تصاویر انواع مدل پانچو زمستانی شیک و لاکچری

تصاویر انواع مدل پانچو زمستانی شیک و لاکچری


منبع: آرگا

623

1399/9/12

12:04


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل پانچو زمستانی مخصوص خانم ها و دختران جوان امروزی جلب خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

پانچو از انواع لباس هایی که از زمان های گذشته تا به امروز مورد توجه اغلب خانم ها و دختران جوان قرار گرفته است. مدل پانچو زمستانی یکی از پرطرفدارترین پوشش ها برای روزهای سرد زمستانی می باشد و شما می توانید با پوشیدن پانچویی شیک ، استایلی متفاوت و منحصر به فرد داشته باشید.

مدل پانچو زمستانی شیک و زیبا

پانچوهای زمستانی در انواع طرح های کلاسیک و بافتنی و پالتوی پانچو و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها ، طراحی مناسب را انتخاب نمایید. در مطالب قبلی مدل مانتو پانچ را مشاهده کردید در ادامه تصاویری از انواع طرح های پانچو زمستانه را پیش رو خواهید داشت.

پانچو زیبا و شیک

طرح های پانچو زمستانه دخترانه و زنانه

پانچو از انواع پوشش های جذاب می باشد و شما می توانید در پوشش روزمره خود از این طرح لباس زمستانه استفاده نمایید و بدن خود را گرم تر نگه دارید.

پانچوهای زمستانه در انواع جنس های مختلف نظیر پشمی و بافتنی و پنبه ای و کشمیری موجود می باشند همچنین پانچوها دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

پانچوها در انواع طرح های جلوباز و جلو بسته دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت و جذاب داشته باشید بهتر است از پانچو جلو باز در پوشش خود استفاده نمایید. پانچو جلو بسته نیز برای روزهای سرد پاییز و زمستان انتخابی مناسب به شمار می رود و با پوشیدن این طرح پانچو بدن شما را گرم تر نگه داشته می شود.

پانچو را می توانید به صورت کج روی شانه های خود بیندازید که در این صورت یک طرف آن از لبه ها بلندتر به نظر می رسد و طرف بلندتر را می توانید روی شانه مقابل خود بیندازید. این طرح پانچو به شما ظرافت زنانه ای را می بخشد و برای خانم هایی که از پوشیدن طرح های گشاد پانچو خوششان نمی آید مناسب می باشد.

پانچو زمستانی شیک

پانچو بافت

پانچو زنانه

پانچو رنگی

پانچو طوسی

پانچو شیک طوسی

پانچو شیک

  

پانچو دو رنگ

پانچو زیبا زنانه

پانچو شیک و زیبا

مدل پانچو قرمز زنانه

مدل پانچو زمستانی شیک و زیبا

پانچو طرح دار

پانچو دو رنگ

پانچو زمستانی

در صورت تمایل می توانید پانچو را به کمک کمربند بپوشید توجه داشته باشید که کمربند باید به گونه ای بسته شود که قسمت پشتی پانچو جمع نشود سپس می توانید کمربند را روی لبه جلویی پانچو قرار دهید.

ست کردن پانچو با سایر لباس ها و اکسسوری ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید برای داشتن استایلی خاص و زیبا پانچو را با شلوار جین راسته بپوشید همچنین پانچو را بهتر است با نیم بوت بپوشید تا شیک پوش و متفاوت تر به نظر برسید.

پانچوها به صورت طرح دار و ساده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشید بهتر است در پوشش خود از پانچو ساده استفاده نمایید. پانچو طرح دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی متفاوت داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می روند.

پانچو شیک

پانچو زنانه

پانچو طرح دار

پانچو طرح دار

پانچو شیک و جدید

پانچو شیک و زیبا زنانه

پانچو شیک و جدید زنانه

پانچو قهوه ای

پانچو طرح دار

پانچو دخترانه

پانچو رنگ تیره

مدل پانچو طرح دار زمستانی

پانچو زمستانی

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع طرح های پانچو زمستانه را گردآوری کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید پانچویی شیک و بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو