جدیدترین مدل های تزیین پلو متناسب با سفره های ایرانی زیبا و با سلیقه

جدیدترین مدل های تزیین پلو متناسب با سفره های ایرانی زیبا و با سلیقه


منبع: آرگا

264

1399/10/4

12:59


ایده های جدید و زیبا برای تزیین پلو مجلسی به همراه آموزش نحوه تزیین با زعفران و زرشک و شابلون مخصوص تزیین غذا و مدلهایی متفاوت و جالب از انواع تزیینات پلو در دیس و ظرف های مختلف

تزیین برنج با زعفران و سایر مواد خوراکی تاثیر زیادی در زیبایی سفره های ایرانی دارد و اغلب سعی داریم بهترین و جدیدترین تزیینات را برای سفره آرایی زیباتر انجام دهم. در ادامه چند مدل از این تزیینات زیبا را به همراه آموزش مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد که ایده های جالبی برای تزیین پلو مجلسی شما خواهد بود.

تزیین پلو ایرانی + آموزش مراحل تزیین:

دیزایین برنج در ایران اغلب با زعفران و زرشک انجام میشود که علاوه بر زیبایی طعم عالی و ایده آلی به پلو میدهد. البته میتوان به جز زعفران، از رنگ های مجاز خوراکی و همچنین از آب سبزیجات و کلم بنفش هم به عنوان رنگ غذا استفاده کرد، به کار بردن خلال بادام و خلال پسته نیز نقش زیادی در زیبایی و تزئین دیس پلو دارد.

برای ایجاد طرح های مختلف بر روی پلو میتوانید از شابلون استفاده کنید که آسان ترین راه، ساخت شابلون مناسب با سایز دیس است که بهتر است این کار را با کاغذ یا مقوا انجام دهید تا طرح ایجاد شده بر روی پلو مرتب و زیبا باشد و کار هم سریع تر پیش رود.

در ادامه چند مدل از زیباترین تزیینات پلو را به صورت مرحله به مرحله خواهید دید که میتوانند ایده خوبی برای تزیین غذای شما باشد.

تزیین پلو

تزیین پلو

تزیین پلو

تزیین پلوی مجلسی

تزیین پلوی مجلسی

تزیین پلوی مجلسی

تزیین برنج مجلسی

استفاده از ته دیگ در دیس غذا باعث زیبایی بیشتر پلو شما می شود. برای نتیجه بهتر ته دیگ ها را قبل از پخت به فرم های مختلف برش بزنید. در صورتی که از سیب زمینی استفاده میکنید حتما دقت داشته باشید که ته دیگ نسوزد و یا خام نباشد و طلایی شود تا در تزیینات برنج شما تاثیری بیشتری داشته باشد و جلوه خاصی به ظرف پلو دهد.

تزیین برنج

تزیین غذا

تزیین برنج

تزیین برنج

تزیین غذا

تزیین برنج مجلسی

تزیین برنج

تزیین پلوی مجلسی

تزیین غذا

جدیدترین مدل تزیینات پلوی مجلسی

بسیاری از کدبانو ها و خانوم های خوش سلیقه ایرانی علاقه زیادی به هنر سفره آرایی و انجام تزئینات مختلف دارند، از این رو سعی می کنند با بکارگیری جدیدترین و زیباترین مدلهای سفره آرایی مدرن، جذابیت میز یا سفره غذای خود را دوچندان نمایند؛ تزئینات متنوع غذاها و انواع دسر و سالاد ضمن اینکه در زیبایی سفره و میز غذا تاثیر بسزایی داشته و نشان دهنده باسلیقگی و کدبانوگری خانوم خانه می باشد، موجب افزایش اشتها به خصوص برای افراد بدغذا و برخی کودکان که تمایلی به خوردن غذاهای مقوی ندارند، خواهد شد، در ادامه مجموعه تصاویری متنوع از انواع تزیینات زیبای پلوی ایرانی با ایده های زیبا و شکیل قرار داده ایم که امیدواریم ضمن لذت بردن از تماشای تصاویر از آنها برای سفره آرایی شیک غذاهای خود ایده بگیرید.

سفره ارایی پلو

ایده های جدید و زیبای زیادی برای دیزاین و سفره آرایی پلوی ایرانی به شکل مجلسی و شکیل وجود دارد؛ استفاده از سبزیجات و خوراکی های خوشمزه همچون کلم قرمز، نخود فرنگی، گوجه گیلاسی، زعفران، کشمش، زیتون، رنگ های خوراکی، پسته و … وجود دارد که در صورت بهره گیری از کمی ذوق و سلیقه می توان زیباترین تزئینات را داشته باشید، در اینجا می توانید مدل تزئینات جدیدتری از برنج ساده و زعفرانی را مشاهده کنید و لذت ببرید.

تزیینات پلو

تصاویری از تزیینات پلو

مدل تزئینات پلوی زعفرانی

سفره ارایی خوشمزه پلو

انواع تزیینات پلو

تزیینات پلو زعفرانی

تزیینات پلو با ته دیگ

تزیین پلو ایرانی

تزیینات پلو با رنگ خوراکی

تزیینات پلو رنگارنگ

تزیین پلو خوشمزه

تزیینات پلو با زعفران

ایده تزیینات پلو

مدل تزیینات پلو

تزیینات جدید پلو

تزیین پلو مجلسی

امیدوارم از مدل های بالا ایده های خوب و مفیدی برای تزیینات پلو گرفته باشید و بهترین و زیباترین تزیینات را داشته باشید. برای مشاهده مطالب و ایده های متنوع تر به بخش سفره آرایی مراجعه کنید. نوش جان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو