ایده های رمانتیک برای سالگرد ازدواج | کادو و سورپرایز جشن سالگرد ازدواج

ایده های رمانتیک برای سالگرد ازدواج | کادو و سورپرایز جشن سالگرد ازدواج


منبع: مینویسم

204

1399/11/27

16:50


ایده های رمانتیک برای سالگرد ازدواج

سالگرد ازدواج به خصوص اولین سالگرد ازدواج یکی از روزهایی است که برای زوج های جوان خاطره انگیز و مهم است. در این روز می توانید با ایده های رمانتیک سالگرد ازدواج خود را به یادماندنی و منحصر به فرد تر کنید. ایده های رمانتیک برای سالگرد ازدواج اگر با یک کادوی رمانتیک برای سالگرد ازدواج همراه شود یک ترکیب جادویی ایجاد می کند که برای همیشه در قلب شما و همسرتان به یادگار خواهد ماند. دیدن زیباترین متن تبریک سالگرد ازدواج به انگلیسی با ترجمه فارسی (عاشقانه و رمانتیک) می تواند برای شما مفید باشد.

کادوی رمانتیک برای سالگرد ازدواج

خرید یا ساخت یک هدیه رمانتیک برای سالگرد ازدواج نیاز به خلاقیت و کمی فکر دارد. باید از قبل به فکر آن باشید چون ممکن است کمی وقت گیر باشد. هیچ قانونی برای مبلغی که باید هزینه کنید وجود ندارد! می توانید اقلام سنتی مانند ساعت، موبایل، جواهرات، ایکس باکس و … بخرید که هزینه بر است اما می تواند در عین حال دوست داشتنی نیز باشد. اگر قصد ندارید زیاد هزینه کنید و یا به فکر یک هدیه خاص برای سالگرد ازدواج هستید باید به فکر گزینه های خلاقانه تری باشید که برخی از آن ها را به شما معرفی می کنیم.

عکس نوشته اولین سالگرد ازدواجمون مبارک

1. نقشه “داستان ما”

ایده های رمانتیک برای سالگرد ازدواج: نقشه

نقشه “داستان ما”

یک هدیه خاص و جالب برای سالگرد ازدواج می تواند یک قاب عکس با نقشه داستان آشنایی شما باشد. نقشه جایی که اولین بار همدیگر را ملاقات کردید و یا هر مکان مورد علاقه ای که در این یک سال با آن خاطره دارید را در گوگل مپ پیدا کرده و چاپ کنید و با ذکر تاریخ آن را به یک هدیه ارزشمند تبدیل کنید.

این یک هدیه سرشار از احساس است که برای هر دوی شما جالب و رمانتیک خواهد بود که حافظه شما را به بهترین روزهای گذشته برمی گرداند. مطمئن شوید که مکان خود را صحیح بررسی کرده اید!

2. مجله پیش بینی آینده

ایده های رمانتیک برای سالگرد ازدواج: مجله پیش بینی آینده

مجله پیش بینی آینده

یک دفترچه زیبا با صفحات خالی بزرگ تهیه کنید و روی کاغذهای آن روزهایی که در آینده انتظار آمدنشان را دارید ثبت کنید. به عنوان مثال تولد اولین فرزندمان یا اولین مسافرت به نقطه ای که همیشه آرزویش را داشته اید یا هر چیز دیگری که برای آن با همسر خود برنامه ریزی کرده اید را می توانید در این مجله پیش بینی کنید.

این یک هدیه عاشقانه برای سالگرد ازدواج است که با ان به همسر خود می گویید منتظر دیدن لحظات خوش آینده در کنار او هستید.

 ۴۰ گیف تبریک سالگرد ازدواج فانتزی و عاشقانه

3. ساعت یا گردنبند با یادداشت شخصی

کادوی رمانتیک برای سالگرد ازدواج :ساعت با یادداشت شخصی

ساعت با یادداشت شخصی

یک ایده دیگر برای کادوی رمانتیک سالروز ازدواج می تواند یک ساعت باشد که روی بند آن یک نوشته کوتاه خطاب به هسرتان نوشته شده است. یک جمله عاشقانه به همسر که هر وقت همسر شما آن را می بیند به یاد شما بیفتد. همچنین می توانید از یک انگشتر که روی حلقه آن اسم همسرتان حک شده باشد یا گردنبدی با اسم او نیز به عنوان هدیه سالگرد ازدواج رماتیک استفاده کنید. البته باید زودتر سفارش ساخت آن را بدهید و در نظر داشته باشید که ممکن است کمی گران باشد.

4. کتاب خاطرات مشترک

یک دفترچه یادداشت پر از خاطرات ایجاد کنید. یادداشت ها ، عکس ها ، یادداشت های عاشقانه ، بلیط هواپیما و هر چیز دیگری که داستان عشق شما را بازگو کند و از آن خاطره خوب دارید را در این کتاب بچسبانید و صفحات خالی برای اتفاقات عاشقانه آینده نیز باقی بگذارید. همسر شما با دیدن این هدیه رمانتیک سالگرد ازدواج مطمئناً احساساتی خواهد شد.

ایده های رمانتیک برای سالگرد ازدواج: کتاب خاطرات مشترک

5. قاب عکس آسمان شب عروسی تان

نمایی از آسمان در شبی که ازدواج کرده اید یک هدیه رماتیک بی نظیر برای سالگرد ازدواج شماست. این هدیه عروسی متفکرانه قلب همسر شما را لمس خواهد کرد.

ایده های رمانتیک برای سالگرد ازدواج: قاب عکس آسمان شب عروسی تان

قاب عکس آسمان شب عروسی تان

شعر با مضمون دوستت دارم (زیباترین اشعار دوستت دارم)

6. شیشه دلایل دوست داشتن

یک بطری شیشه ای زیبا را تزئین کنید و دلایل دوست داشتن خود را روی قطعاتی از چوب یا مقوا بنویسید و درون آن قرار دهید و با سلیقه خود آن ها را زیبا کنید. می توانید هر دلیلی که او را دوست دارید را روی این قطعات بنویسید و مطمئن باشید او از خواندن آن ها احساس شعف خواهد کرد. جمله های زیبایی که با دوستت دارم چون شروع می شوند می تواند یک هدیه خلاقانه و رمانتیک برای سالگرد عروسی شما باشد.

ایده های رمانتیک برای سالگرد ازدواج: شیشه دلایل دوست داشتن

شیشه دلایل دوست داشتن

7. شجره نامه حکاکی شده

یک درخت شجره خانوادگی نیز می تواند ایده خوبی برای کادوی سالگرد ازدواج عاشقانه شما باشد. با ازدواج شما ، دو خانواده در حال یکی شدن هستند! چرا این جشن را با این هدیه عروسی درخت خانواده جشن نمی گیرید؟ با این کار به همسر خود خواهید گفت که خانواده برای شما مهم است و خانواده او را مانند خانواده خودتان دوست دارید.

ایده های رمانتیک برای سالگرد ازدواج: شجره نامه حکاکی شده

شجره نامه حکاکی شده

8. نامه هایی که باید در زمان معین باز شوند

یک ایده ناب دیگر برای هدیه سالگرد ازدواج می تواند تعدادی نامه باشد که خطاب به همسرتان می نویسید. همسر شما باید این نامه ها را در هر زمان که نیاز باشد باز کند. این نامه ها می توانند به عنوان مثال در افزایش اعتماد به نفس شریک زندگی شما هر زمان که به آن نیاز دارد خوانده شود. (به عنوان مثال: “وقتی احساس غم می کنید باز کنید” یا “وقتی به قدرت نیاز دارید باز کنید).

چند ایده رمانتیک سالگرد ازدواج

هر سالگرد یک نقطه عطف است. سالگردهای ازدواج به طرق مختلف برگزار می شود. مردم در سراسر جهان می دانند که انجام کاری خاص در سالگرد ازدواج خود یکی از راه های تأیید مجدد عشق آنها به یکدیگر است. در اینجا برخی از راه هایی است که شما و شریک زندگی خود می توانید این روز خاص را جشن بگیرید:

تور مسافرتی

برنامه ریزی برای یک سفر می تواند ایده خوبی برای سورپرایز کردن همسر در روز سالگرد ازدواج باشد. برای رفتن به مکان مورد علاقه او از قبل باید برنامه ریزی کنید و از برنامه کاری همسرتان باخبر باشید تا نقشه های شما نقش برآب نشود.

رفتن به محل اولین قرار

در روز سالگرد ازدواجتان یک قرار عاشقانه در محلی که یکدیگر را برای اولین بار دیده اید بگذارید و خاطرات خوب گذشته را زنده کنید. این مکان بهترین محل برای برگزاری جشن سالگرد ازدواج شماست زیرا هم رمانتیک است و هم خاطره انگیز.

چند ایده رمانتیک برای برگزاری روز سالگرد ازدواج

  1. قبل از طلوع خورشید از خواب بیدار شوید و این زمان خاص از روز را با همسرتان شروع کنید. یک صبحانه دو نفره این روز را زیباتر می کند.
  2. برای سالگرد ازدواج خود به یک پیک نیک ساده بروید. وسایل و خوراکی های مورد علاقه خود را آماده کرده و به محل مورد علاقه خود بروید.
  3. اگر سالگرد ازدواج شما در فصل سرد پاییز یا زمستان است، یا اگر هوا برای یک پیک نیک در فضای باز مناسب نیست، یک پیک نیک خانگی در خانه برگزار کنید. فضای خانه را با شمع روشن کنید.. اگر شومینه دارید کنار شومینه یک پتو را روی زمین قرار دهید و برای یک پیک نیک صمیمی در خانه آماده شوید.
  4. یک شام عاشقانه صمیمی برای دو نفر برنامه ریزی کنید. اگر هر دو هنگام اولین قرار ملاقات خود از یک وعده غذایی خاص لذت می برید ، آن وعده غذایی را دوباره تهیه کنید و آن روزهای شکوه را بخاطر بیاورید.
  5. در اتاق خواب خود چراغ ها را خاموش کنید، چند شمع معطر روشن کنید و لذت ببرید.
  6. دیدن یک فیلم رومانیتک هم می تواند ایده خوبی برای روز سالگرد ازدواج باشد.
  7. برای عکاسی عاشقانه یک عکاس رزرو کنید. سالگرد شما روز عالی برای ایجاد خاطرات و عکس های جدید برای به یاد آوردن روز خاص است.
  8. می توانید برای برگزاری جشن سالگرد ازدواجتان هتل موردعلاقه خود را رزرو کنید. اتاق را با گل رز و شمع های معطر تزئین کنید.
  9. یک فعالیت هیجان انگیز مانند بالون سواری و یا پرواز می تواند ایده خوبی برای سورپرایز کردن همسرتان در روز سالگرد ازدواج شما باشد.
  10. کنار هم از غروب خورشید لذت ببرید. چه در سالگرد خود بیرون باشید و چه در خانه جشن بگیرید ، وقت گذاشتن برای ایستادن و تماشای غروب خورشید می تواند یک مسئله مهم باشد.
  11. می توانید در این روز به یادماندنی با هم یک درخت بکارید.
  12. پختن یک کیک دونفره نیز تجربه هیجان انگیزی برای داشتن یک روز عاشقانه سالگرد ازدواج است.

 

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو