دانلود بازی Himeko Sutori برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Himeko Sutori برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

78

1399/11/23

22:52


در بازی Himeko Sutori شاهد این خواهیم که به‌خاطر حمله بی‌دلیل به یک خانه‌ی اصیل، آتشی به پا شده و پادشاهی را در خود فرو خواهد برد. در این بازی دختر کوچک خانواده، باید در میان اتحادهایی که حال از هم پاشده است و خانواده نیز تصمیمات مشکوکی می‌گیرند، راه خود را به‌صورت جداگانه پیدا کرده و مشکلات را برطرف سازد. جنگ تقریبا شروع شده است و در این بین بی گناهانی را می‌بینیم که نمی‌توانند در جناح موردنظر خود قرار بگیرند.

اگر هنوز هم یک پیروزی بزرگ وجود داشته باشد که بتوانید به‌دست بیاورید، باید برای آن جنگیده و اجازه ندهید که آن را از چنگ شما دربیاورند. چندین سرباز وفادار در بازی باقی مانده است و شما از آن‌ها می‌توانید برای نبرد استفاده کنید. اتحاد جدیدی در حال شکل گرفتن است و شما می‌توانید نیروهای جدیدی را دور هم جمع کنید. نیروهای انسانی در یکی از ۲۰ کلاس شخصیتی قرار می‌گیرد و هرکدام را می‌توانید به‌صورت منحصربه‌فرد آموزش دهید.

Himeko Sutori PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Himeko-Sutori

در بازی Himeko Sutori شاهد این هستیم که موجودات دیگری همچون گرگ‌ها، جن‌ها، ارواح و دیگر موجودات آفرینش، هرکدام نقشی در این نبردها دارند و شما می‌توانید صدها مورد مختلف از ترکیبات جنگی را بچینید. شما باید توانایی فرماندهی نیروها را با قدرت‌های عجیب و غریب‌شان داشته باشید و بتوانید به نبردهای بزرگ اعزام شوید. سازماندهی هرکدام از این نبردها اهمیت زیادی دارد و می‌توانید حداکثر تاثیر را در چنین کارزارهایی داشته باشید.

شما نبردهای مبتنی بر تاکتیک را شاهد هستید و قرار است که شخصیت‌های منحصربه‌فرد کم کم به آن اضافه شوند. بازی جهان عظیمی دارد که سرشار از جنگل‌ها، صحراها، غارها، کوه‌ها و مناطق خطرناک هستند. شخصیت‌های منحصربه‌فردی را در بازی خواهیم دید که می‌توانید آن‌ها را ملاقات کرده و از کمک آن‌ها استفاده کنید. همه چیز به یک ماجراجویی بزرگ ختم می‌شود و شما ختی می‌توانید برخی از آن‌ها را از جهان خود بیرون کنید.

info

An unprovoked attack on a minor noble house sparks a fire that will engulf kingdoms. Aya, the youngest daughter of House Furukawa, must find her way amid crumbling alliances and her family’s questionable decisions. The war rages on after its original aim becomes impossible and the innocent begin to lose their way. If there is still a victory to be achieved, you the player must fight for it.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10

Processor: Intel i5-750 or AMD Athlon II X4 650 (about 2400 PassMark CPU score)

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 750 Ti or Radeon R7 360

DirectX: Version 9.0

Storage: 10 GB available space

Additional Notes: Integrated GPUs not recommended.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, Windows 8, Windows 10

Processor: Intel i7-960 or AMD A8-7600 (about 3200 PassMark CPU score)

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 950 or Radeon R9 380

DirectX: Version 9.0

Storage: 10 GB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Himeko Sutori Build 6177171-CHRONOS:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو