دانلود ChessBase 16.05 – نرم افزار یادگیری شطرنج

دانلود ChessBase 16.05 – نرم افزار یادگیری شطرنج


منبع: پی سی دی

142

1399/12/5

02:56


دانلود ChessBase 16.05 - نرم افزار یادگیری شطرنج

ChessBase برنامه ای برای آموزش شطرنج و افزایش مهارت های شما در این بازی است. این نرم افزار یک پایگاه شخصی وشامل اطلاعاتی است که در سراسر جهان استاندارد است که همه میتوانند از آن برای ماهر شدن در شطرنج به راحتی استفاده کنند چه قهرمانان شطرنج چه افراد آماتور.ChessBase انتخابی است برای کسانی که بازی شطرنج را دوست دارند و میخواهند درباره آن بیشتر بدانند. داستان موفقیت خود را در ChessBase شروع کنید و از آن لذت ببرید. در این نسخه همچنین نتایج سرچ نقشه ها و مدل و موقعیت ها بهبود یافته و انواع متنوعی از آنالیز در دسترس است و با استفاده از تکنولوژی raytracing تخته ها به صورت 3 بعدی نمایش داده میشوند.

برخی از امکانات نرم افزار ChessBase :

بازیابی بازی ها : در این قسمت شما میتوانید اطلاعات مربوط به بازی ها ، پلیر ها و جدول های تورنمنت ها را مشاهده کنید و از رده ها باخبر شوید.

جستجو های مشابه : در این قسمت تمام ساختار های حرکتی مشابه و روش های مختلف پایان بازی را مشاهده میکنید. همچنین شما به بزرگترین پایگاه داده انالیز بازی جهان با بیش از 200 ملیون موقعیت متفاوت ، دسترسی دارید.

تجزیه و تحلیل کمکی : وقتی در بازی شما با کلیک کردن حرکتی انجام میدهید همه احتمالات و اهداف ممکن به صورت هایلایت مربع های صفحه، برای شما نشان داده میشود.

تجزیه و تحلیل تاکتیکی : قبل از هر حرکت مهم و خطرناک میتوانید از نظرات و نمودار های تاکتیکی در طی بازی استفاده کنید.

انالیز ابری : شما میتوانید موقعیت ها را به طور همزمان و موازی با موتور های مختلف در کامپیوتر های مختلف ، انالیز و بررسی کنید.

آنالیز عمیق : برای بررسی های عمیق درختی به صورت دینامیکی ایجاد میشود که تغییرات را به صورت پویا نشان میدهد.

آنالیز سریع : بعد هر دست بازی ‌، حرکات سریعا انالیز میشود و نتایج در پروفایل نمایش داده میشود.

دانلود

نیم بها

دانلود برنامه آموزش شطرنج ChessBase 15.21

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit164MBDOWNLOAD
32bit132MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود دیتابیس عظیم ChessBase Mega Database 2019

نسخهحجمسرور پی سی دی
نصبی2.52GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

دانلود ChessBase 16.05 - نرم افزار یادگیری شطرنج

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید
2. اتصال اینترنت خود را قطع کرده و CB15.iso را یا Mount کنید یا با همان Winrar مجدد Extract کنید و هنگام نصب از شماره سریال های موجود در برنامه CB-Keygen.exe استفاده کنید (در برنامه Keygen گزینه های Gui: Chess Base 15 و Select Engine: none را انتخاب کنید و سپس New Serial زده تا سریال تولید شود)
3. پس از اتمام نصب پنجره ای که درخواست Activation می کند را ببندید.
4. فایل CB-Keygen.exe موجود در پوشه Keygen را باز کرده و ChessBase 15 انتخاب کنید و بر روی دکمه New Serial بزنید و Engine را های روی None قرار بدید.
5. در ادامه Built-in Activation را انتخاب کرده و دکمه Activate را بزنید.
6. حال پنجره Activation باز خواهد شد که آنرا می بندید و OK را انتخاب کرده تا نرم افزار فعال شود.
7. نرم افزار اکنون فعال شده اما نباید به اینترنت وصل شود که می توانید با یک فایروال از اتصال آن به اینترنت جلوگیری کنید.
8. هنگام باز کردن ChessBase و درخواست ساخت اکانت هم No thanks را انتخاب کنید.
9. در آخر هم می توانید آپدیت این برنامه در پوشه Update را نصب کنید.
 
توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو