قسمت 3 و 4 فیلم های بعد از آن و بعد از برخورد ما ساخته میشود؟

قسمت 3 و 4 فیلم های بعد از آن و بعد از برخورد ما ساخته میشود؟


1,958

1399/9/4

18:57


قسمت سوم و چهارم فیلم سینمایی «بعد از آن»(After) و «بعد از برخورد ما»(After We Collided) با بازی جوزفین لانگفورد و هیرو فاینس ساخته خواهد شد؟

قسمت 3 و 4 فیلم های بعد از آن و بعد از برخورد ما ساخته میشود؟

۲ ساعت پیش
قسمت سوم و چهارم فیلم سینمایی «بعد از آن»(After) و «بعد از برخورد ما»(After We Collided) با بازی جوزفین لانگفورد و هیرو فاینس ساخته خواهد شد؟

قسمت 3 و 4 فیلم های بعد از آن و بعد از برخورد ما ساخته میشود؟

اختصاصی سلام سینما- قسمت سوم و چهارم دنباله‌ی سینمایی «بعد از آن»(After) در حال تولید است. «جوزفین لانگفورد» و «هیرو فاینس» در ویدئویی شروع فیلمبرداری قسمت سوم و چهارم دنباله‌ی سینمایی «بعد از آن»(After)، یعنی «بعد از عاشق شدن ما»(After We Fell) و «بعد از خوشبختی همیشگی»(After Ever Happy) را بطور رسمی اعلام کردند.

قسمت سوم و چهارم دنباله‌ی سینمایی «بعد از آن»(After) - نمایی از فیلم «بعد از برخورد ما»

در ویدئویی که در صفحه‌ی رسمی توئیتر فیلم سینمایی «بعد از آن»(After) منتشر شد، این دو نفر گفتند: افراد زیادی در حال تلاش در پشت صحنه هستند و ما بالأخره می‌توانیم این خبر خوب را به شما بدهیم که مراحل اولیه‌ی تولید قسمت سوم و چهارم آغاز شده است.

«هیرو فاینس تیفین» اضافه می‌کند: برای دریافت خبرهای جدید به صفحات رسمی فیلم «بعد از آن»(After) سر بزنید.

قسمت سوم و چهارم دنباله‌ی سینمایی «بعد از آن»(After) - جوزفین لانگفورد و هیرو فاینس

فیلمبرداری این دو قسمت جدید از اکتبر 2020 در بلغارستان آغاز شده است و به دلیل شرایط فیلمبرداری در اروپا و خارج از آمریکا، بسیاری از همکاران گذشته، از حضور در دو قسمت جدید انصراف داده‌اند.

«چنس پدرومو» بجای «شین پائول مک‌گی» نقش «لندان» را ایفا می‌کند. کاراکتر‌های «کریستین ونس»،‌ «کیمبرلی ونس» و «کارول یانگ» بازیگران جدیدی خواهند داشت. «استفان مویر» به جای «چارلی وبر»، «آریل کبل» به جای «کندیس کینگ» و «میرا سوروینو» به جای «سلما بلر» به نقش‌آفرینی می‌پردازند. «کارتر جنکیز» نیز در نقش «رابرت» به گروه بازیگران اضافه شده است.

قسمت سوم و چهارم دنباله‌ی سینمایی «بعد از آن»(After) - بازیگران بعد از آن

چه اتفاقی برای «تسا» و «هاردین» در قسمت سوم و چهارم می‌افتد؟ آیا آنها از هم جدا می‌شوند؟ خب باید بدانید که قسمت سوم و چهارم این دنباله سینمایی، براساس جلد سوم و چهارم رمان، یعنی «بعد از عاشق شدن ما»(After We Fell) و «بعد از خوشبختی همیشگی»(After Ever Happy) ساخته می‌شوند.

قسمت سوم و چهارم دنباله‌ی سینمایی «بعد از آن»(After) - فیلم سینمایی «بعد از آن»(After)

در جلد سوم رمان، رابطه‌ی «تسا» و «هاردین» با سختی‌ها و موانع بیشتری مواجه خواهد شد. اوضاع زندگی «تسا» دستخوش تغییرات زیادی می‌شود. مهمترین اتفاق آنجاست که «هاردین» می‌فهمد «تسا» راز بزرگی را از او مخفی نگه داشته است. اینجاست که «هاردین» به جای درک کردن او دست به اقدامات ناراحت‌کننده‌ای می‌زند.

قسمت سوم و چهارم دنباله‌ی سینمایی «بعد از آن»(After) - جوزفین لانگفورد و هیرو فاینس در فیلم بعد ار آن

در جلد چهارم، «تسا» و «هاردین» -همانطور که حدس زده‌اید!- با مشکلات بیشتری روبرو می‌شوند. کتاب «بعد از خوشبختی همیشگی»(After Ever Happy) آخرین جلد رمان افسانه‌ی «تسا» و «هاردین» است. بنابراین می‌توانید انتظار یک پایان احساسی را داشته باشید.

برای افرادی که از پایان یافتن این دنباله‌ی سینمایی ناراحت هستند باید بگوییم که جلد پنجم رمان، پیش‌درآمدی بر رمان‌های قبلی است. نام جلد پنجم، «قبل از آن»(Before) است که به زندگی «هاردین» قبل از آشنا شدن با «تسا» می‌پردازد. هنوز نمی‌دانیم که آیا ممکن است این رمان نیز تبدیل به فیلم شود یا نه!

قسمت سوم و چهارم دنباله‌ی سینمایی «بعد از آن»(After) - جلد یک تا پنج مجموعه کتاب های «بعد از آن»(After)

 منبع: popbuzz

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو