تعبیر خواب قناری برای دیدن این پرنده خوش صدا در حالات مختلف

منبع: آرگا

120

1399/11/18

21:34


دیدن قناری در خواب طبیعی است و افراد بسیاری این پرنده را در خانه نگه داری می کنند و از آواز خواندن آن لذت می برند. در واقع این پرنده نماد سرگرمی و موسیقی و آواز می باشد. معنای این خواب را در این مطلب برایتان بیان می کنیم.

قناری ها پرندگانی بسیار کوچک و دوست داشتنی می باشند و بسیاری از افراد خواهان نگهداری از این پرندگان می باشند. در نظر داشته باشید که قناری ها نماد آواز و سرگرمی و موسیقی می باشند. اگر این پرندگان را در خواب دیده اید باید خوشحال باشید زیرا این پرندگان معانی بسیار خوبی را با خود به همراه دارند. تعبیر خواب قناری نشانه ای محبوب شدن می باشد در میان عده ای از مردم است.

  

تعبیر خواب قناری

تعبیر خواب قناری

قناری به معنای کلی نشانه های بسیار خوبی دارد ولی حالات و جزئیات خوابی که می بینید روی تعبیر این خواب اثر گذارند. در بخش های قبلی تعبیر خواب دارکوب، تعبیر خواب گنجشک و تعبیر خواب عقاب را برایتان بیان کردیم و در ادامه به تعبیر خواب یکی دیگر از پرندگانی می پردازیم که محبوبیت بسیار زیادی دارد.

تعبیر کلی

  • اگر در خواب خود قناری بسیار ساکتی را دیدید که آواز نمی خواند نشانه خوبی نیست و باید مراقب باشید زیرا در چند روز آینده ممکن است وجه شخصیتی شما مورد تهاجم همکارانتان قرار بگیرد.
  • اگر در خواب خود تعداد بسیار زیادی قناری دیدید و از آواز خواندن آن ها لذت می برید نشانه ای سلامتی شما و خانوادتان می باشد بنابراین این خواب معنای خوبی دارد.

تعبیر منوچهر مطیعی درباره قناری زرد

تعبیر آنلی بیتون

آنلی بیتون تعابیری بسیار متفاوت نسبت به این پرنده زیبا و خوش آواز دارد و معتقد است اگر قناری را در کنار خود ببینید که در حال پرواز کردن می باشد نشانه ای از ترس شما درباره آینده است و در صورتی که قناری مرده ای را ببینید نشانه ای این می باشد که از حماقت های شخصی که در نزدیکی شما می باشد رنج می برید ولی نمی توانید کاری انجام بدهید.

تعبیر منوچهر تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی این خواب را به چند روش تعبیر کرده است. وی اعتقاد دارد که قناری یکی از مرغ های غم و رنج می باشد به خصوص اگر رنگ آن زرد باشد. تعابیر او عبارت اند از :

  • در قفس داشتن قناری زرد رنگ به نشانه ای از این است که با زن بیماری رو به رو می شوید و اگر قفس در خانه شما باشد یعنی یکی از زنان بستگانتان مریض و بیمار خواهد شد.
  • اگر در خواب خود ببینید که از آواز واندن قناری سرخوش می باشید نشانه ای از اندوهگینی تان دارد.
  • اگر قناری مریض شما از قفس فرار کند بدین معنا می باشد که فردی که مریض است می میرد.

آنلی بیتون و تعبیر قناری

به طور کلی همه خواب های شما تعبیر نمی شود و فقط برخی از خواب هایان دارای تعبیر می باشد بنابراین بهتر است اگر معنای بدی برای خوابتان پیدا کردید زیاد به آن توجهی نشان ندهید تا اتفاقات بسیار خوشایند برایتان بیفتد. در واقع زمانی که شما به افکار منفی فکر می کنید آن ها را به سمت خود می کشید و گاها ممکن است اتفاقات بدی را برای خود رقم بزنید. بنابراین سعی کنید همیشه تعبیر های نیک خواب ها را در نظر بگیرید و از فکر و خیال های منفی و بد دور بمانید تا بتوانید زندگی با کیفیتی برای خود بسازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو