بیوگرافی آناشید حسینی عروس سابق سفیر دانمارک + ماجرای طلاق او

بیوگرافی آناشید حسینی عروس سابق سفیر دانمارک + ماجرای طلاق او


منبع: مینویسم

1,061

1399/9/18

12:18


بیوگرافی آناشید حسینی عروس سابق سفیر دانمارک + ماجرای طلاق او

در این مطلب بیوگرافی آناشید حسینی عروس سابق سفیر دانمارک که مدتی راس اخبار حواشی قرار داشت را به همراه ماجرای طلاق وی از امیرمحسن مرادیان و ارتباط او با سلطان سایت های شرط بندی “پویان مختاری” مطالعه نمایید. در دو سال گذشته به دلیل ازدواج آناشید حسینی با پسر سفیر سابق دانمارک و عروسی لاکچری آنها حواشی بسیاری برای آنها وجود داشت. اما این زوج امسال از هم طلاق گرفتند و مجدد در فضای مجازی حواشی ها و حرف و حدیث هایی را متوجه خود کردند.

در صورت علاقه مندی به مطالعه بیوگرافی بازیگران ایرانی همچون بیوگرافی سحر دولتشاهی و همایون شجریان و همچنین بیوگرافی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور می توانید به بخش بیوگرافی سایت مینویسم مراجعه نمایید.

بیوگرافی سیده آناشید حسینی

آناشید حسینی در 4 بهمن 1370 در اهواز متولد شده است. او یک خواهر به نام احلام و برادری کوچکتر از خود دارد. او فارق التحصیل رشته ی معماری است. اما هم اکنون در در عرصه مدلینگ و طراحی لباس فعالیت می کند و به عنوان مدل محجبه ایرانی در فضای مجازی بسیار شناخته شده است. اناشید حسینی دوره هایی برای طراحی لباس را در مدآرت پاریس گذرانده است.

بیوگرافی سیده آناشید حسینی

بیوگرافی سیده آناشید حسینی

ازدواج جنجالی اناشید حسینی 

آناشید حسینی در سال 97 با پسر سفیر سابق دانمارک به نام امیر محسن مرادیان ازدواج کرد. عروسی لاکچری آنها حواشی زیادی به دنبال داشت و باعث شد آنها در صفحه شخصیشان لایو بگذارند و درباره عروسی خود توضیح دهند. خبر این ازدواج جنجالی در اخبار 20:30 نیز مورد انتقاد قرار گرفت.

آناشید درباره عروسی خود گفت : پدر من یک فعال اقتصادی است و هیچگاه شغل دولتی نداشته است. این نهایت بی انصافی است که به همسر من عنوان آقازاده داده اند و شایعاتی را درباره ی مراسم عروسی ما منتشر کرده اند. من در همایش هایم لباس ها را با سود کمی به فروش می رسانم چون از وضعیت بد مردم آگاهم. من و همسرم هر دو شاغل هستیم و هزینه های عروسی را با همدیگر پرداخت کردیم. مراسم عروسی ما معمولی نبود ولی معقول بود و به دلیل حضور مهمان های سیاسی این حواشی بیشتر شد. عکس هایی که از مراسم ما پخش شد بدون اطلاع ما بوده و این موضوع غیر قابل قبول است.

یکی از روحانیون فعال اینستاگرام بنام صدرالساداتی، عکسی از عروسی امیر حسین مرادیان را فردای عروسی این زوج در اینستاگرام منتشر کرد که در آن مهمانان رسمی زیادی حضور داشتند اما مهمتر از مهمانان، سطح لاکچری بودن این مراسم بود.

عروسی پسر سفیر سابق دانمارک

عروسی پسر سفیر سابق دانمارک

بعد ها اناشید حسینی به دلیل کیف و اکسسوری های میلیونی خود دوباره وارد حواشی شد. گویا استفاده او از کیف و کمربند برند های اصل که بسیار قیمتی هستند باعث شد دوباره بر سر زبان ها بیفتند. بعد از جنجال ها درباره کیف میلیونی اناشید حسینی او هم اکنون برند کیف هیبا را راه اندازی کرده است.

عکس های اناشید حسینی

عکس های اناشید حسینی

اینستاگرام سیده آناشید حسینی 

آناشید برای اولین بار در سال 96 با ثبت برند حجاب استایل وارد اینستاگرام شد و با استقبال مخاطبان رو به رو شد. او هم اکنون بیش از 1 میلیون فالور دارد و عکس های شخصی و طراحی های خود را با مخاطبانش به اشتراک می گذارد.

صفحه اناشید حسینی

اناشید حسینی فعالیت های خود درباره طراحی لباس را در فضای مجازی با پیج خود به نام anashidhoseini به اشتراک می گذارد. و درباره طراحی ها و ایونت هایی که برای لباس های طراحی خود برگزار می کند اطلاع رسانی می کند.

کیف های برند هیبا

کیف های برند هیبا

آناشید حسینی مالک برند هیبا است که هم اکنون مزون لباس های عروس طراحی کرده و خبرهای آن را در پیج خود اعلام می کند.

بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در همگناه

ماجرای جدایی آناشید حسینی از امیر محسن مرادیان

اما در تاریخ 20 مهر 99 امیر محسن مرادیان پسر وزیر دانمارک با انتشار پستی در اینستاگرام خود amirmohsen.moradian اعلام کرد که از اناشید حسینی جدا شده است

ماجرای جدایی آناشید حسینی از امیر محسن مرادیان

ماجرای جدایی آناشید حسینی از امیر محسن مرادیان

حواشی عروسی مجلل از یک سو و فعالیت اناشید به عنوان مدل معروف اینستاگرامی عروس خانواده ی مرادیان از جمله عواملی است که به عنوان دلیل جدایی آنها گفته می شود اما اناشید حسینی با گذاشتن استوری زیر پاسخ حواشی های مربوط به جدایی اش را داده است.

استوری اناشید حسینی درباره حواشی جدایی اش

استوری اناشید حسینی درباره حواشی جدایی اش

ماجرای امیرمحسن مرادیان و ریحانه پارسا

امین فردین خبرنگاری است که در خارج از ایران زندگی می‌کند. او در صفحه کاربری اینستاگرام خود ادعا کرد که ریحانه پارسا که هم اکنون به تازگی به ترکیه رفته است و حواشی زیادی درباره او وجود دارد با امیر حسین مرادیان، فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک در ارتباط می باشد. امین فردین ادعا کرد که صفحه اینستاگرام پسر سفیر سابق ایران در دانمارک و ریحانه پارسا همدیگر را فالو دارند و می توان از این طریق ارتباط آن ها را مشخص کند. اما آناشید حسینی پس از انتشار این خبر در استوری اینستاگرام خود نوشت: “خلایق هر چه لایق”

ماجرای ارتباط آناشید حسینی و پویان مختاری 

پس از جدایی اناشید حسینی از پسر سفیر سابق خبرهایی درباره رابطه پنهانی اناشید حسینی با پویان مختاری منتشر شد که باز هم امین فردین در این باره افشاگری هایی داشته است. پس از آن آناشید حسینی به ترکیه سفر کرد و عکسی از او به همراه پویان مختاری در مراکز تجاری ترکیه منتشر شد. از سوی دیگر آناشید حسینی از آشپزی و تهیه کیکی استوری گذاشت که پویان مختار آن را با فنجان قهوه در استوری خود نمایان کرد!!!!  از این رو گویی امین فردین بی راه نمی گوید.

گالری عکس هایی از اناشید حسینی و همسر سابقش

 

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو