ایده های جذاب برای جشن سالگرد ازدواج

منبع: زیبامون

568

1399/11/25

12:10


اگر به دنبال ایده های خاص و جذاب برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج هستید حتما در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید.

ایده های جذاب برای جشن سالگرد ازدواج

زمان خیلی زود در حال گذر هست! به نظر میرسه همین دیروز بوده که مراسم ازدواج خودتون رو برگزار کنید و یک شب به یادماندنی در کنار خانواده و دوستان خود داشتید اما واقعیت این هست که یک یا چند سال از روز عروسی شما گذشته و به سالگرد ازدواج خودتون رسیدید و حالا به فکر ایده های خاص و جذاب برای برگزاری جشن سالگرد ازدوج هستید!

اگرچه برگزاری جشن سالگرد ازدواج در تالار و توسط تشریفات ممکنه خیلی راحت باشه اما اگه از ایده های جدید و ناب بری جشن سالگرد ازدواجتون استفاده کنید مطمئن باشید که این جشن تا سالیان سال در ذهن شما ماندگار خواهد شد و با هر بار فکر کردن به آن دوباره احساس خیلی خوبی خواهید داشت.

ما در این بخش از زیبامون دات کام چند تا ایده عاشقانه و خاص و جذاب برای جشن سالگرد ازدواج براتون آماده کردیم که میتونید با استفاده از این ایده های خاص، یک سالگرد ازدواج فوق العاده جذاب و به یاد ماندنی داشته باشید.

 

1. جشن سالگرد ازدواج در تالار، به گذشته برگردید

آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که ای کاش میشد دوباره به روز عروسی خودتون برگردید؟ سالگرد ازدواج بهترین موقعیت برای رسیدن به این آروز هست! شما میتونید با یک برنامه ریزی کامل به گذشته برگردید و در مکانی که جشن عروسی خودتون رو برگزار کنید، قرار بگیرید تا تمام خاطرات براتون زنده بشه.

اگه مراسم ازدواجتان در هتل برگزار شده، میتونید در همان هتل یک اتاق رزرو کنید، اگه مراسم عروسی خودتون رو در رستوران برگزار کنید دوباره به همان رستوران بروید و میز شامی مطابق با منو شام عروسی خود سفارش بدید و اگه تمایل دارید که جشنی باشکوه و خاص برای سالگرد ازدواج خودتون داشته باشید میتونید با رزرو کردن تالار عروسی خود، یک شب به یادماندنی دیگه رو در شب سالگرد ازدواج خود، در کنار عزیزانتان سپری کنید.

 

جشن عروسی

 

2. جشن سالگرد ازدواج ساده و به یاد ماندنی

کیک سالگرد ازدواج جز جدایی ناپذیر برای جشن سالگرد ازدواج هست و اگه فکر میکنید تدارک دیدن برای این روز خاص کمی سخت هست میتونید با سفارش دادن یک کیک کوچک، این روز رو جشن بگیرید. بهتره یک مکان خاص و رویایی رو برای خوردن کیک سالگرد ازدواج در نظر بگیرید تا این جشن فوق العاده به یاد ماندنی و خاص بشه. بلندترین قسمت شهر (بام شهر)، ساحل دریا، کافی شاپ یا پارکی که برای اولین بار همدیگه رو ملاقات کردید میتونه گزینه خوبی برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج ساده و رویایی برای شما باشه.

 

کیک عروسی

 

حتما بخوانید: بهترین پیشنهاد هدیه روز زن برای همسر و مادر

 

3. جشن سالگرد ازدواج دو نفره، به ماه عسل دوم بروید

سفرهای دو نفره همیشه خاص و جذاب هستند. شما میتونید برای جشن سالگرد ازدواج دو نفره خودتون یک سفر کوتاه و شبیه به ماه عسل رو برنامه ریزی کنید و در روز سالگرد ازدواج نیز در ماه عسل باشید! نیازی نیست این سفر به با شکوهی ماه عسل باشه؛ همین که چند روز رو به دور از هیاهوی شهر باشید و دغدغه کار و فعالیت روزمره رو نداشته باشید علاوه بر اینکه میتونه انرژی و روحیه شما رو برای ادامه کار افزایش بده میتونه یک خاطره فوق العاده ماندگار رو هم از سالگرد ازدواجتون بر جای بگذاره.

 

ماه عسل

 

4. جشن سالگرد ازدواج در خانه

خانم ها عاشق آرایش کردن هستند اما ترجیح میدن میکاپ های خاص و متفاوت رو برای مناسبت های خاص انجام داده و ظاهری شیک و متفاوت برای خود ایجاد کنند! شما میتونید در روز سالگرد ازدواجتون به بهترین سالن آرایش و زیبایی شهر مراجعه کنید و یک میکاپ فوق العاده شیک و جذاب داشته باشید و با پوشیدن لباسی جذاب و خاص، جشنی دو نفره و باشکوه رو در روز سالگرد ازدواج خود در خانه برگزار کنید.

عکس هایی که در این شب به یاد ماندنی ثبت میکنید برای همیشه در آلبوم خاطرات شما خواهند ماند و با هر بار دیدن آن احساس رضایت و خوشحالی خواهید داشت.

 

میکاپ زیبا

 

حتما بخوانید: ایده هایی مردانه برای خرید هدیه روز پدر و مرد

 

5. یک هدیه ارزشمند برای خود تهیه کنید

برای جشن سالگرد ازدواج خودتون میتونید یک هدیه خاص که برای هر دوی شما مناسب باشه رو تهیه کنید. به عنوان مثال یک انگشتر زیبا برای دست راست و یا یک ابزار فنی جدید میتونه گزینه خیلی خوبی برای هدیه سالگرد ازدواج باشه و یا میتونید یک قطعه هنری و ارزشمند تهیه کنید که دیدن و داشتن آن باعث خوشحالی هر دوی شما میشه.

این هدیه میتونه اولین خرید دو نفره شما بعد از ازدواج هم باشه و همین تجربه لذت بخش، ارزشمندی این هدیه رو بیشتر میکنه و تا سالیان سال با به یادآوری خرید این هدیه، خوشحال خواهید شد!

 

هدیه

 

6. ایده جشن سالگرد ازدواج با ایجاد تتو عاشقانه و دو نفره

آیا تا به حال به ایجاد تاتو و خالکوبی عاشقانه و دو نفره که مخصوص زوج ها هستند فکر کردید؟ اولین سالگرد ازدواج شما میتونه فرصت مناسبی برای ایجاد این تتو عاشقانه و خاص باشه. بهتره طرح خالکوبی یا تاتو رو از هر چیزی که برای هر دوی شما معنی و مفهوم خاص داره انتخاب کنید.

 

تتو عاشقانه

 

حتما بخوانید: مردان مناسب ازدواج - با این مردان ازدواج کنید + ۱۰ ویژگی مرد خوب

 

7. ایده عکس سالگرد ازدواج

برای اینکه روز سالگرد ازدواج خاص و متفاوتی داشته باشید، بهتره ابتدا لیستی از لوکیشن ها و کارهای مورد علاقه خودتون رو تنظیم کنید و با یک تیم حرفه ای عکاسی و فیلمبرداری قرار داد ببندید و فتوشات های مخصوص و ویژه ای برای سالگرد ازدواج خود ثبت کنید. علاوه بر این شما میتونید با داشتن یک دوربین و پایه عکاسی، خودتون کار عکاسی رو انجام بدید و عکس هایی جذاب و به یاد ماندنی در سالگرد ازدواج خود ثبت کنید. داشتن یک آلبوم مخصوص از عکسهای سالگرد ازدواج میتونه حس و حال خیلی خوبی رو برای شما به وجود بیاره.

 

ایده عکس سالگرد ازدواج

 

8. برای جشن سالگرد ازدواج یک تجربه و کار جدید انجام بدید

اگرچه برگزاری جشن سالگرد ازدواج در خانه و یا شام خوردن در یک رستوران مجلل میتونه فوق العاده باشه اما چیز جدید و هیجان انگیزی نیست! برای اینکه روز سالگرد ازدواج شما متفاوت از سایر روزهای سال باشه، بهتون پیشنهاد میکنیم یک کار جدید و خاص رو در این روز تجربه کنید!

مثلا سوار شدن به بالون و پاراگلایدر میتونه ایده خیلی خوبی برای هر دوی شما باشه (اگه ترس از ارتفاع و پرواز ندارید). علاوه بر این شما میتونید با مشورت کردن و بررسی علاقه مندی خودتون، کاری رو که خیلی دوست دارید رو با همدیگه تجربه کنید و یک خاطره به یاد ماندنی از سالگرد ازدواج خودتون داشته باشید.

این تجربه و کار جدید میتونه پختن یک کیک یا پیتزا باشه، تجربه دوچرخه سواری دو نفره، شنا کردن و یا هر کار جدید و جالبی که برای هر دوی شما هیجان انگیز هست باشه.

 

بالون سواری

 

حتما بخوانید: طالع بینی ازدواج ماه های مختلف سال

 

9. ایده رمانتیک برای سالگرد ازدواج، تماشا کرد فیلم عروسی

اگه تا به امروز فرصت مناسبی برای تماشای فیلم عروسی خود نداشتید، سالگرد ازدواج میتونه بهترین فرصت برای اینکار باشه. بهتره یک فضای کاملا آرام و رمانتیک برای تماشای فیلم آماده کنید و در کنار یکدیگر به تماشای این فیلم بنشینید. شما میتونید یک دوربین رو بر روی پایه تنظیم کنید تا واکنش های خودتون در حین دیدن فیلم عروسی ضبط کنید و بعد به دیدن این فیلم نیز بنشینید! این ایده رمانتیک برای سالگرد ازدواج رو میتونید هر سال تکرار کنید و واکنش های خودتون رو ببینید و غرق در لذت بشید.

 

تماشا کردن فیلم عروسی

 

10. هدیه سالگرد ازدواج رو با تعداد سالی که با هم هستید، مطابقت بدید

مثلا اگر جشن پنجمین سالگرد ازدواج شماست، 5 شاخه گل رز هدیه بدید، اگر 10 سالگی ازدواج خودتون رو جشن میگیرید، میتونید 10 دقیقه ماساژ درمانی به شریک زندگی خود هدیه بدید. بنابراین همیشه خلاق باشید و از آن یک بازی برای خودتون ایجاد کنید تا ببینید چه کسی میتونه خلاقانه ترین هدیه با مضمون شماره ارائه بده!

 

گل رز

 

11. سالگرد ازدواج، بهترین فرصت برای با هم بودن

در روز سالگرد ازدواج خود مرخصی بگیرید، گوشی موبایل رو خاموش کنید، چک کردن ایمیل و پیام های کاری رو کنار بگذارید و فقط با یکدیگر باشید، اگه فرزند دارید برای یک شبانه روز انها رو به والدین خود بسپارید و یک روز با کیفیت رو با همدیگه تجربه کنید. این کار ساده رو انجام بدید و خودتون رو از زندگی روزمره و پر کاری که دارید دور کنید و یک روز رو برای همدیگه باشید و سالگرد زندگی مشترک خود رو به بهترین شکل ممکن جشن بگیرید.

 

با هم بودن

 

12. تم جشن سالگرد ازدواج

شما میتونید جشن سالگرد ازدواج خودتون رو به شکل یک مهمانی خانوادگی یا دوستانه برگزار کنید و یک روز به یاد ماندنی در کنار عزیران خود داشته باشید. انتخاب رنگ تم جشن سالگرد ازدواج کاملا به سلیقه و نظر شما بستگی داره. میتونید یک رنگ خاص و جذاب انتخاب کرده و تمام آیتم های مربوط به این جشن رو با این رنگ دیزاین کنید و با استفاده از ریسه های نور و شمع و گل های طبیعی دیزاین زیبا و جذابی برای میز جشن سالگرد ازدواج خود به وجود بیارید. در ادامه نمونه های مختلفی از تم جشن سالگرد ازدواج رو ببینید و ایده بگیرید.

 

ایده های رمانتیک برای تم سالگرد ازدواج

 

ایده تم سالگرد ازدواج رمانیتک در داخل خیمه تزیین شده با ریشه و شمع

 

ایده تم سالگرد ازدواج رمانیتک در داخل خیمه تزیین شده با ریشه و شمع

 

تم سالگرد ازدواج با بادکنک های طلایی و عکسهای خاطره انگیز

 

تم سالگرد ازدواج با بادکنک های طلایی و عکسهای خاطره انگیز

 

تم سالگرد ازدواج صورتی و شیک

 

تم سالگرد ازدواج صورتی و شیک

 

تم سالگرد ازدواج با تزیین میزهای چوبی و گل و برگهای سبز و طبیعی

 

تم سالگرد ازدواج با تزیین میزهای چوبی و گل و برگهای سبز و طبیعی

 

تم سالگرد ازدواج آبی با بادکنک آرایی ساده و شیک

 

تم سالگرد ازدواج آبی با بادکنک آرایی ساده و شیک

 

تم جشن سالگرد ازدواج رمانتیک در کنار ساحل دریا

 

تم جشن سالگرد ازدواج رمانتیک در کنار ساحل دریا

 

تزیین جالب و جذاب برای جشن سالگرد ازدواج

 

تزیین جالب و جذاب برای جشن سالگرد ازدواج

 

تزیین میز شام سالگرد ازدواج عاشقانه با بادکنک قلبی قرمز و گل رز قرمز

 

تزیین میز شام سالکرد عاشقانه با بادکنک قلبی قرمز و گل رز قرمز

 

تزیین میز جشن سالگرد ازدواج ساده و شیک

 

تزیین میز جشن سالگرد ازدواج ساده و شیک

 

بادکنک آرایی و میز جشن سالگرد ازدواج زیبا و شکیل

 

بادکنک آرایی و میز جشن سالگرد ازدواج زیبا و شکیل

 

تزئینات زیبا برا جشن سالگرد ازدواج

 

تزئینات زیبا برا جشن سالگرد ازدواج

 

تم جشن سالگرد ازدواج با رنگ قرمز

 

تم جشن سالگرد ازدواج با رنگ قرمز

 

دیزاین ساده برای میز جشن سالگرد ازدواج

 

دیزاین ساده برای میز جشن سالگرد ازدواج

 

تزیینات رمانتیک برای جشن سالگرد ازدواج در خانه

 

تزیینات رمانتیک برای جشن سالگرد ازدواج در خانه

 

تزیین میز و بادکنک های هلیومی برای جشن سالگرد ازدواج رمانتیک

 

تزیین میز و بادکنک های هلیومی برای جشن سالگرد ازدواج رمانتیک

 

ایده ساده و خاص برای جشن سالگرد ازدواج

 

ایده ساده و خاص برای جشن سالگرد ازدواج

 

تم سالگرد ازدواج شکیل و عالی

 

تم سالگرد ازدواج شکیل و عالی

 

ایده تزیین اتاق خواب برای جشن سالگرد ازدواج

 

ایده تزیین اتاق خواب برای جشن سالگرد ازدواج

 

سخن آخر

جشن سالگرد یکی از فرصت های خیلی خوب برای ایجاد یک فضای عاشقانه و رمانتیک برای شما و شریک زندگیتان هست و باعث میشه تا احساس خیلی بهتری بین شما به وجود بیاد. شما میتونید با استفاده از ایده های ساده و کم هزینه این روز رو جشن بگیرید و خاطرات ان را در ذهن خود ثبت کنید. شما از چه ایده هایی برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج خود استفاده میکنید؟ ایده های خودتون رو با ما در میون بگذارید!

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو