اختصاصی| دولتمردان سفرهای تفریحی خود با کیش و قشم را لغو کنند/ ویروس انگلیسی با سفرهای تفریحی مردم به ایران آمد

18

1399/12/19

10:02


حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره احتمال گسترده شدن کرونا در آستانه عید و خیز چهارم این ویروس اظهار داشت:

اختصاصی| دولتمردان سفرهای تفریحی خود با کیش و قشم را لغو کنند/ ویروس انگلیسی با سفرهای تفریحی مردم به ایران آمد

حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز،  درباره احتمال گسترده شدن کرونا در آستانه عید و خیز چهارم این ویروس اظهار داشت: دولت نباید نسبت به ممنوعیت سفر به شهرها و ترددهای نوروزی سیاست یک بام و دو هوا را در پیش بگیرد و عملاً امکان سفر به قشم، کیش، ترکیه و آنتالیا فراهم باشد و مسافران حین بازگشت به کشورمان ویروس انگلیسی سوغات بیاورند. 

وی افزود: دولت نباید سفر به شهرهای مذهبی را ممنوع کند و بگوید که تردد به مشهد، قم و عتبات ممنوع است ولی سفر به شهرهای تفریحی و کشورها توریست پذیر فراهم باشد.

نماینده همدان در مجلس خاطرنشان کرد: اگر دولتمردانی که هر ساله به قشم و کیش می‌روند امسال از این سفر پرهیز کرده و بگویند عید نوروز به این سفر تفریحی نمی‌رویم این کار می‌تواند الگوی خوبی برای مردم باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ویروس انگلیسی از طریق مشهد و قم وارد کشور نشده و توسعه پیدا نکرده است بلکه از مسیر مسافرت‌های خارج به ایران آمده و کل ملت را درگیر کرده است. 

فلاحی اظهار داشت: دولت باید نسبت به اعمال محدودیت‌های سفرهای نوروزی به وظیفه خود به خوبی عمل کند و تصمیمات خلق الساعه و یک بام دو هوا نگیرد.

نظرات


تصویری


ویدئو