نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی ،دیپلم/ کاردانی / پیش دانشگاهی

منبع: دلگرم

95

1399/11/19

11:10


نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی ،دیپلم/ کاردانی / پیش دانشگاهی

دریافت کد سوابق تحصیلی

یکی از مراحل ثبت‌نام کنکور سراسری 1400 دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم ، دریافت کد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی ، دریافت کد سوابق تحصیلی سال دوازدهم از سامانهسوابق تحصیلی دانش آموزان به نشانی dipcode.medu.ir می‌باشد.

کد سوابق تحصیلی به منظور تاثیر معدل در کنکور 1400 می‌باشد. وارد کردن آن الزامی و در صورت اینکه در وارد کردن آن دچار مشکل شوید، قادر به انجام ثبت نام کنکور 1400 نمی‌شوید. متاسفانه در زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 99 بیشترین مشکل داوطلبان دریافت کد ایثارگری و دریافت کد سوابق تحصیلی بوده است. به این منظور در دو مقاله به طور کامل درباره این دو موضوع توضیح دادیم تا داوطلبان در زمان ثبت‌نام کنکور سراسری دچار مشکل نشوند.

دریافت کد سوابق تحصیلی

برای دریافت کد سوابق تحصیلی روی لینک زیر کلیک کنید

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی

دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم کنکور کاردانی

برخی از داوطلبانی که متقاضی نام نویسی کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 هستند نیز باید کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کنند . طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص شرایط ثبت نام کاردانی فنی ، داوطلبان با مدارک تحصیلی رشته های نظری ، فنی حرفه ای و کاردانش که در بازه زمانی سال 96 تا 98 فارغ التحصیل شده اند باید برای ثبت نام در کنکور کاردانی 99 ، کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کنند .

خاطر نشان می شود فارغ التحصیلان رشته های نظری ، فنی رو کاردانش سال جاری ( 99 - 98 ) ، سال 95 و قبل از آن نیازی به دریافت کد سوابق تحصیلی ندارند

نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی ،دیپلم/ کاردانی / پیش دانشگاهی

فارغ التحصیلان دوره متوسطه

افرادی که یکی از شرایط زیر را دارا باشند مشمول طرح تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری و کاردانی نبوده و اطلاعات آنان در این سایت موجود نیست:

  • فارغ التحصیلان قبل از سال 84
  • فارغ التحصیلان شاخه فنی حرفه ای و کاردانش قبل از شهریور 1395 و فارغ التحصیلان رشته های غیرنظری(دانشسراهای تربیت معلم )
  • فارغ التحصیلان نظام ترمی واحدی نظام قدیم آموزش متوسطه
  • دیپلمه های تطبیقی مدارس غیر ایرانی خارج از کشور

فارغ التحصیلان دوره پیش دانشگاهی

فارغ التحصیلان پیش دانشگاهی قبل از سال 1391 مشمول طرح تاثیر سوابق تحصیلی در آزمون سراسری وکاردانی نبوده و اطلاعات آنان در این سایت موجود نیست.

نکات مهم :

برای دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید(3-3-6) اطلاعات هویتی و برای دانش آموزان نظام قدیم کلیه سوابق تحصیلی تا دهم بهمن ماه قابل مشاهده است .

دانش آموزان جهت ثبت نام در آزمون سراسری می بایست کد اخذ شده از این سامانه را در تقاضانامه ثبت نام درج نمایند .

دریافت کد سوابق تحصیلی در دوره متوسطه

سامانه مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

دریافت کد سوابق تحصیلی در دوره متوسطه

با توجه به اینکه اطلاعاتی که در این سایت موجود می باشد عیناً به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال خواهد گردید لذا جهت جلوگیری از وجود مشکل در فرآیند ثبت نام آزمون سراسری ، ضمن مشاهده اطلاعات خود درصورت هرگونه مغایرت ازطریق درج درخواست در همین سامانه اقدام نمائید . قابل ذکر است این درخواست ها در منطقه محل تحصیل شما بررسی و رفع مغایرت می گردد .

در صورت عدم رفع مغایرت به منطقه محل تحصیل خود مراجعه نمائید .

سوابق تحصیلی نمره ای دانش آموزان پایه دوازدهم نظام جدید و غیر فارغ التحصیل دوره پیش دانشگاهی نظام قدیم در تیر ماه به این سامانه ارسال و قابل مشاهده خواهد بود .


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو