بیوگرافی و عکس های ولادیمیر الکنو سرمربی جدید والیبال

بیوگرافی و عکس های ولادیمیر الکنو سرمربی جدید والیبال


منبع: مینویسم

210

1399/9/4

19:44


بیوگرافی و عکس های ولادیمیر الکنو سرمربی جدید والیبال

بیوگرافی و عکس های ولادیمیر الکنو سرمربی جدید والیبال

ولادیمیر رومانوویچ اَلکنو (Владимир Романович Алекно‎) که از فروردین سال ۱۴۰۰ سرمربیگری تیم ملی ایران را به عهده خواهد گرفت. ولادیمیر الکنو در تاریخ ۴ دسامبر ۱۹۶۶ متولد شده است. او بازیکن سابق والیبال و مربی فعلی والیبال اهل روسیه است. در حال حاضر او سرمربی تیم زنیت کازان روسیه را بر عهده دارد. قرار داد او برای هدایت تیم ملی والیبال ایران تا پایان المپیک توکیو سوم آذر ماه امسال امضا شد. در ادامه این مطلب می توانید بیوگرافی کامل ولادیمیر الکنو سرمربی جدید والیبال را به همراه عکس های جدید او را مشاهده نمایید.

بیوگرافی فدریکو والورده و عکس های از او و همسرش 

بیوگرافی ولادیمیر الکنو سرمربی جدید والیبال

الکنو در تاریخ ۴ دسامبر ۱۹۶۶ در پولوتسک ویتبسک متولد شد. مادر او اهل بلاروس است و پدرش لیتوانیایی است. ولادیمیر از ده سالگی ورزش را آغاز کرد و سال ۱۹۸۰ به دانشگاه مینسک رفت. او در دانشگاه عضو تیم دانشگاه شد و فعالیت کرد. او در سال ۱۹۸۴ به زسکا پیوست و از ۱۹۸۷ تا ۱۹۹۰ در باشگاه زسکا مینسک عضو بود.

او با تیم زسکا مسکو ۳ سال متوالی جام قهرمانی مسابقات قهرمانی شوروی، یک قهرمانی جام اتحاد جماهیر شوروی و دو جام قهرمانی سوپر جام اروپا را کسب کرد و تمام این تجربیات در ابتدای فعالیت ورزشی او بود. ولادیمیر سال ۱۹۹۲ به ایتالیا رفت و به مدت ۴ سال در سری ب حضور داشت و پس از آن وارد فرانسه شد و عضوی از باشگاه کن شد و با این تیم نیز دو قهرمانی پرو آ را تجربه کرد.

بیوگرافی و عکس های ولادیمیر الکنو سرمربی جدید والیبال

مربیگری والیبال آلکنو

ولادیمیر الکنو مربی گری را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرد. او اولین تجربه مربیگری را با باشگاه تور فرانسه آغاز نمود. از اولین دست آوردهای او قهرمانی در جام حذفی فرانسه بود. پس از آن قهرمانی در لیگ پرو آ در سال ۲۰۰۴ را کسب کرد. ولادیمیر الکنو پس از کسب این افتخارات به وطن خود روسیه بازگشت و با دینامو مسکو قراردادی سه ساله امضا کرد.

وی در طی ۳ سال حضور خود در دینامو مسکو جام قهرمانی در سوپر لیگ روسیه ۲۰۰۶ و قهرمانی جام حذفی روسیه در سال ۲۰۰۷ را کسب نمود. پس از آن با مذاکرات زیاد سرمربی تیم ملی روسیه شد و تا سال ۲۰۰۸ عملکردی درخشان در تیم ملی روسیه داشت و در زمان مربی گری او تیم ملی روسیه توانست به مدال نقره جام جهانی و لیگ جهانی ۲۰۰۷ و مدال برنز بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ دست یابد.

سال ۲۰۰۸ هدایت تیم زنیت کازان بر عهده ولادیمیر الکنو بود. در طی ۳ سال مربیگری الکنو سبک تازه ای از تمرینات مدرن به تیم ملی و بعد به باشگاه زنیت کازان وارد شد و موجب شد او در سال ۲۰۱۹ هفت قهرمانی از سوپر لیگ روسیه را در کارنامه خود ثبت کند. الکنو در سال ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی روسیه را نیز همراه تیم زنیت کازان برعهده داشت. الکنو با دست آوردهای خود جام های متععدی را به تالار افتخارات زنیت کازان افزود.

با هدایت ولادیمیر الکنو، تیم زنیت کازان از سال ۲۰۱۱ یکی از قدرتمندترین و باثبات‌ترین تیم های والیبال اروپا و جهان شناخته شد. مدال طلا جام جهانی و لیگ جهانی ۲۰۱۱ از اولین دست آوردهای الکنو برای کشور روسیه بود. ولادیمیر در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ روسیه را به فینال برد و با شکست برزیل مدال طلا المپیک را برای روسیه به ارمغان آورد.  قهرمانی روسیه در المپیک ۲۰۱۲ یکی از خاطره انگیزترین رویدادهای ورزشی المپیک محسوب شد.

پس از آن الکنو از هدایت تیم ملی روسیه انصراف داد و پس از آن سال ۲۰۱۵ برای سومین بار هدایت تیم ملی را پس از استعفای آندری ورنکوف برعهده گرفت و تا ۲۰۱۶ همسن سمت را حفظ کرد. پنج جام قهرمانی لیگ قهرمانان والیبال اروپا برای زنیت کازان از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸ به مربیگری الکنو کسب شد.

ولادیمیر آلکنو مربی جدید تیم ملی والیبال ایران

با اعلام فدراسیون والیبال، قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال ایران دوشنبه سوم آذرماه امسال پس از امضای دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال رسمی شد. آلکنو از فروردین ‌ماه سال آینده باید در ایران حضور یابد و طبق این قرارداد ولادیمیر الکنو سرمربی تیم ملی والیبال ایران تا پایان بازی‌های المپیک توکیو شد.

گالری عکس های ولادیمیر آلکنو مربی جدید تیم ملی والیبال ایران

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو