در نوروز میزبان کرونا نباشیم

31

1399/12/16

12:04


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان گفت: در ایام پیش رو، باید به گونه‌ای آیین باستانی نوروز را برگزار کنیم که به جای شادی و خوشحالی شاهد داغ عزیزان نباشیم.

در نوروز میزبان کرونا نباشیم

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر نبی بابایی افزود: در حال حاضر شهرستان کمیجان در شرایط پایدار اما به شدت شکننده قرار دارد و اگر مراقبت‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشود رنگ بندی کنونی شهرستان که زرد می باشد نارنجی شده و به شرایط بدتری می رسد.
 
وی بیان کرد: متاسفانه سویه های جدیدی از این ویروس وارد چرخه زندگی مان شده که برای همه خطر ساز و یک تهدید بزرگ محسوب می شود.
 
وی تاکید کرد: متاسفانه در روزهای گذشته شاهد افزایش تدریجی آمار هستیم که با توجه به اینکه در آستانه عید باستانی نوروز  هستیم از بحران مجدد کرونا نگران هستیم.
 
دکتر بابایی خاطرنشان کرد: باید این روزهای پایانی سال را به گونه ای سپری کنیم که تنها مسرت و شادی باقی بماند و از اقداماتی که سلامت همگان و عزیزان و نزدیکانمان را به خطر بیاندازد و البته بار کاری که بر دوش مدافعان سلامت سنگینی می کند، را افزایش می دهد، بپرهیزیم.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کمیجان در پایان با اشاره به اینکه در طی این یک سال اگر زحمات و تلاش های پرسنل بهداشت و درمان نبود قطعاً نمی توانستیم بیماری را مدیریت کنیم، تاکید کرد: با آغاز واکسیناسیون و تحت پوشش قرار گرفتن، بیشتر گروه های پرخطر نتایج بهتری به دست خواهیم آورد، اما تا آن موقع تنها راه ممکن رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.
 
 
 
 

 

نظرات


تصویری


ویدئو