متن در مورد طبیعت و زیبایی های آن

متن در مورد طبیعت و زیبایی های آن


منبع: آرگا

135

1399/9/2

13:03


در این مطلب مجموعه ای از متن در مورد طبیعت با مضامین زیبا و پرمحتوا را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این جمله های دلنشین و ناب نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

به عالم طبیعی یا جهان در وسیع ترین معنا طبیعت گفته می شود و طبیعت به جهان فیزیکی و زندگی اشاره دارد و مطالعه آن بخش مهمی از علم می باشد. متن در مورد طبیعت به توصیف زیبایی های طبیعت پرداخته است و شما می توانید از این جمله ها در شبکه های قسمت استوری و کپشن یا بیو شبکه های اجتماعی استفاده نمایید.

متن در مورد طبیعت با مضامین زیبا و دلنشین

طبیعت یکی از زیباترین آفریده های خداوند است و جملاتی که در مورد طبیعت نوشته شده اند دارای مضامینی پرمحتوا می باشند. در مطالب قبلی متن زیبا درباره تابستان و متن درباره گل را مطالعه کردید در ادامه متن درباره طبیعت را پیش رو خواهید داشت.

جملاتی در مورد طبیعت

 هنرمند عاشق طبیعت است و به‌ همین جهت، هم برده و هم ارباب آن است.

************

هنر در طبیعت نهفته‌ است و متعلق به‌ کسی است که آن را از طبیعت استخراج کند.

************

یک انسان معمولی کالای تولیدی کارخانه طبیعت است.

************

طبیعت را دوست دارم…
چون رنگ طبیعی خودش را دارد…

************

با گم شدن در طبیعت به پیدا کردن خودت نزدیک تر می شوی.

متن زیبا و ناب در مورد طبیعت

جمله هایی درباره طبیعت

در طبیعت چیزی الهام بخش تر از روزهای بارانی پاییزی وجود ندارد.

************

«به طبیعت نگاهی عمیق کن، آنگاه همه چیز را بهتر خواهی فهمید.»

************

آن‌ که انتظار دارد هر چهار فصل سال بهار باشد
نه خود را می‌شناسد
نه طبیعت را
و نه زندگی را.

************

اگر واقعا عاشق طبیعت باشید
زیبایی را در همه جا خواهید یافت.

************

هر گل روحی است که در طبیعت شکوفا می شود.

جملات زیبا درباره طبیعت

جملاتی در وصف طبیعت

اگر طبیعت چیزی را به ما آموخته باشد
این است که غیر ممکن ها ممکن هستند!

************

سبز رنگ مورد علاقه من در طبیعت است.

************

طبیعت را مطالعه کنید
آن را دوست داشته باشید
در کنار اش باشید هرگز شما را ناکام نمی گذارد.

************

صدای طبیعت لذت بخش است.

جمله های زیبا در مورد طبیعت

متن درباره طبیعت

به طبیعت که شما را زنده نگه می دارد نزدیک بمانید.

************

طبیعت مهربان ترین دوست ما و بهترین منتقد علم تجربی است، اگر تنها اجازه دهیم اطلاعیه هایش بی طرفانه وارد ذهنمان شود.

************

آمیختن طبیعی رنگ ها چون پیوند عاشقانه انسان ها زیباست

************

هرچه بیشتر در سرشت طبیعت اندیشه کردم، از خلاقیت خالق نیز بیش‌تر متحیر و شگفت‌زده شدم.

متن جالب در مورد طبیعت

متن طولانی در مورد طبیعت

بیاییم از طبیعت درس زندگی بگیریم. طبیعت در بهار آغاز می شود و سرسبز و خوش و خندان است! اما به آن تکیه نمی کند و دوست دارد که باز هم تجربه کند. سپس به تابستان وارد می شود و بعد از آن هم پاییز. بعد از سه بار تجربه کردن، باز هم می خواهد چیزهایی جدیدی را تجربه کند و به همین خاطر وارد زمستان می شود. کاش ما انسان ها هم همینطور بودیم. تنها به داشته های خود اکتفا نمی کردیم و سعی می کردیم که زندگی را به معنای واقعی زندگی کنیم و همواره به فکر تجربه چیزهایی جدید باشیم. درست است که طبیعت سرسبزی اش را در زمستان از دست می دهد، اما در عوض زیبایی های زمستان را تجربه می کند که این فوق العاده با ارزش است.

************

گاهی وارد طبیعت شو و بگذار که نسیمی خنک و زیبا چهره ات را نوازش کند. اگر کمی با خود بیندیشی، می بینی که تمام زیبایی های زندگی در همین است. عده ای همواره به دنبال ثروت هستند، عده ای به دنبال جای و مقام هستند و عده ای هم کامل از همه چیز بریده اند و دیگر امیدی به زندگی ندارند. آنها زیبایی های زندگی را فراموش کرده اند. همینکه گاهی اوقات وارد طبیعت شوی و از زیبایی های آن لذت ببری، خود یک نعمت بزرگ است. همینکه بگذاری آن نسیم خنک صورتت را نوازش کند، خود یک ثروت بزرگ است. ثروت ها همین ها هستند که گاهی نادیده گرفته می شوند.

************

مانند طبیعت باش و بگذار که همه از وجودت بهره ببرند. حیوانات، درختان، کوه ها، ما انسان ها و … همه و همه از وجود طبیعت بهره برده و از آن استفاده می کنیم. اما آیا دیده ای که از زیبایی آن چیزی کاسته شود؟ خیر! چون هر بار که می بخشد، ممکن است حتی چند برابرش را دریافت می کند. ما انسان ها گاهی اوقات باید به مانند طبیعت باشیم و از بخشیدن صرف نظر نکنیم. کافیست سخنان خداوند در مورد بخشش و انفاق را بخوانیم تا به زیبایی این کار پی ببریم. لازم نیست که در موارد خیلی خاص به دنبال چیزی باشیم که این حرف را تایید کند. کافیست یک بار به طبیعت و نظام آن بنگریم تا متوجه آن شویم.

جملاتی ناب در وصف طبیعت

جمله های دلنشین در مورد طبیعت

کاش ما انسان ها به طبیعت یکدیگر احترام بگذاریم. بی نهایت طرز فکر در این دنیا وجود دارد. شخصی روز را دوست دارد و شخصی شب؛ شخصی رنگ سفید را دوست دارد و شخصی هم رنگ سیاه؛ فردی هوای بارانی را دوست دارد و شخصی هم هوای آفتابی. هر کس سلیقه ای دارد و هر کس می خواهد به همان شیوه ای زندگی کند که به او احساس خوبی می دهد. ما به جای اینکه طبیعت خود را بر آنها غالب کنیم، باید سعی کنیم که به طبیعت شان احترام بگذاریم و به هر شکل که آنها دوست دارند، بگذاریم که آن را شکل دهی کنند. فراموش نکنیم که تا زمانی که سبک زندگی شخصی به ما و دیگران آسیبی وارد نکرد، حق دخالت در آن را نداریم.

************

طبیعت زندگی انسان ها از باورها و افکار آنها نشات می گیرد. اگر کسی دائما بگوید که بدبخت و بیچاره است، طبیعت زندگی اش به همین شکل خواهد شد و کلا همیشه اتفاقات بد و تلخ زندگی او را محصور خواهند کرد. اما اگر کسی بگوید که خوشبخت و سعادتمند است، اقیانوسی از اتفاقات خوب، زندگی او را غرق خواهد نمود. طبیعت انسان ها قابل تغییر است! به این شکل که آنها باید افکار و باورهایشان را تغییر بدهند.

************

طبیعت انسان ها باعث می شود که آنها برخی کارها را انجام بدهند. اگر کسی را می بینی که در خیابان به سمت گربه یا سگی سنگ پرت می کند، بدان که طبیعتش همینطور بوده و کسی هم که جلوی آنها غذا می گذارد، طبیعتش به همین شکل است. این طبیعت از باورهای ما نشات می گیرد. باورهایی که در وجودمان نهادینه شده و نمی گذارند که کاری غیر از آن چه که آنها می خواهند انجام دهیم. در واقع برخی اوقات به صورت ناخودآگاه کارهایی که آن باورها می خواهند را انجام خواهیم داد. کاش بیاموزیم که طبیعت زندگیمان را به زیبایی تغییر دهیم و نگذاریم که زشتی در آن شکل بگیرد.

متن ناب درباره طبیعت

در این مطلب با مجموعه ای دلنشین از متن در مورد طبیعت در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم از مطالعه این جمله ها نهایت بهره را برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو