دانلود Restaurant Renovation 2.5.4 – بازی معمایی بازسازی رستوران برای اندروید

دانلود Restaurant Renovation 2.5.4 – بازی معمایی بازسازی رستوران برای اندروید


منبع: دانلود ها

171

1399/10/13

14:41


بازی Restaurant Renovation شما را به بهترین رستوران‌های جهان خواهد برد و شما باید آن‌ها را احیا کنید. جسی یک عمو به‌نام بابی دارد که یکی از بهترین سرآشپزهای دنیا است. او به دلیل ضعف مدیریت، نتوانسته است که رستوران خود را به جاهای خوبی برساند. حال شما باید به این بازی وارد شده و به وی کمک کنید که رستوران‌های خودش را به وضعیت مناسبی برساند. شما باید مشتریان زیادی را جذب کرده و کمک کنید که وی آورده مالی بیشتری از رستوران‌هایش داشته باشد. تکنیک‌های آشپزی و مهارت‌های مدیریتی نقش مهمی در ای نبازی دارد و باید بتوانید برای بازسازی و تزئین رستوران، از امکانات خود استفاده کنید. این بازی روی سیستم‌عامل اندروید ۴.۴ و بالاتر نصب و اجرا می‌شود.

دانلود-Restaurant-Renovation

در بازی Restaurant Renovation می‌توانید یک گیم‌پلی جدید و سرگرم کننده را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. بازی به سبک معمایی دنبال می‌شود و گرافیک آن هم بسیار رنگارنگ است. وقتی که بیشتر در بازی پیش بروید، بیشتر به آن علاقه‌مند خواهید شد و متوجه المان‌های شگفت انگیز آن خواهید شد. سوال اینجاست که شما کدام سبک رستوران را دوست دارید و چه تنوعی از غذاها را دوست دارید که برای مشتریان خود سرو کنید. هرکدام از رستوران‌هایی که در ابتدا می‌بینید، کم رونق هستند و وضعیت بد آن‌ها کاملا مشخص است. اما وقتی که شروع به بازسازی آن می‌گیرید، می‌توانید در ادامه تفاوت آن را با وضعیت قبلی‌اش مقایسه کنید. بازی بسیار سرگرم کننده دنبال می‌شود و می‌توانید هر لحظه از تجربه آن لذت ببرید. غذاهای جدیدی هم روز به روز به منو اضافه شده و می‌توانید با افزایش تنوع مشتریان خود را نیز بیشتر کنید. المان‌هایی که در بازی می‌بینید به‌طور مستقیم توسط سازنده طراحی شده است و هرکدام مشخصه جذابی از این بازی هستند. بازی می‌تواند اعتیادآور بوده و چندین ساعت شما را سرگرم کند.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو