیک دخترانه 2021

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع طرح های تونیک ۲۰۲۱ جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید تونیک با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو