سفر هوایی از اصفهان به کیش چقدر طول میکشد؟

منبع: دلگرم

81

1399/10/9

21:47


سفر هوایی از اصفهان به کیش چقدر طول میکشد؟

اگر علاقه دارید با استفاده از هواپیما به نگین زیبای خلیج فارس سفر کنید، اولین سوالی که بی‌شک ذهن شما را مشغول می‌کند، مدت زمان پرواز تور اصفهان کیش است. در این مطلب با ما همراه باشید تا با اطلاعاتی جامع با تور کیش از اصفهان به جزیره زیبای کیش سفر کنید.

شما می‌توانید برای مشاهده قیمت تور کیش از اصفهان و رزرو خدماتی ازجمله تهیه بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، تورهای مسافرتی و رزرو هتل به سامانه معتبر علی بابا مراجعه کنید. با رزرو تور کیش از علی بابا به آسانی امکان بررسی و رزرو تورها برای شما فراهم شده است.

مدت زمان سفر هوایی تور کیش از اصفهان

فاصله هوایی اصفهان تا کیش 714 کیلومتر است و مدت زمان حدودی این پرواز 85 الی 90 دقیقه به طول می‌انجامد.

باتوجه به توریستی بودن شهر اصفهان و کیش، همواره خطوط پروازی این دو شهر از شلوغ‌ترین مسیرهای هوایی کشور به‌شمار می‌رود. پرواز این خطوط معمولا در بیش‌تر روزهای هفته فعالیت دارد و به‌راحتی می‌توانید در تاریخ موردنظرتان به کیش سفر کنید.

اگر در ایام و فصل داغ سفرها قصد رفتن به کیش را دارید، بهتر است هرچه زودتر به روش آنلاین تاریخ رفت و برگشت و مدت زمان اقامت تور کیش از اصفهان را انتخاب و رزرو کنید.

جزیره کیش Kish Island

رزرو تور کیش از اصفهان به‌صورت اینترنتی

برای مشاهده قیمت تور کیش از اصفهان به صفحه اختصاصی یا اپلیکیشن علی بابا مراجعه کرده و اطلاعاتی ازجمله شهر مبدا، شهر مقصد، زمان حرکت و برگشت تور، تعداد نفرات و تعداد اتاق‌های مدنظرتان را تعیین کنید. پس از جستجو فهرست کاملی از تورهای کیش با مشخصاتی ازجمله نوع وسیله جابه‌جایی، تعداد ستاره و خدمات بهترین هتل های کیش همراه قیمت‌ها نشان داده می‌شوند. در نظر داشته باشد هرچه یک تور مسافرتی از خدمات ایده‌آل و بهتری برخوردار باشد، به مراتب قیمت تور افزایش می‌یابد.

اگر قصد سفر به کیش با ارزان‌ترین تور مسافرتی را دارید، از طریق قسمت فیلتر مبلغ موردنظرتان را انتخاب کنید. فهرست تورها در بازه قیمت مشخص شده نمایش داده می‌شوند. شما به راحتی می‌توانید نوع وسیله جابه‌جایی، تعداد ستاره هتل، خدمات و امکانات را به‌صورت دلخواه تعیین کنید. اگر می‌خواهید با مناسب‌ترین تور سفری اقتصادی را تجربه کنید، باید پایین‌ترین نوع کلاس پروازی و هتل‌های کم‌تر از دو ستاره را انتخاب کنید.

بهترین زمان سفر هوایی با قیمت ارزان

بیش‌ترین مخارج مربوط به هزینه‌های تور کیش از اصفهان درباره بلیط هواپیما است. اگر علاقه دارید در فصل ارزان و خلوت با استفاده از پرواز به این شهر سفر کنید، تابستان بهترین زمان برای سفر هوایی با قیمت ارزان است. در نظر داشته باشید در ایام و مناسبت‌های خاص، این جزیره بسیار شلوغ می‌شود؛ پس بهتر است از چند ماه قبل اقدام به رزرو اینترنتی از سامانه علی بابا کنید.

بهترین زمان برای سفر به کیش از نظر شرایط آب‌وهوایی در فصل پاییز، زمستان و اوایل فروردین است؛ در این بازه زمانی کیش نسبت به هر وقت دیگر شلوغ‌تر بوده و تعداد سفرها افزایش می‌یابد. لازم به‌ذکر است جزیره کیش در ماه‌های پر مسافر با بیش‌تر شدن تعداد تقاضای مسافران، قیمت بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس، تورهای مسافرتی و هزینه‌های اقامتی در کیش افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند.

سفره به جزیره کیش

سفر با قطار و اتوبوس به کیش

سفر با هواپیما در مقایسه با قطار و اتوبوس از مزایای بیشتری ازجمله سریع‌ترین روش جابه‌جایی، راحتی و آسودگی خاطر برخوردار است؛ اما هزینه بلیط در مقایسه با سایر وسایل نقلیه گران‌تر به‌حساب می‌آید. مسافرت به وسیله قطار یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌ها برای سفر با تور کیش از اصفهان است؛ بلیط قطار نسبت به هواپیما ارزان‌تر بوده و در طول مسافرت می‌توانید از مناظر دیدن کنید و تجربه متفاوتی را با قطار رقم بزنید. لازم به ذکر است باتوجه به موقعیت خاص جزیره کیش مسافرت به وسیله قطار و اتوبوس تا مقصد بندرعباس انجام می‌شود و برای رسیدن به جزیره کیش باید از طریق کشتی به جزیره بروید.

از مزایای سفر با قطار و اتوبوس تجربه یک سفر کوتاه دریایی با استفاده از کشتی در دریای زیبای خلیج فارس است. شما می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن علی بابا با استفاده از هواپیما، قطار و اتوبوس یک سفر به‌یادماندنی را در تور کیش از اصفهان تجربه کنید.

رزرو تور کیش از علی بابا

با رزرو تور کیش از تهران، اصفهان یا شهرهای دیگر به‌صورت اینترنتی از طریق سامانه علی بابا بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر مسافرتی، با سریع‌ترین روش امکان رزرو تور کیش فراهم شده است؛ شما در هر زمان و شرایطی فقط با مراجعه به سامانه علی بابا می‌توانید بلیط (هواپیما، قطار و اتوبوس)، تور مسافرتی و هتل رزرو کنید‌. علی بابا با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی پرسش‌ها، انتقادات و مشکلات احتمالی شما مسافران عزیز است.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو