احمد خاتمی: هرگونه سازش با آمریکا ممنوع است

منبع: برترین ها

64

1399/8/25

18:34


آیت‌الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری در محل دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم شرکت کرد.

ایلنا: آیت‌الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری در محل دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم شرکت کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ما هم می‌توانیم در شرایط امروز همانند پیامبر اسلام (ص) که در مقاطع خاصی با کفار توافق‌نامه داشتند، عمل کنیم، گفت: عزت نظام اسلامی همواره باید حفظ شود؛ هم جنگ پیامبر (ص) در مسیر عزت اسلام و مسلمانان بود و هم نرمش‌های قهرمانانه ایشان در مسیر عظمت مسلمین بود. ما هم هرگاه این عزت بخواهد آسیب ببیند این موضوع خط قرمز ما است.

احمد خاتمی: هرگونه سازش با آمریکا ممنوع است

آیت‌الله خاتمی اضافه کرد: وقتی شما در شرایط برتر هستید سخن از سازش نداشته باشید بنابراین در شرایط کنونی هرگونه مذاکره و سازش با دولت مستکبر آمریکا ممنوع است و همانگونه که در گذشته مقام معظم رهبری فرمودند هیچ مسئولی در هیچ سطحی حق مذاکره با دولت متخاصم آمریکا را ندارد چراکه دولت آمریکا در پی مذاکره با جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه دنبال سلطه است.

وی افزود: دولت آمریکا در مورد ایران خواب دوران طاغوت را می‌بیند که همه‌کاره بود؛ نخست وزیر، وزیر و دیگر مقامات را تعیین می‌کرد و منابع کشور را به غارت می‌برد. آمریکا آرزوی آن روزها را به گور خواهد برد و بنابراین هیچ‌کس حق ندارد عظمت‌مان را با بیگانگان معامله کند و اینچنین نخواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو