مدل های سفره عقد سنتی با تزیینات بسیار زیبا

مدل های سفره عقد سنتی با تزیینات بسیار زیبا


منبع: آرگا

262

1399/10/17

09:22


یکی از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین مدل های سفره عقد، سفره عقد سنتی ایرانی است که در این مطلب ضمن ارائه عکس مدل های متنوع آن، به معرفی ایده هایی برای تزیینات و چیدمان اینگونه سفره عقد ها می پردازیم.

چیدمان و تزیین سفره عقد سنتی به سبک قدیمی یکی از تزیینات فوق العاده جذاب است که با به کارگیری ایده های خلاقانه و جالب می توانید به راحتی انواع سفره عقد ها را بچینید. در این مطلب قصد داریم به ارائه تصاویر و مدل های متنوع انواع سفره عقد با دیزاین و تزیینات قدیمی و آئینی بپردازیم که هر یک از این مدل های زیبا می توانند بهترین ایده برای شما باشند و با الگوبرداری از آنها، سفره عقد دلخواه و ایده آل خود را بچینید. در ادامه مطلب این مدل های زیبا و دوست داشتنی را ملاحظه نمایید.

تزیین سفره عقد سنتی ایرانی با ایده های جدید و متنوع :

ایده های متفاوتی برای چیدمان سره عقد وجود دارد و اغلب با توجه به خواست و سلیقه عروس و داماد مدل سفره عقد انتخاب می گردد. مدل سفره عقد ساده یکی از مدل هایی است که از زیبایی خاصی برخوردار می باشد و انتخاب مناسبی برای همه تازه عروس و دامادها محسوب می گردد و دارای چیدمانی خاص و متفاوتی می باشد. تزیین سفره عقد های با این سبک با همه سادگی، از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردارند و می توانند بهترین انتخاب برای طرفداران طرح های اصیل ایرانی باشند. در چیدمان سفره عقد های این چنینی اغلب از وسایل زیبای که دارای طراحی کهن و قدیمی می باشند استفاده می شود و سعی می گردد اصالت ایرانی در نوع دیزاین سفره حفظ گردد.

چیدمان سفره عقد های سنتی

طراحی انواع سفره عقد جدید

تزیینات سفره عقد

تزیین سفره های عقد سنتی ایرانی

تزیین سفره عقد

همانگونه که مشاهده نمودید، تزیین اغلب سفره های عقد به سبک قدیمی بر روی زمین انجام می گیرد که به سنت و اصالت ایرانی نیز نزدیک تر است. اما لازم است بدانید در چیدمان انواع سفره عقد ساده سنتی، شما می توانید از میز های کوچک نیز استفاده نمایید و از این طریق زیبایی بیشتری به سفره عقد خود ببخشید. تصاویر زیر می توانند الگوی مناسبی در این زمینه برای شما باشند.

تزیین سفره عقد سنتی ایرانی

سفره عقد ساده سنتی

sofre aghd sonati (7)

مدل های سفره عقد زیبای سنتی

سفره عقد سنتی

مدل های از تزیین سفره عقد ساده و ایرانی

همانطور که می دانید سفره عقد جزء زیباترین و ضروری ترین مقدمات ازدواج در اکثر شهر های ایران محسوب می شود و چیدن آن به روش سنتی از دیر باز در این مرسوم بوده است و در زمان مراسم عقد و همچنین عروسی دیده می شود که در واقع از وسایل مهم در زمان عقد و عروسی به شمار می رود، در این سفره زیبا شش ظرف وجود داشته که هر یک دارای محتوای چیزی هستند و نماد آرزویی برای عروس و داماد است، به منظور چیدن سفره عقد ایده های مختلفی وجود دارد که یکی از این مدل ها، سفره عقد سنتی است که برای عروس و داماد ایده ای زیبا و مناسب است و دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی می باشد.

تزئینات سفره عقد سنتی

تزیین سفره عقد یکی از تزئینات فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که با کمک ایده های جالب و خلاقانه می توانید سفره عقد ساده و بسیار زیبایی بچینید، در ادامه مطلب نمونه های از تزیین سفره عقد ساده و شیک را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن بتوانید سفره دلخواه و ایده آل عروس و داماد را بچینید، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید.

چیدمان سفره عقد در منزل

مدل سفره عقد زیبا

مدل سفره عقد سنتی و زیبا

چیدمان ساده و زیبای سفره عقد

مدل شیک سفره عقد

ایده جذاب برای تزیین سفره عقد

تصویری از مدل سفره عقد عروس

سفره عقد شیک عروس

نمونه ای از سفره عقد سنتی

دیزاین سفره عقد سنتی

 

چیدمان سفره عقد جدید

چیدمان سفره عقد سنتی در منزل

سفره عقد شیک عروس

تزئینات ساده سفره عقد

تزئینات سفره عقد با ایده خلاقانه

چیدمان سفره عقد ساده

امیدواریم مشاهده مدل های متنوع و زیبای انواع سفره عقد برای شما نیز جذاب بوده باشد و با الگوبرداری از این تزیینات و چیدمان های زیبا و خاص، سفره عقد دلخواه و ایده آل خود را انتخاب و تهیه نمایید. اما در صورتی که هنوز موفق به انتخاب و تصمیم گیری در این زمینه نشده اید، پیشنهاد می کینم با کلیک بر روی سفره عقد و مراجعه به این صفحه از دیگر مدل ها و طراحی های خاص و زیبا دیدن فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو